Announcement

Collapse
No announcement yet.

ford Fiesta prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dibbern
    replied
    Originally posted by berniebp87 View Post
    Ipad????
    Hehe,nei. Jeg har allerede Macbook Air som det bare er dritt med, og min femte iPod, så noen flere produkter fra Apple blir det nok ikke.

Men Flere ting fra B2audio derimot, det har jeg!

Leave a comment:

• berniebp87
    replied
    Ipad????

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Endelig noe spennende som skjer på stereofronten igjen!
    Kan noen gjette hva det er? Det er faktisk en liten verdensnyhet!

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Det ble kun ett lag ja, og forskjellen er STOR! Var en kompis som ikke kunne skjønne hvordan i all verden det kunne bli så stor forskjell
    Jotakk, jeg prøver :P

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Nice work! Tok du et lag på taket? Merka du noen forskjell? Bilen ble tøff forresten!

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Knallspennende! demping av tak. B2-mattene er fortsatt herlige å jobbe med! passer helt perfekt i taket! Brukte 2 plater på hele taket mitt!(ikke at det er så veldig stort!)

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Endelig noe som skjer igjen! Dog ikke med anlegget.Uten å si det altfor sikkert skjer det noe neste uke med anlegget også
    Syns selv det ble knalltøft,og har du ikke noe positivt å si kan du bare holde kjeft.

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by GENEXXA View Post
    Får du ikke plass, lager du plass :P

Ser ikke ut til og være veldig baktung etter det jeg klarer og se på bildene. Men "nose drop" skader ikke
    Det kommer sikkert ett par hundre kilo til med batterier og anlegg over bakakslingen, og DA blir den baktung

Leave a comment:

• B2 Audio
    replied
    Skjer ikke så mye på stereosiden sier du
    Er vel bare å si ifra så skal vi klare å få sendt neste familiemedlem til HD12 bassen du har i bilen din.
    Men ok, hvis ikke du har vaska bilen på 6 mnd, da hadde jeg også prioritert det først

Leave a comment:

• GENEXXA
    replied
    Får du ikke plass, lager du plass :P

Ser ikke ut til og være veldig baktung etter det jeg klarer og se på bildene. Men "nose drop" skader ikke

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Originally posted by GENEXXA View Post
    Meget pen Fiesta.

Leser i tidligere innlegg at du har planer om senk. Jeg fraråder deg det. Hiv heller på litt styling som bygger ned mot bakken.
    takktakk!

Den er allerede senket 40/40, men grunnet mye vekt pga. anlegg osv blir den litt baktung, så jeg driver å kikker etter 60mm forran for å få nokså lik vektfordeling. Sånn som den er nå ser den litt baktung ut, og det er jo ikke pent. Det blir så utrolig dyrt om jeg skal sette på styling, så tror ikke det kommer noe mer utvendig på denne bilen, det får bli på neste.. Men har vært i kontakt med et felg og dekkfirma som mente de skulle klare å klemme inn 17/18 tommere i hjullbuene, da selvfølgelig spesiallaget, så vi får se hva som skjer.

Leave a comment:

• GENEXXA
    replied
    Meget pen Fiesta.

Leser i tidligere innlegg at du har planer om senk. Jeg fraråder deg det. Hiv heller på litt styling som bygger ned mot bakken.

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Desverre ingen ting som skjer på stereofronten, men har fått lagt om til sommerdekk, og vasket bilen 2 ganger.mandag var første gang på sikkert ett halvt år den fikk seg en vask, men det var bare veldig enkelt i en selv-vask-maskin med litt svamp attåt. I dag gikk jeg litt grundigere til verks med avfetting både på lakk og i motorrom. Fikk også frem litt av chrommen på eksospottene igjen!

Den ble rød igjen ihvertfall. Bare polering nå, så blir det greit tenker jeg!

Leave a comment:

• Oekern
    replied
    Yep!
    Bare litt spacing forran og enda litt mer spacing bak så blir´e nice

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    sånn som dette oekern?

Leave a comment:

Working...
X