Announcement

Collapse
No announcement yet.

JoBBe : Volvo 945SE/LT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hugoh
    replied
    Helt klart, vil du ha et racer tips, til polyester spørr kenneth B når han var på tynset og when he was a boy så hadde han en polyesterdeksel av en rf forsterker så kansje han kan gi deg et genialt tips på hvordan gjøre noe kult med polyesteren og de der

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Den tanken din om store plekiblokker liker jeg veeldig godt!! Men må passe på budsjettet litt også , hehe. Vet ikke hva sånt koster men.

Har også tenkt på om det kansje kan være en mulighet å lakkere de med klarlakk (les:MANGE strøk)

Det er vel mye kjappere , å ser vel sikkert ganske bra ut.

Kansje det også er mulig å dyppe de i polyester? Etter noen bad i poluyester vil jeg tro de er rimelig isolerte

Leave a comment:

• hugoh
    replied
    vel siden du allerede er helt custom med dem til nå så hvorfor ikke gå hele veien, eneten få tak i noen store plexiblokker og frese ut deksler/holdere eller lage noen i støp plast

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Hvis noen klør seg i hodet å ikke skjønner hvor kablene skal inn er det en enkel forklaring på dette. Er ikke ferdig ennda.

Foresten! Lurer på hvordan jeg skal isolere disse klumpene mine. Noen tips?

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    En liten update , blir vel stille her nå før jeg har noe mere å vise. Bildene forklarer vel det meste

Køståm distrubisjonsblokk for + og - xD

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Er allerede litt redd for at jeg har tatt meg vann over hodet. For nå har temperaturen sunket under 0 igjen. Da er det kjedelig å jobbe i en garasje uten isolasjon å uten varme.. Men , får prøve uansett

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Originally posted by granada_marius View Post
    stilig.. mye artige løsninger, nå fikk jeg lyst til å begynne å modifisere dørtrekkene og A stolpene på volvon min
    Er bare å begynne det vettu

Leave a comment:

• granada_marius
    replied
    stilig.. mye artige løsninger, nå fikk jeg lyst til å begynne å modifisere dørtrekkene og A stolpene på volvon min

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    For de som måtte lure , er Hertz HT25 som er montert i pod'n

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Da har jeg kommet fram til at dette arbeidstempoet er alt for dårlig , både for stereoen sin del , og for de som venter på bilder.

Derfor har jeg satt meg en deadline , og er jeg ikke kommet til målet da , så får ei veninne ansvar for å bruke meg som punchingbag , og forum leserne får såklart skjelle meg ut å knekke meg verbalt :P

Målet er at dørtrekkene skal være 100%klar til å trekkes. Festeanordninger skal såklart være klart , å dørene skal være prøvemontert.

Diskanthusene skal også være ferdige. Kan røpe at venstre diskanthus er ferdig (iallefall om jeg ikke får ett nytt anfall å gjør om ennda mer)

Kan legge ut ett par bilder av det ferdige diskanthuset , så det ikke blir bare skriverier her.

PS : Dørtrekka SKAL være klare iløpet av Mars måned.

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Fått på litt mer sparkel på speilhusene. Siste finnish før trekking imårra.

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Originally posted by olav View Post
    Her var det mye som lignet på mine planer for våren.. Tror nesten jeg må gjøre noen små endringer for at det ikke skal bli alt for likt. Ellers ser det du har gjort veldig bra ut!
    Takker for det Det har jo ikke noe å si om din instalasjon blir noe lik min? Bagasjene våre blir UANSETT vidt forskjellige

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Originally posted by Bassoflove View Post
    Den derre guffen du har brukt rundt do-rullene... Det er støpeplast ikke sant? Og det er blanding av?
    Tar du mine dørtrekk i samme slengen. Ser ut som du klarer dette MEGET BRA.

Bol
    Stemmer det ja. Det er fyll stoff fra installbay, men istenden for å blande det med herderen og plasten som man egentlig skal , har jeg brukt polyester. Spurte de på IB om dette , å det gikk fint det. Ble litt mere pussing , men det gjør ikke noe.

Kan godt ta på meg dørtrekka dine jeg , 0 stress

Leave a comment:

• olav
    replied
    Her var det mye som lignet på mine planer for våren.. Tror nesten jeg må gjøre noen små endringer for at det ikke skal bli alt for likt. Ellers ser det du har gjort veldig bra ut!

Leave a comment:

• Bassoflove
    replied
    Den derre guffen du har brukt rundt do-rullene... Det er støpeplast ikke sant? Og det er blanding av?
    Tar du mine dørtrekk i samme slengen. Ser ut som du klarer dette MEGET BRA.

Bol

Leave a comment:

Working...
X