Announcement

Collapse
No announcement yet.

JoBBe : Volvo 945SE/LT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jobbe88
    replied
    Som dere ser årka jeg ikke å trekke ferdig. Ble rett å slett for dårlig dette gitt. Men må prøve engang til XD Har jo mest lyst til å få til trekkinga selv også. Men trenger ny lakksprøte først. Gikk ikke å sprøyte limet med den jeg kjøpte..

EDIT : Ser kansje ikke ut som det er så dårlig på bilde. Men er mange skrukker etter at jeg strekte skinnet for mye Den hørtes kansje litt feil ut men

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Da har jeg prøvd å trekke ene døra i håp om å få ferdig dette snart.

Starta med at limet var for tykt til å bruke lakk sprøyte Er vel sikkert meninga å tynne ut lime, eller?

Uansett , kommer til å lakkere dørene å bruke dem inntil jeg har nok penger til å sende dem til trekking.

SPØRSMÅL : Er det noen her som er interesert i å ta på seg jobben med å trekke disse dørene?

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Fikk komme på verkstede hvor en kompis leier idag. Han er for øyeblikket i Trondheim å skal levere en motor , og hennte en. Å det begynner å spøke litt da det er Rosenborg - Ålesund kl 19:00!

Blir vanskelig å prioritere her xD

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Originally posted by simso View Post
    hvordan åpner du døra på denne bilen nå a?
    Akkurat på samme måte som før vel

Er meninga jeg skal sveise fast braketter å få festa trekkene til døra til uka , da kan jeg ta bilde av åpne mekanismen , men det er akkurat likedan som i Volvo 740 og 940. Bare litt modifisert lenger frem enn der man åpner døra.

Leave a comment:

• simso
    replied
    hvordan åpner du døra på denne bilen nå a?

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Originally posted by R-SportRF View Post
    Ser meget bra ut Jobbe.
    Kunne ikke tatt på deg noen dørsider til Volvo 240 da? :P
    Jo.. Det kunne jeg nok.

Leave a comment:

• Akilles
    replied
    Ser meget bra ut Jobbe.
    Kunne ikke tatt på deg noen dørsider til Volvo 240 da? :P

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Trodde aldri denne dagen skulle komme! Men nå er jeg fornøyd med pussinga. Med tanke på at de skal trekkes mener jeg det er bra nok pussa nå

Tidligere laga jeg et deksel som skal stå innenfor der man åpner døra , prøvemonterte dette idag.

Passer jo bra i orginalt dørtrekk

Bare synd jeg ikke brukte di riktige trekka når jeg testa :P Så her blir det litt forandring igjen, noe som egentli ikke er så dumt siden jeg ikke ble 100% fornøyd med avstanden mellom bokstavene.

Til slutt , bilde av dørene. Skal sveise braketter i dørblekket en dag jeg får tid , så blir det prøvemontering , trekking og montering

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Originally posted by hugoh View Post
    Moped og moped, synes det ser fresht ut jeg, og som om det kan bli mange gode timer med musikk i denne vogna også
    Takk for det. Artig å få sånne kommentarer av folk med så syke bygg som du har

Leave a comment:

• hugoh
    replied
    Originally posted by Jobbe88 View Post
    Får håpe det blir greit nok ja I forhold til din bil blir nok dette bare moped anlegg men , heheh.
    Moped og moped, synes det ser fresht ut jeg, og som om det kan bli mange gode timer med musikk i denne vogna også

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Originally posted by hugoh View Post
    Dette lover bra
    Får håpe det blir greit nok ja I forhold til din bil blir nok dette bare moped anlegg men , heheh.

Leave a comment:

• hugoh
    replied
    Dette lover bra

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Splen , batteripol , og 10stk halvferdige festebraketter til dørtrekka. Bør vell holde me 5 slike på hver dør.

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Da har jeg (forhåpentligvis) langt på de siste mengdene med sparkel. Har tegnet på en rød ring som skal vise den siste plassen hvor jeg ennda ikke har begynnt å sparkle. Rett å slett fordi jeg grua meg siden det var vanskelig å komme til osv.

Trekkinga blir vel heller ikke så enkel , men får håpe det går bra

Leave a comment:

• Jobbe88
    replied
    Originally posted by Stianuno View Post
    hehe, nå snakker vi cøstøm hvordan gikk det?

Jeg brukte nesten en liter med lim på ei 300liters kasse+ 2 a-stolper, så det bør vel holde
    Det må være litt custom Har fått ei form av disse koblingsblokkene mine nå , men har ikke støpt deksler ennda. Kan gjøre dette imorgen hvis jeg får låne leiliheta til en kompis. Han har uansett ikke luktesans så det bør gå bra :P

Leave a comment:

Working...
X