bilder
litt flere bilder av lakkeringen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
vw polo green icepearl
Collapse
X
-
ser jo meget bra ut detta. blir nok en gjennomført bil detta. synd jeg ikke har tid til å bygge skikkelig anlegg lenger. bygginga er jo halve morroa
Leave a comment:
-
-
dette var knall fint stig. skal til kjetil neste onsdag å kjøpe stoff og skai.
Leave a comment:
-
-
ja vi gleder oss. tror dette blir kjempe tøft. får igjen poloen på lørdag. ferdig lakkert.Originally posted by morefun View PostDu skal snart på noen bilder av dashbordet, har igjen bare å finsparkle så er det klart for trekking.
skal love deg at det blir tøft, har laget ferdig mønsteret og det passer kjempe bra med dashbordet.
Leave a comment:
-
vet ikke om jeg trenger det. har nettopp kjøpt skinnsete trekk til orginal setene. og jeg tror ikke sparco stoler passer helt inn i heleten i bilen slik den skal bli.Originally posted by thomasekeli View PostLet me know hvis du trenger noen pene stoler da.. Du så jo hvor pene sparco'ene mine ser ut i en Polo, og nå er de til salgs
Leave a comment:
-
Du skal snart på noen bilder av dashbordet, har igjen bare å finsparkle så er det klart for trekking.
skal love deg at det blir tøft, har laget ferdig mønsteret og det passer kjempe bra med dashbordet.
Leave a comment:
-
Let me know hvis du trenger noen pene stoler da.. Du så jo hvor pene sparco'ene mine ser ut i en Polo, og nå er de til salgs
Leave a comment:
-
hei
ja det ble ny omlakkering. var dårlig lakkert og grunnarbeid sist. så nå gjøres det sikkelig bra. samt at det blir jo også bygd om innvendig også. har så vidt startet med dashbordet. kommer bilder av det snart også.
blir også ny farge på bilen. grønn og grå perlemor farge. litt vanskelig å beskrive hva slags fargenyanse det er nå. samt at lakkereren har funnet på noen ideer som han skal gjøre også. så er spennende å se hvordan den blir. skal få den tilbake igjen på lørdag som kommer. så da kommer det nye bilder da. følg også med på nettsiden. www.iselinluciene.com for mer bilder og info.
Leave a comment:
-
Imponerende mye godt arbeid som er lagt ned i denne bilen etterhvert, med x antall ombygginger og oppgraderinger
Leave a comment:
-

Leave a comment: