Announcement

Collapse
No announcement yet.

vw polo green icepearl

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tony
    replied
    Hvorfor ikke vinyl på sidene også?

Leave a comment:

• Joboo
    replied
    noen nye bilder av dahsbordet

Da er dashborter helt ferdig. så legger inn noen få bilder. skal prøve å få montert det i løpet av uken i bilen også. så da kommer det flere bilder da.
    Attached Files

Leave a comment:

• Joboo
    replied
    Originally posted by thomasekeli View Post
    Blir det ikke litt merkelig å kjøre med både 14" og 17"

215/35-17? Kult at du får det godkjent, selv om det høres helt sprøtt ut. Polo'n min fikk trøbbel med gutta på biltilsynet i Stavanger med 215/40-16. Hovedsaklig var det nok fordi 40 profil var litt for mye.. Men 215/35-16 er kanskje innenfor målene...(?) Hm..
    Må velge vet du. hvilken hu vil ha. hehe ja det høres veldig sprøtt ut. men er nå sant da. og litt kult at det går ann. men det blir jo ikke mye gummi på 17" når du har 35 profil da men. 215.25.17 er innen for rulleomkretsen som er lovlig på denne bilen.

Leave a comment:

• thomasekeli
    replied
    Blir det ikke litt merkelig å kjøre med både 14" og 17"

215/35-17? Kult at du får det godkjent, selv om det høres helt sprøtt ut. Polo'n min fikk trøbbel med gutta på biltilsynet i Stavanger med 215/40-16. Hovedsaklig var det nok fordi 40 profil var litt for mye.. Men 215/35-16 er kanskje innenfor målene...(?) Hm..

Leave a comment:

• Joboo
    replied
    Har du fått regga 'n lovlig for 17" eller..? Hva slags dekkdimm kjører du på da?
    Det blir gjort til våren ja. men vet at den blir lovlig med 17" felger. har vært inne der å sjekka med de i høst hvor jeg hadde med bilen da, men jeg måtte gå ned til 35 profil på dekkene. så da ble de godkjent i vognkortet
    dekkdimm blir da. 215.35.17.
    Har avskiltet bilen nå i vinter, siden den skulle stå inne lenge. så må inne å godkjenne når vi setter på igjen dekkene til våren.
    Tror det er mange som tror det ikke går å få godkjent 17" felger på en polo, men det går. men enn må passe veldig godt på et nr på standard felg. vi har et35 på poloen. og da må den ikke være mer en + - 5 for at det skal bli godkjent. men hun vurdere å kjøpe seg 14" felger også da. så blir kanskje det også til våren

Leave a comment:

• thomasekeli
    replied
    Har du fått regga 'n lovlig for 17" eller..? Hva slags dekkdimm kjører du på da?

Leave a comment:

• Joboo
    replied
    Originally posted by simso View Post
    går da ann å kjøre over fartsdomper med denne i forhold til andre

klart det går ann. selv om det er 17" felger på den så går det kjempe fint. men det er ikke en 4 manns bil da. noe som blir gjort om nå til en 2 mannsbil. har tatt ut baksetene å bygger den om til 2 setters nå. men ellers så går det fint å kjøre bilen ja.

Leave a comment:

• simso
    replied
    går da ann å kjøre over fartsdomper med denne i forhold til andre

Leave a comment:

• Joboo
    replied
    takk

Originally posted by nicoolai View Post
    Likte den lakkeringen veldig godt
    Stilig !!
    Takk for det. Vi er veldig fornøyd selv også. litt annet en hva andre har også.

Leave a comment:

• nicoolai
    replied
    Likte den lakkeringen veldig godt
    Stilig !!

Leave a comment:

• Joboo
    replied
    montering

Da har monteringen så vidt startet. ikke så mange bilder enda. men har nå et som jeg legger ut.
    Attached Files

Leave a comment:

• Joboo
    replied
    God Jul og Godt nytt år.

Ønsker dere alle en god jul og et godt nytt år.

Tar litt fri fra jobb og stress og skal slappe av litt. kommer nye oppdateringer over nytt år

Leave a comment:

• Joboo
    replied
    ja vi er litt spent på emma ja. men det blir egentlig mest en show bil da

Leave a comment:

• thomasekeli
    replied
    Hehe, neida. Dere ligger uansett langt forran meg i bygginga (surprise), såeh.. Men vi får se hvordan det går i EMMA da veit du..

Leave a comment:

• Joboo
    replied
    Pass deg nå......
    Var jo litt spøk i den der da håper du ikke tok det ille opp da

Leave a comment:

Working...
X