Announcement
Collapse
No announcement yet.
vw polo green icepearl
Collapse
X
-
-
-
Front fangeren er handlet hos troll. men det tok et halvt år før vi fikk den da. den var kjempe vanskelig å få tak i. tror muligens at dette er den eneste i norge foreløbig. men han har noe utvalg da. bakfangeren er kjøpt direkte fra england. noe vi gjorde selv. det gikk veldig fort.Originally posted by thomasekeli View PostBle skikkelig fet. Hmm... Må pusse opp Polo'n min nå ser jeg.. Hehe
Er vel flere måter å feste sideskjørt på. Mine er festet med noen gode lag Sika langs hele og selvborrende karosseriskruer på innsiden av hulbuen i bakkant.
Har du handlet de fangerne hos Troll? Visste ikke at de hadde noe som helst til Polo..
Jeg trenger nye fangere.. Så om de har litt utvalg kan jeg jo kanskje høre med dem...
Jeg får se om jeg får til å feste sideskjørtene med det.
Leave a comment:
-
Ble skikkelig fet. Hmm... Må pusse opp Polo'n min nå ser jeg.. Hehe
Er vel flere måter å feste sideskjørt på. Mine er festet med noen gode lag Sika langs hele og selvborrende karosseriskruer på innsiden av hulbuen i bakkant.
Har du handlet de fangerne hos Troll? Visste ikke at de hadde noe som helst til Polo..
Jeg trenger nye fangere.. Så om de har litt utvalg kan jeg jo kanskje høre med dem...
Leave a comment:
-
takk
Takk for det.Originally posted by aFFekak View Postdekkstrekk? hehe..
En av de fetere polo jeg har sett
Mangler bare litt sponsor av noen nå!! hehe
Ja det er litt dekkstrekk.
skal på gatebil våler regner vi med. så får håpe noen kommer å ser på den i virkeligheten da
Leave a comment:
-
ble litt for lite gitter så skal å kjøpe mer i morgen.Originally posted by NeDD View PostBle en hissig polo dette her.
Skal du ha netting i grillen eller skal det være slik?
Gromt nå felgene ble så massige og viste så godt!
Bra prosjekt.
Leave a comment:
-
Ble en hissig polo dette her.
Skal du ha netting i grillen eller skal det være slik?
Gromt nå felgene ble så massige og viste så godt!
Bra prosjekt.
Leave a comment:
-
ny fangerene
Her kommer da noen bilder av de nye fangerene. montert på bilen. mangler noen små finish ting enda. men det kommer senere. mangler å sette på side skjørtene. dette fordi jeg ikke helt vet hvordan jeg skal gjøre det. så vis noen har en ide så rop ut.
har også montert nye speil. og lakkert dørhåntak.
Leave a comment:
Leave a comment: