Announcement
Collapse
No announcement yet.
vw polo green icepearl
Collapse
X
-
hei
Bra svar stig
den likte jeg godt
mye bedre at det ser fint ut en en diger vulkan på dashen.
Leave a comment:
-
Stemmer i og for seg det... Jeg har vulkan på høyre side. Men personlig synes jeg fremdeles det ser bedre ut.. Men det er som dere sier, smak og behag. Det ser uansett ut som om dette dashbordet blir pent i alle fall
Leave a comment:
-
De er like i tuppene det bare ser sånn ut på bildet fordi den krummer seg over instrument kuppelen og fordi bildet er tatt fra siden.Originally posted by lui View Postburde fått den pynte greia di litt bedre lik i tuppene da men ellers fint arbeid der
Jeg kunne godt ha senket ned høyttalerene men jeg valgte og ikke gjøre det. og her er forklaringer hvorfor:
Dashbordet er litt høyere på venste side enn på høyre og hvis jeg skulle senket ned høyttalerene så ville den høyre ha virket som den er plassert feil i forhold til den venstre og det ville ha sett ut som en vulkan på høyre side.
Leave a comment:
-
burde fått den pynte greia di litt bedre lik i tuppene da men ellers fint arbeid der
Leave a comment:
-
man gjør det slik som alle andre fordi det er det som funker
viktigste er vel at du er fornøyd..
Leave a comment:
-
Vanskelig er vel ikke. Tror det også hadde blitt enda penere om grillene var felt ned.
Leave a comment:
-
-
det var han som lakkerte som gjorde det. vi viste ikke at han hadde gjort det. men Polo GTI er riktig det. synes det ble kjempe stillig og kult vi da.Originally posted by thomasekeli View PostDette ble dritfett!
Det eneste jeg ikke forstår er grillen..... Why blacK?... Med en rød stripe..? Polo GTI? (....)
Og det svarte i grillen er den samme fargen som på det svarte på strippene bak. skulle være samsvar med farger.
Leave a comment:
-
Dette ble dritfett!
Det eneste jeg ikke forstår er grillen..... Why blacK?... Med en rød stripe..? Polo GTI? (....)
Leave a comment:
Leave a comment: