Announcement
Collapse
No announcement yet.
vw polo green icepearl
Collapse
X
-
thomas: tror det er det instrumentpanelet fra faceliften.. altså imellom 6n og 6n2..
-
Hei du. Nei er ikke nytt. er det samme gamle det. men har byttet ut dekslene til orginal fargen igjen. så var på høggeren å fant noen. så jeg slapp å lakkere opp igjen det som jeg hadde lakkert grønt sist. fant ut at det ville bli finest. siden alt skal gå i grå og svart. få litt renhet i hele sammensettingen.Originally posted by thomasekeli View PostNytt instrumentpanel også? Fiffig.
Leave a comment:
-
-
Hei du. Nei det gjør det ikke, men stig har bygd om den orginale til slik. men den ser helt orginal ut nå daOriginally posted by thomasekeli View PostJøss finnes det dashbord-ramme med plass til to 1 DIN-enheter til 6N? Fiffig..
litt kult at du ikke så det.
Han har brukt en ramme fra mondeo som har orginalt 2 1-din.
Leave a comment:
-
*host host*Originally posted by morefun View PostDet vil jeg gjerne se bilder av.
...var det noen som sa noe?
http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=253&page=55
Leave a comment:
-
Jøss finnes det dashbord-ramme med plass til to 1 DIN-enheter til 6N? Fiffig..
Leave a comment:
-
-
kan hende det. er ikke jeg som har trekt vinylen da. men er litt gøy å gjøre det på litt andre måter en alle andre. det kan jo fort bli litt kjedelig i lengden hvis alle har det likt også vet du.Originally posted by Typhon View PostMoro at dere prøver litt annet da. Men det går faktisk an å trekke sidene i vinyl uten at det blir stygt.
Leave a comment:
-
Moro at dere prøver litt annet da. Men det går faktisk an å trekke sidene i vinyl uten at det blir stygt.
Leave a comment:
Leave a comment: