Announcement

Collapse
No announcement yet.

vw polo green icepearl

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Joboo
    replied
    2 plass på gatebil rudskogen

Da ble det 2 plass i klassen Best Female Ride på gatebil treffet i helgen som var på poloen. Dette var veldig gøy med tanke på at mange av jente bilene er på kostet masse penger.
    Attached Files

Leave a comment:

• Joboo
    replied
    Originally posted by thomasekeli View Post
    Stoff pleier jo ofte å lønne seg mer enn lakk kanskje..
    Uansett kult at dere prøver. Vi er flere som er spent på resultatet av denne Poloen!
    det er jeg klar over. men siden jeg ikke er så veldig erfaren enda på dette så klarte jeg ikke å trekke de rare kantene på de fremre dørsidene. de bakre klarte jeg veldig bra. men tror det blir veldig bra dette med lakken også. ellers så blir det nok gjort opp igjen senere når jeg får bedre tid.

mange som er spent ja. det er vi også kan man si. fikk den ut fra garasjen i dag og satt på de nye felgene

Leave a comment:

• thomasekeli
    replied
    Stoff pleier jo ofte å lønne seg mer enn lakk kanskje..
    Uansett kult at dere prøver. Vi er flere som er spent på resultatet av denne Poloen!

Leave a comment:

• Joboo
    replied
    Ikke et lite bilde av et dørtrekk en gang? Dem er jeg litt spente på nemlig
    dør trekkene har blitt forandringer på. jeg klarte ikke å trekke det i stoff. det ble bare feil hele tiden. så de er på lakkering nå. så får de igjen på lørdag. men tror det blir enda bedre en stoff på de..

Leave a comment:

• thomasekeli
    replied
    Ikke et lite bilde av et dørtrekk en gang? Dem er jeg litt spente på nemlig

Leave a comment:

• Joboo
    replied
    Originally posted by simso View Post
    nye bilder?
    legger ikke ut flere bilder nå dessverre. har stand på gatebil i mai nå så bare å komme å se der. har ikke tid til å sitte her så mye nå. må få det ferdig.

Leave a comment:

• simso
    replied
    Originally posted by Joboo View Post
    takk for det. ja det er innspurten nå. men har blitt noen forandringer de siste ukene også..
    nye bilder?

Leave a comment:

• Joboo
    replied
    takk for det. ja det er innspurten nå. men har blitt noen forandringer de siste ukene også..

Leave a comment:

• kjeetil
    replied
    det her var rått! blir tøft å se det ferdig : )

Leave a comment:

• Joboo
    replied
    Kult. Jeg kan desverre ikke stille på Gatebil, men regner med at jeg ser dere i løpet av sesongen

Hvem står dere sammen med på Gatebil da?
    Vi har egen stand plass. så vi står ikke sammen med noen.

du ser oss nok i løpet av sesongen ja

Leave a comment:

• thomasekeli
    replied
    Kult. Jeg kan desverre ikke stille på Gatebil, men regner med at jeg ser dere i løpet av sesongen

Hvem står dere sammen med på Gatebil da?

Leave a comment:

• Joboo
    replied
    da nærmer det seg gatebil. og bilen er snart ferdig. det kommer ikke flere bilder nå. men for de som vil se bilen ferdig kan komme på gatebil. der har vi egen stand plass.. ta turen å lytt å se....

Leave a comment:

• Joboo
    replied
    noen få oppdateringer

noen få bilder som jeg har tatt

bilde 4 er litt vanskelig å skjønne hva er. men det er solskjermen som jeg har bydt inne en skjerm i. dette er da baksiden. men blir bedre etterhvert å se det. måtte støpe i to omganger..
    Attached Files
    Last edited by Joboo; 13-04-2009, 20:17.

Leave a comment:

• Joboo
    replied
    ja nesten det ja. synes det ble stillig selv. var litt usikker på om jeg skulle gjøre det sånn men tok sjansen og det funka bra

Leave a comment:

• Eirik Aspaas
    replied
    Team Alcantara eller? :P

Stilig

Leave a comment:

Working...
X