Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tony: BMW E61 525d - Phase 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Burgere deles gladelig ut til de som tar i et tak Er du med og bytter dash? Vet du har masse erfaring der
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #32
      Min tur til å leke med karoserisaga? ;D Denne gangen er det i hvertfall ikke minus 15 grader (og ikke plass inne i garasjen )
      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

      Comment


      • #33
        Tony forteller stadig folk om at «det er jo bare bass» når folk bruker mye tid og ressurser på sub i bil. Forteller stadig om at det som burde prioriteres er et godt frontsett og god lyd foran.

        Hva gjør Tony når han skal ordne til anlegg i sin egen bil? Yepp, you guessed it.
        Han monterer subwoofer først av alt Oh the irony ^^

        *glede seg til å se montering av høyttalere*
        Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

        Comment


        • #34
          Har mine grunner til akkurat det Og... det er jo bare bass
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • #35
            Jørgen forteller stadig om ting andre har sagt, totalt uten sammenheng!
            And he continues, oh the ironi!
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • #36
              Så så guttær

              Søker tips av de som måtte gidde: trenger tips til midbass under setene i bilen. De originale bygger 6cm og er på cirka 8". Kan sikkert få til noen som er større dersom magneten ikke er for stor i diameter
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

              Comment


              • #37
                Helix E8W. Monteringsdybde 57.5mm
                Focal
                Mosconi
                Pioneer

                Comment


                • #38
                  Titta litt på de ja... Titter også på Morel 8" som kan passe. Ikke lett detta
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

                  Comment


                  • #39
                    Earthquake SWS8, passer rett inn med samme flens.
                    Gladen BMW201 Extreme bassene skal visstnok også fungere bra
                    Jonas Tautra
                    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                    Comment


                    • #40
                      Får ta sammenligne litt data på disse elementene og se hva som kunne funka. De originale er faktisk ikke så halvgæli for å være ærlig

                      Gleder meg uansett til spilleren kommer i hus! Er ikke lenge til lyd da
                      Mvh Tony
                      - The only road to take is perfection itself

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Tony View Post
                        Har mine grunner til akkurat det Og... det er jo bare bass
                        Bass er viktig det også er det 8 tommere fremme det er snakk om?

                        Skulle nesten hatt en dugnad for å fått ferdig min bil
                        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                        Comment


                        • #42
                          Du får pelle deg nedover så kal jeg hjelpe deg jeg

                          Er 8" fremme under setene ja. Men var ikke de det var snakk om, nei
                          Mvh Tony
                          - The only road to take is perfection itself

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Tony View Post
                            Du får pelle deg nedover så kal jeg hjelpe deg jeg

                            Er 8" fremme under setene ja. Men var ikke de det var snakk om, nei
                            Kolikk barn, så skriver ikke det jeg tenker skulle være ett spørsmål, siden jeg mente å huske du skrev om 8 tommere fremme i bilen

                            Tenkte jeg kunne troppe opp på et treff med alt i bagasjerommet, og her kommer det geniale jeg går til slike som deg og sier helt håpløse ting som du MÅ korrigere meg på, og så får jeg deg til å vise

                            Liker bygget ditt
                            Last edited by Defus; 10-10-2013, 19:36.
                            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                            Comment


                            • #44
                              Takk for det du Trivelig!

                              Nå blir jeg vel ikke å se på så mange treff til neste år, så da slapp jeg det!
                              Mvh Tony
                              - The only road to take is perfection itself

                              Comment


                              • #45
                                Helt dødt her ?

                                Vil se hvordan dette spennende prosjektet går

                                Comment

                                Working...
                                X