Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anlegg i Bmw 325 E30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Judys Bilstereo
    replied
    du bør nok ha minst ett til.

Leave a comment:

• Janthomas
    replied
    sånn ser det ut nå til jeg får bilen min tilbake Dette er broren min sin bil så er bare plassert slik for morroskyld da bagasjerommet må modifiseres litt for å få den helt nedi
    Attached Files

Leave a comment:

• Janthomas
    replied
    åssen er det å stille opp bassen via cd spiller kontra bass remoten? er det noen forskjell? tenker på forvrengning eller noe slikt

Leave a comment:

• Janthomas
    replied
    Originally posted by kimafro View Post
    ville vel hatt 3-4 batterier iallefall og en ny dynamo det koster og være kar.hehe

mvh kim
    Såpass mange ja, kjører kun ett nå og funker fett det

Leave a comment:

• kimafro
    replied
    ville vel hatt 3-4 batterier iallefall og en ny dynamo det koster og være kar.hehe

mvh kim

Leave a comment:

• Janthomas
    replied
    Originally posted by Judys Bilstereo View Post
    Hvis du kjører i 2 ohm kan du linke 2xBF 7501 å få 4500w
    Ja det er jo sant litt overkill for elementene muligens, men regner med du har noe DD til meg om jeg blåser mine?

Vil batteriet holde eller burde jeg ha enda ett? Da blir det fort litt dyrt

Har Stinger SP2250

Leave a comment:

• Janthomas
    replied
    Originally posted by TakeTheTime View Post
    Ingen dum ide det. Jeg har også hatt bf7501 i bilen min en periode, og det er jo en god forsterker. Kraftig, god kontroll.
    Ja jeg har allerede 1stk men lurer på 2

Leave a comment:

• Judys Bilstereo
    replied
    Hvis du kjører i 2 ohm kan du linke 2xBF 7501 å få 4500w

Leave a comment:

• TakeTheTime
    replied
    Ingen dum ide det. Jeg har også hatt bf7501 i bilen min en periode, og det er jo en god forsterker. Kraftig, god kontroll.

Leave a comment:

• Janthomas
    replied
    Lurer på å kjøpe en bf7501 til for litt mer power, kommer jeg til å merke noe forskjell? Kjører nå i 2 ohm dvs 700w rms på hvert element, kjøper jeg en til så kan jeg gi de dobbel effekt (1400w) men de tåler maks 1000w rms så vet ikke om det har noe for seg?

Leave a comment:

• Janthomas
    replied
    det andre elementer jeg har fått har en ulyd ved lavspilling, høres litt ut som det ligger en 50øring oppå membranen og klirrer.. det er også litt motstand når man prøve å bevege på elementet.. dette er kun tilkoblet og spillt meget rolig med.. hva kan dette komme av?

Leave a comment:

• Janthomas
    replied
    Da har jeg fått kassa mi fra Dag J, veldig fornøyd med den! Stor takk til han som holdt ut med maset mitt

Har kun fått prøvd kassen med ett element tilkoblet, mens det andre har vært montert for at det ikke bare skal være ett stort åpen hull!

Aner at tuningen er litt rar med denne løsningen, men det spiller drønnhøyt og sparker hardt!!! ser dobbelt og får mageubehag ved høye pådrag!
    Attached Files
    Last edited by Janthomas; 20-06-2011, 01:27.

Leave a comment:

• Janthomas
    replied
    Da var Soundstream nummer 2 ankommet huset

Leave a comment:

• richirich
    replied
    det du kan gjøre er jo å støpe en "diskantholder" utapå lista.. er nok ingen annen mulighet på e30 om du vil ha det opp i a-stolpen..

Leave a comment:

• Janthomas
    replied
    ja, tingen er at alt av paneler i en e30 er minimalt tynt, er bare metall og noe som dekker rett oppå igjen, ikke som i nye biler hvor man har tjukke deksel og innerdører osv! men skal få knipsa noen bilder

Leave a comment:

Working...
X