Announcement
Collapse
No announcement yet.
Anlegg i Bmw 325 E30
Collapse
X
-
-
åssen er det å stille opp bassen via cd spiller kontra bass remoten? er det noen forskjell? tenker på forvrengning eller noe slikt
Leave a comment:
-
ville vel hatt 3-4 batterier iallefall og en ny dynamo
det koster og være kar.hehe
mvh kim
Leave a comment:
-
Ja det er jo santOriginally posted by Judys Bilstereo View PostHvis du kjører i 2 ohm kan du linke 2xBF 7501 å få 4500w
litt overkill for elementene muligens, men regner med du har noe DD til meg om jeg blåser mine?
Vil batteriet holde eller burde jeg ha enda ett? Da blir det fort litt dyrt
Har Stinger SP2250
Leave a comment:
-
Ingen dum ide det. Jeg har også hatt bf7501 i bilen min en periode, og det er jo en god forsterker. Kraftig, god kontroll.
Leave a comment:
-
Lurer på å kjøpe en bf7501 til for litt mer power, kommer jeg til å merke noe forskjell? Kjører nå i 2 ohm dvs 700w rms på hvert element, kjøper jeg en til så kan jeg gi de dobbel effekt (1400w) men de tåler maks 1000w rms så vet ikke om det har noe for seg?
Leave a comment:
-
det andre elementer jeg har fått har en ulyd ved lavspilling, høres litt ut som det ligger en 50øring oppå membranen og klirrer.. det er også litt motstand når man prøve å bevege på elementet.. dette er kun tilkoblet og spillt meget rolig med.. hva kan dette komme av?
Leave a comment:
-
Da har jeg fått kassa mi fra Dag J, veldig fornøyd med den! Stor takk til han som holdt ut med maset mitt
Har kun fått prøvd kassen med ett element tilkoblet, mens det andre har vært montert for at det ikke bare skal være ett stort åpen hull!
Aner at tuningen er litt rar med denne løsningen, men det spiller drønnhøyt og sparker hardt!!! ser dobbelt og får mageubehag ved høye pådrag!Last edited by Janthomas; 20-06-2011, 01:27.
Leave a comment:
-
det du kan gjøre er jo å støpe en "diskantholder" utapå lista.. er nok ingen annen mulighet på e30 om du vil ha det opp i a-stolpen..
Leave a comment:
-
ja, tingen er at alt av paneler i en e30 er minimalt tynt, er bare metall og noe som dekker rett oppå igjen, ikke som i nye biler hvor man har tjukke deksel og innerdører osv! men skal få knipsa noen bilder
Leave a comment:
Leave a comment: