Announcement

Collapse
No announcement yet.

Anlegg i Bmw 325 E30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Janthomas
    replied
    fått kjøpt inn, 7meter 50mm2 i dag, batteri terminaler for å oppgradere "the big three", sikringsboks, phonokabel til amp nr 2!

Nå mangler jeg bare cd spiller med 2 linjeutganger så er alt på plass

Leave a comment:

• Janthomas
    replied
    Originally posted by Boyka View Post
    Helt klart med! Enten den du har eller Evo3 spoiler.

Fin bil du har btw!
    takk for det den blir satt på igjen snart, ble tatt av igrunn for å legge noe som demper mellom vinga og bagasje pga den klirrer for mye!

også bestilt spacere for å få dekka litt lenger ut så den ser enda litt breiere ut

Leave a comment:

• Boyka
    replied
    Helt klart med! Enten den du har eller Evo3 spoiler.

Fin bil du har btw!

Leave a comment:

• tofter
    replied
    Med. Hvis ikke blir den så "kort" bak.

Leave a comment:

• Janthomas
    replied
    Trenger litt hjelp til å finne ut om bilen ser best ut med eller uten vinge!

Bilder med vinge ligger rett over her og i starten av tråden!

og disse tok jeg i dag
    Attached Files

Leave a comment:

• Janthomas
    replied
    slik ser det nå ut i stua mi om dagen heldiggvis skal alt bli montert snart, bortsett fra soundstreamene
    Attached Files

Leave a comment:

• Janthomas
    replied
    godt å ha bilen tilbake nå kan endelig byggingen begynne!
    Attached Files
    Last edited by Janthomas; 14-07-2011, 19:26.

Leave a comment:

• Janthomas
    replied
    Da er bilen ferdig fra lakk og tectylering på onsdag, så da kan endelig byggingen begynne

Leave a comment:

• Lapp
    replied
    lag deg 2 rammer av Flatt stål skjærer du ut nesten allt, ha kun bredden av stålet ijenn. lag mange hull å skruv fast en på hver side av ryggen. vanskelig å forklare. men dette var jort i en E30 cab eg koblet opp stereo i funket fjell. 5 cm mellom hver bolt ca.

Leave a comment:

• Janthomas
    replied
    Skal også snart Skjære ut metallplaten bak setene i bilen for å få mer lyd inn i bilen, vet at dette er bærende og noe må være der for å støtte opp!

Tenker da å sveise en ramme av stålrør Formet som en stjerne( Den typen som har 2x trekanter) for å stive dette opp igjen så lakke det sort, slik at det ser også litt artig ut når jeg ikke har baksetet i bilen!

Vet ikke om en enkel X form vil holde like bra? sikkert noen som kan mer om dette som har noen tips..

Leave a comment:

• Janthomas
    replied
    Da har jeg fått noen nye elementer på plass Takk til Hifonic for rask service og sending!

Foreløpig så spiller Soundstreamene en smule høyere, men Focus acousticsene spiller dypere og får til litt mer flex på både hår bil og kropp!

Nå skal det sies at Gummien som sitter rundt Focusene ikke passet nedi innfresningen som er freset til for Soundstreamene, så måtte ta av denne og dette resultere jo i litt lekkasjer rundt elementene som kan være grunnen til at de ikke spiller like høyt ennå vet ikke hvor stort utslag slike lekkasjer har å si? men det skal fikses Asap!
    Attached Files
    Last edited by Janthomas; 07-07-2011, 23:50.

Leave a comment:

• Janthomas
    replied
    Originally posted by kimafro View Post
    en skal jo ha gleden av musikken/anlegget også da.orker du ikke å sitte inni der hvorfor skal en doble effekt da?ville bare kjørt på med det du har jeg.er jo ikke galt det du skal ha baki...

mvh kim
    det kan du si, er bare sånn jeg alltid har vært!

Leave a comment:

• trustno1
    replied
    Originally posted by kimafro View Post
    en skal jo ha gleden av musikken/anlegget også da.orker du ikke å sitte inni der hvorfor skal en doble effekt da?ville bare kjørt på med det du har jeg.er jo ikke galt det du skal ha baki...

mvh kim
    Har du ikke hørt om hørselsvern?

Leave a comment:

• kimafro
    replied

mvh kim

Leave a comment:

• Janthomas
    replied
    ja det hadde jeg tenkt til, når det funker bra sånn som det gjør nå med en bf7501 og ett batteri til bilen og ampen, så skulle jeg da tro enda ett samme batteri ville holde til en bf7501 til

Det er allerede for høyt til at jeg orker å sitte i bilen, men mye vil ha mer !!

Leave a comment:

Working...
X