Announcement

Collapse
No announcement yet.

EMMA: Norgesmesterskap 2008, 7-9 november

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Må bare få lov til å si at jeg GLEDER meg til en utrolig storslått helg Jeg VET det blir det!

    Gleder meg til å feste og ha det moro med mine BESTE venner og bekjente! Gleder meg til å treffe dere alle igjen! Gleder meg til å bli kjent med de jeg ikke har truffet før! Gleder meg til endelig prate med disse forumnavnene i real life! Gleder meg til å bli fulle med dere jeg har vært fulle med før! Gleder meg til å bli full med alle jeg IKKE har vært full med før! Gleder meg til å lage kaos på byen når vi har blitt fulle nok! Gleder meg til å ha hangover med dere hele helgen!

    Vi sees
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #92
      Originally posted by Typhon View Post
      Må bare få lov til å si at jeg GLEDER meg til en utrolig storslått helg Jeg VET det blir det!

      Gleder meg til å feste og ha det moro med mine BESTE venner og bekjente! Gleder meg til å treffe dere alle igjen! Gleder meg til å bli kjent med de jeg ikke har truffet før! Gleder meg til endelig prate med disse forumnavnene i real life! Gleder meg til å bli fulle med dere jeg har vært fulle med før! Gleder meg til å bli full med alle jeg IKKE har vært full med før! Gleder meg til å lage kaos på byen når vi har blitt fulle nok! Gleder meg til å ha hangover med dere hele helgen!

      Vi sees
      Ahh! Endelig noe positivt!

      Gleder meg skikkelig, så håper alle kommer med samme innstilling og er med på å gjøre tønsberg utrygg hele helgen!
      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

      Comment


      • #93
        Originally posted by Typhon View Post
        Må bare få lov til å si at jeg GLEDER meg til en utrolig storslått helg Jeg VET det blir det!

        Gleder meg til å feste og ha det moro med mine BESTE venner og bekjente! Gleder meg til å treffe dere alle igjen! Gleder meg til å bli kjent med de jeg ikke har truffet før! Gleder meg til endelig prate med disse forumnavnene i real life! Gleder meg til å bli fulle med dere jeg har vært fulle med før! Gleder meg til å bli full med alle jeg IKKE har vært full med før! Gleder meg til å lage kaos på byen når vi har blitt fulle nok! Gleder meg til å ha hangover med dere hele helgen!

        Vi sees
        haha... ja, det blir nok en kjempe helg det tony.

        Ellers da jeg deltok i 2006 så fikk jeg ordnet slik at jeg kunne kjøre frem og tilbake -så jeg tror ikke det er noe problem egentlig dette her -desuten så "plagget" jeg Db gutta med å spille litt for de og.... jeg var nærmest de nemlig...
        --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
        -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

        Comment


        • #94
          Originally posted by matador View Post
          haha... ja, det blir nok en kjempe helg det tony.

          Ellers da jeg deltok i 2006 så fikk jeg ordnet slik at jeg kunne kjøre frem og tilbake -så jeg tror ikke det er noe problem egentlig dette her -desuten så "plagget" jeg Db gutta med å spille litt for de og.... jeg var nærmest de nemlig...
          En eller to biler går jo greit det, men problemet er hvis ALLE skal gjøre det samme. Da blir det totalt kaos. Og så kan jo alle spørre om hvorfor person A får lov, hvis ikke han selv får det.. Vi er ikke vanskelige å ha med å gjøre, og vil alle sitt beste..
          Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
          Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
          post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

          Comment


          • #95
            Kommer jeg Mulig jeg har mye dumme spørsmål men har lært det er bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite. Hadde liksom vært værre om jeg kom på fredag å ikke visste man kunne ta med bilen...Men satser på kanon helg med mye morro
            Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
            Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

            Comment


            • #96
              Da blir mitt blide åsyn å finne på Installbay-standen på messa.
              Hyggelig om folk stikker innom for litt stereopreik.

              Mvh
              Dag Johansen
              "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

              Comment


              • #97
                er det noe man bare må/bør ha med til NM?
                Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                Comment


                • #98
                  Originally posted by biffen071278 View Post
                  er det noe man bare må/bør ha med til NM?
                  bilen...
                  "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                  Comment


                  • #99
                    hehe nå er det ordnet så bilen får stå i fred og ro der Men tenker utover bilen liksom, så fra ifjor at mange hadde stoler f.eks... tenkte om det var andre praktiske ting som burde være med?
                    Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                    Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                    Comment


                    • stoler er ikke så dumt å ha med nei...batteri lader + skjøteledning er heller ikke dumt å ha med.
                      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                      Comment


                      • Det er masse benker og bord med servering i hallen så jeg tror dere overlever.
                        Anders Ingebretsen
                        anders@emmaweb.no

                        Comment


                        • hehe. Kjekt med stol alikvel tenker jeg..
                          Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                          Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                          Comment


                          • Originally posted by biffen071278 View Post
                            er det noe man bare må/bør ha med til NM?
                            Originally posted by Jonny.B View Post
                            bilen...
                            hadde tenkt å la den være hjemme.... men siden Jonny sier at man skal ha den med, så får man gjøre det
                            Mvh Morten
                            - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
                            Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
                            Bad Sound Kills Good Music!

                            Comment


                            • hehe.
                              Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                              Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

                              Comment


                              • Satt på flyet fra Oslo til Bodø på lørdag. Etter at jeg hadde lest ferdig den boka jeg hadde så kom jeg til å tenke på at det er jo f*** meg nå på onsdag at jeg/vi kjører nedover til Tønsberg. Klarte nesten ikke å sitte i ro etter at jeg kom over det faktum at det ikke er lenge igjen.

                                Nå sitter jeg bare å rister etter lysten på å dra nedover.

                                Håper det blir ei knall helg og kanskje bli kjent med noen flere innenfor dette miljøet (er ikke så stort miljø da) og kanskje få noen prøvelyttinger i noen biler

                                Gleder meg noe sinnsykt til helga.
                                Mvh Morten
                                - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
                                Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
                                Bad Sound Kills Good Music!

                                Comment

                                Working...
                                X