Announcement

Collapse
No announcement yet.

EMMA: Norgesmesterskap 2008, 7-9 november

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    jeg får ordna meg en annen bil, så min får stå.. bare noen passer på den mens jeg ikke er der :P
    www.eirikaspaas.com

    Comment


    • #77
      hehe. Skal nok bli enige. skal se om ikke jeg får ordnet meg. Men kan si ifra hvordan det blir.
      ok. som sagt første gang dette så har ikke vært med på dette før. Så ikke så greit å vite
      Last edited by biffen071278; 30-10-2008, 22:47.
      Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
      Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

      Comment


      • #78
        Originally posted by Jonny.B View Post
        Det må da for svarte svingende være mulig å låne en bil av en kompis?
        De som omtrent bor INNE i hallen synes jeg ikke skal syte så voldsomt
        ENIG........ Synes jeg hører Mimmi Planke, hvis vi for noen år tilbake hadde sakt at vi måtte ha bilen ut av
        hallen under NM finalen.For at vi trang den. Hadde sikkert blitt disket for,overstadig forbruk av sentralstimulerende midler.
        rhaaren

        Comment


        • #79
          jobber med saken om å få lånt en bil..Men hadde kanskje ikke skadet med litt info for førstagangs deltagende hehe
          Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
          Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

          Comment


          • #80
            Originally posted by biffen071278 View Post
            Nå er ikke jeg så hårsår men sånne kommentarer kan jo faktisk være en grunn til at folk finner seg en annen hobby
            Ikke for at jeg holder med noen, men kanskje du har rett i dette....

            Originally posted by biffen071278 View Post
            Å finnes det ikke forståelse for det så finner jeg meg en ny hobby
            Nok en gang, jeg holder ikke med noen, men dette er vel kanskje tilfelle....
            "hold kjeft, eller finn deg noe annet å gjøre" er vel noe som er kjent her i gården.... MEN, hva vet vel jeg...
            Tor S Aamodt.

            Comment


            • #81
              Originally posted by Tollamoen Køstom & Kaffe View Post
              ENIG........ Synes jeg hører Mimmi Planke, hvis vi for noen år tilbake hadde sakt at vi måtte ha bilen ut av
              hallen under NM finalen.For at vi trang den. Hadde sikkert blitt disket for,overstadig forbruk av sentralstimulerende midler.

              Jeg vil gjerne ikke høre Mimmie da.... Jeg har fått nok kjeft av den dama
              Tor S Aamodt.

              Comment


              • #82
                Originally posted by Jonny.B View Post
                Det må da for svarte svingende være mulig å låne en bil av en kompis?
                De som omtrent bor INNE i hallen synes jeg ikke skal syte så voldsomt
                Og du må da ikke klage så mye heller da Jonny.... Du "bodde" jo inne i hallen ifjor
                Tor S Aamodt.

                Comment


                • #83
                  Originally posted by Tor Steinar Aamodt View Post
                  Og du må da ikke klage så mye heller da Jonny.... Du "bodde" jo inne i hallen ifjor
                  har ikke klagd på noe heller....
                  "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                  Comment


                  • #84
                    men hverken jeg eller biffen er ute etter å få noen uvenner.. mener jo bare slik at man ikke alltid kan prioritere hobby foran alt annet, særlig ikke når det innebærer å la bilen stå..

                    men som vi begge sier, det ordner seg, og vi gjør vel det vi kan for å ordne det slik at vi kan delta
                    www.eirikaspaas.com

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by Jonny.B View Post
                      har ikke klagd på noe heller....
                      Neida.. Men du komenterte jo posten
                      Tor S Aamodt.

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Tor Steinar Aamodt View Post
                        Neida.. Men du komenterte jo posten
                        ditto.....
                        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                        Comment


                        • #87
                          TIL INFO:

                          DET ER GANGAVSTAND FRA HALLEN TIL BYEN!!!

                          Ca 10-15min gange. Selv med pils innabors.....
                          Mvh
                          Pål Andréas Bryng
                          Bilstereosenteret.no
                          Vi forhandler bl.a.:
                          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                          Følg oss på Facebook
                          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by Jonny.B View Post
                            ditto.....
                            ...........
                            Tor S Aamodt.

                            Comment


                            • #89
                              Sorry at noen følte seg tråkket på, var ikke meninga. Men sjekk hvor man selv tråkker, det jeg og andre leste her var direkte syting. Jeg har da for pokker vært førstegangs deltager jeg og.. i fjor faktisk, og jeg antok at bilen skulle være inne i hallen hele helga. er ganske normalt for et innendørs biltreff. Men jeg er kanskje mer opplyst enn alle andre???

                              Jeg håper for all del du/dere dukker opp og konkurerer alle mann og at det ordner seg for dere, men er ganske mye for arrangør å arrangere om de ikke skal gi folk særbehandling også og det skjønner dere om dere tenker dere om.. (håper jeg)

                              faen.. skulle tenkt meg om før jeg sa noe, nå fikk jaggu Tor noe å nagge på!!!
                              sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                              IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by Eirik Aspaas View Post
                                jeg får ordna meg en annen bil, så min får stå.. bare noen passer på den mens jeg ikke er der :P
                                Det er selvfølgelig vakthold i hallen hele helgen, så bilene skal nok bli passet godt på!
                                Det ville bli det fulkomne kaos om "alle" skulle ut med bilene sine på kvelden, men om Anders får organisert så noen få kan kjøre ut, så blir det nettopp kun noen ganske få! Hallen vil være fylt til randen av biler og stands, så det er litt av en kabal å få til å gå opp!

                                En annen ting er jobben med vasking og klargjøring av bilen.. Årstiden tatt i betraktning, så er sjangsen stor for at veiene ikke er spes rene, så den jobben kan være mere enn nok å ta én gang i løpet av helgen.

                                Det vil være vaskemuligheter på utsiden av hallen, men det jobbes også med å få til en rabattavtale på ett stort selvvaskanlegg i nærområdet! Info om dette kommer!
                                [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                                [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                                [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                                Comment

                                Working...
                                X