Må bare få lov til å si at jeg GLEDER meg til en utrolig storslått helg
Jeg VET det blir det!
Gleder meg til å feste og ha det moro med mine BESTE venner og bekjente! Gleder meg til å treffe dere alle igjen! Gleder meg til å bli kjent med de jeg ikke har truffet før! Gleder meg til endelig prate med disse forumnavnene i real life! Gleder meg til å bli fulle med dere jeg har vært fulle med før! Gleder meg til å bli full med alle jeg IKKE har vært full med før! Gleder meg til å lage kaos på byen når vi har blitt fulle nok! Gleder meg til å ha hangover med dere hele helgen!
Vi sees
Jeg VET det blir det!Gleder meg til å feste og ha det moro med mine BESTE venner og bekjente! Gleder meg til å treffe dere alle igjen! Gleder meg til å bli kjent med de jeg ikke har truffet før! Gleder meg til endelig prate med disse forumnavnene i real life! Gleder meg til å bli fulle med dere jeg har vært fulle med før! Gleder meg til å bli full med alle jeg IKKE har vært full med før! Gleder meg til å lage kaos på byen når vi har blitt fulle nok! Gleder meg til å ha hangover med dere hele helgen!
Vi sees

Mulig jeg har mye dumme spørsmål men har lært det er bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite. Hadde liksom vært værre om jeg kom på fredag å ikke visste man kunne ta med bilen...Men satser på kanon helg med mye morro
Men tenker utover bilen liksom, så fra ifjor at mange hadde stoler f.eks... tenkte om det var andre praktiske ting som burde være med?
- Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat

Comment