Announcement

Collapse
No announcement yet.

Den store SNACKS tråden!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    1 pose peanutter
    2 poser non-stop

    bland sammen..
    sound.vision.soul

    Type R

    Comment


    • #62
      Og da får du i bunn og grunn dette?

      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

      Comment


      • #63
        Originally posted by Haakon O View Post
        Og da får du i bunn og grunn dette?

        hahaha, enda bedre; her er jo peanøttene faktisk inni nonstopen :P

        flott å høre at du likte den pizza'n GENEXXA
        er en av de tinga jeg bruker å lage når vi skal kose oss litt ekstra og f.eks har besøk seint i kveldinga
        Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

        Comment


        • #64
          Originally posted by haakon o View Post
          og da får du i bunn og grunn dette?

          hahahahahaa
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment


          • #65
            mmm, M er det diggeste godteriet. En av de største plussene er at det er ikke griste, sjokolade flekker på kinoen er nå bare et vondt minne. ^^
            Mvh. Damir

            Comment


            • #66
              I teorien ja:P Ideen fikk jeg av pollys egen sjokolade mix som er hakkede non-stop og peanutter i samme pose.. Poenget var at og mixe den selv er billigre, tror jeg.. hehe...

              litt på samme måte som at man spiser sjoklade sammen med salt potetgull, og drikker appelsinjuice sammen med melkesjokolade fordi denne runde apelsin sjokoladen man får kjøpt rundt påsketider er DYR..



              Turmixen til polly blir ØDELAGT av noen helt sinsvakt tørre rosiner, som i tilegg ikke er godt med peanutter i utgangspunktet.. Turmixen lærte jeg for øvrig om i forsvaret: 1 pose peanutter, noen never med rosiner og 1-2 plater av forvarets egen kokesjokolade= nødproviat, blodsukker kick og humør kick


              strandaskinke og salt potetgull blir også på en eller anna merkelig måte godt sammen
              Last edited by LLH; 28-07-2010, 20:50.
              sound.vision.soul

              Type R

              Comment


              • #67
                Ahh, vondt å komme inn på denne tråden da jeg enda sitter på jobb og ikke har spist siden 11. Et lite sekund der liknet jeg litt på homer simpson: nonstooooop og peanutter... arrrrhhhhhh sikle sikle
                Tidligere importør for Digital Designs,
                overtatt av www.dynaBel.no.

                Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                Comment


                • #68
                  Må innrømme at jeg kjøpte meg en pose nonstop i dag.. noe jeg ikke har gjort siden.. husker ikke
                  Håper det er så godt som dere skal ha det til!
                  Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                  [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                  Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                  Comment

                  Working...
                  X