Announcement

Collapse
No announcement yet.

Den store SNACKS tråden!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Støttes GENEXXA, wtb bbq
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #32
      pizzaen hørtes digg ut ja.

      Er selv utrolig glad i bacon snacks fra Sverige, dem høye og slanke posene.
      Mvh. Damir

      Comment


      • #33
        ingredienser:
        kjøttdeig(ikke den i eske) og skinke(f.eks bogskinke),
        jack daniels bbq-saus(kan bruke heinz sin(rema 1000)
        et stort glass thick & chunky salsa(best med medium eller hot)
        1/2 løk kuttet enten i strimler eller grovhakket
        litt paprika
        litt mais
        et par fedd hvitløk
        nachos av den trekanta typen som er med ostesmak
        revet ost av god kvalitet(jeg bruker å rive jarlsberg og spe i litt mozzarella)
        havsalt

        skru ovnen på 225 c
        skjær skinken i terninger og hakk kjøttdeigen i panna med 5/6 varme, klem i to fedd hvitløk mens det steker.
        når kjøttdeigen ikke er rosa har du i skinken og steker i 30 sek til å så har du i bbq saus i ønsket mengde, putt i grønnsakene og la det putre i 3-4min.
        etter dette er gått kan du ha i salsaen(ikke gjør det for flytende hvis du har tynn bunn)
        la dette putre i 5-6min

        da kan du helle fyllet utover bunnen(bunn velger du selv men i min mening er tynne italienske bunner best til dette fyllet)

        knus nacho's i en skål å strø den over pizzaen

        ha på osten og kvern litt havsalt over, dette gir lett crust oppå osten mens det under er perfekt stekt

        grønnsakene tilpasser man etter hva man liker

        gi meg tilbakemelding når den er testet, er egenkomponert og mange kompiser som SKAL ha oppskriften etter smaking
        Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

        Comment


        • #34
          btw; de tar inn jack daniels bbq sausen på ica hvis du spør, ligger i varesortimentet deres.

          også godt med asperøkt bacon oppå
          Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

          Comment


          • #35
            Skal prøves til helga når jeg skal til søstra mi i drammen så til -> rudskogen.

            Når vi er inne på snacks er hvitløksbaguett + bacon + kylling og litt salat veldig godt. veldig simpelt og.
            Tor Martin Ølberg
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

            Comment


            • #36
              ja ting trenger ikke å være avansert for å smake godt
              Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

              Comment


              • #37
                Originally posted by tmolberg View Post
                Skal prøves til helga når jeg skal til søstra mi i drammen så til -> rudskogen.

                Når vi er inne på snacks er hvitløksbaguett + bacon + kylling og litt salat veldig godt. veldig simpelt og.
                Kan du ikke ta med ho på rudskogen a?
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                Comment


                • #38
                  Nåja, selv om hun er av det andre kjønnet så tror jeg ikke helt hun er din type Sykepleier på AMK som er 28 år gammel elns, men hun blir nok med en dag hun og
                  Tor Martin Ølberg
                  - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                  Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                  Comment


                  • #39
                    whiskey fudge oppskrift

                    dette er snacks for gutta nyyydelig og simpelt
                    Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by tmolberg View Post
                      Nåja, selv om hun er av det andre kjønnet så tror jeg ikke helt hun er din type Sykepleier på AMK som er 28 år gammel elns, men hun blir nok med en dag hun og
                      Sykepleier hah,
                      Mvh. Damir

                      Comment


                      • #41
                        nå ble jeg i tvilt om hva som frister mest å prøve: snacksen eller søstra?....
                        --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                        -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                        Comment


                        • #42
                          Utdannet sykepleier, men for øyeblikket profesionell telefonsvarer. nødsamtalene. ringer du til 113? så kommer du sikker til hun hvis du bor i oslo området men nok om det. snacks skal det bli til helga hvertfall. bbq pizza inc!
                          Tor Martin Ølberg
                          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by matador View Post
                            nå ble jeg i tvilt om hva som frister mest å prøve: snacksen eller søstra?....
                            Nå ligger nummeret til'a ute her også, bare å ringe i vei!
                            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                            Comment


                            • #44
                              Haha, bare vent ugn. skal nok få tatt hun med på gatebil og da får dere se at hun er ikke som dere tror....
                              Tor Martin Ølberg
                              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by tmolberg View Post
                                Haha, bare vent ugn. skal nok få tatt hun med på gatebil og da får dere se at hun er ikke som dere tror....
                                hahaha... tror du skal passe på søstra fordi ugn kjøpte vel de macho skoa som var på finn.no og ifølge salgs teksten så var de sære skoa rene truse magnet -sikker laget av ekte forhud skin...

                                ugn ville ikke være med på gruppe kjøp av skoa -skulle bare ha de for seg selv
                                --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                                -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                                Comment

                                Working...
                                X