Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan sette på vindussenk (klistremerke) på frontruta?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    er vel faktisk ikke krav til utsikt gjennom bakruta snakket med et par i kr.sand politikammer up ang det ihvertfall

    Comment


    • #32
      Originally posted by golfnos View Post
      er vel faktisk ikke krav til utsikt gjennom bakruta snakket med et par i kr.sand politikammer up ang det ihvertfall
      Det skal det ikke være såvidt jeg vet.

      Ellers blir det dyrt for mange trailere/varebiler/snekkere/transportbiler osv ;D
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • #33
        kommer an på om du har innvendig speil det,om du har innvendig speil,så skal du se ut gjennom bakruta.

        etter det jeg vet,så er det ikke påbudt med innvendig speil,så om du fjerner det,så kan du lakke bakruta helt svart.
        men om speilet er der,så skal du se gjennom ruta
        volvo s60
        vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
        Member of VW Audi Club Norwegen

        Comment


        • #34
          Originally posted by golfnos View Post
          er vel faktisk ikke krav til utsikt gjennom bakruta snakket med et par i kr.sand politikammer up ang det ihvertfall
          Originally posted by neptyr View Post
          Det skal det ikke være såvidt jeg vet.

          Ellers blir det dyrt for mange trailere/varebiler/snekkere/transportbiler osv ;D
          Kan da bli en smule dyrt for Politiets egne biler også da...
          Er vel forholdsvis mange av både uniformerte og sivile som har helt sorte bakruter..
          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

          Comment


          • #35
            Originally posted by Joakim View Post
            Kan da bli en smule dyrt for Politiets egne biler også da...
            Er vel forholdsvis mange av både uniformerte og sivile som har helt sorte bakruter..
            Politiets biler er vel dog sotet med skikkelig film og da er det ikke noe problem å se at det er BLÅLYS som blinker bak deg.


            Og biler er inndelt etter klasser som personbil, varebil osv osv..
            Det jeg fikk beskjed om er at alle personbiler skal ha innvendig speil.
            Varebiler har to klasser igjen, de med og de uten speil.
            Når bil ikke har innvendig speil har de gjerne større utvendig speil enn samme modell med innvendig speil..
            Se f.eks på Mercedes Vito og Mercedes V-klasse.

            Comment


            • #36
              Originally posted by ^PonDus^ View Post
              Merner og ha hørt et sted at du har lov og dekke 10 cm eller noe? eller var det 10% av ruta? noen som kan arristere meg på dette om dette ikke stemmer?
              Ingen regler som sier 10 cm eller 10%!! Men det er en regel som sier at dekor i frontruta har ikke lov å være innenfor vindusviskernes arbeidsområde!!

              Comment


              • #37
                Originally posted by Streetbandit View Post
                Ingen regler som sier 10 cm eller 10%!! Men det er en regel som sier at dekor i frontruta har ikke lov å være innenfor vindusviskernes arbeidsområde!!
                da tar du rimelig feil,finn den loven i lovboka du,da må du nok lete rimelig lenge
                volvo s60
                vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                Member of VW Audi Club Norwegen

                Comment


                • #38
                  ikke lov å dekke noen ruter forran b stolpen med soting eller klister. i teorien er det til og med ikke lov med naf eller viking klisteret man får for å ha medlemskap i frontruta..

                  Comment

                  Working...
                  X