Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvordan sette på vindussenk (klistremerke) på frontruta?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Epifant: Selvfølgelig er det "bilstereoforumet.no" det skal stå...skjønner ikke hva du tenkte en gang.... hehe
    Reinhardt

    Comment


    • #17
      Men Epifant, er det vanskeligere å sette på vindussenk da? Isåfall hvordan gjør du det da? Da kan man vel ikke klippe de opp i flere biter.
      Iselin Luciene
      VW Polo self made color consept
      VW Golf 4 1,6sr highline sports
      www.iselinluciene.com

      Comment


      • #18
        VW boy: Jeg hadde faktisk tenkt til å ha skrift der det står: VW Polo Icepearl
        Hva syns du om det ?
        Iselin Luciene
        VW Polo self made color consept
        VW Golf 4 1,6sr highline sports
        www.iselinluciene.com

        Comment


        • #19
          Originally posted by Iselin VW Polo Icepearl View Post
          VW boy: Jeg hadde faktisk tenkt til å ha skrift der det står: VW Polo Icepearl
          Hva syns du om det ?
          Det kan bli bra det ja
          Reinhardt

          Comment


          • #20
            Rolf din kødd!! ja, jeg ber om at noen skal komme og stjele bilen

            Comment


            • #21
              Iselin: da blir det litt vanskeligere ja. Det kan også være praktisk å ha en eller flere medhjelpere.

              Hadde jeg vært deg ville jeg rett og slett fått montert den der du kjøper dekoren. Det sparer deg for endel knot, koster ikke mye ekstra og du slipper kjøpe nye streamere fordi det skar seg med de forrige. På min tidligere arbeidsplass hadde vi en god del kunder som skulle spare pæng og montere selv, men ikke fikk det til og endte opp med å betale endel mer enn om vi hadde brukt 10 min på å montere det for dem...

              Comment


              • #22
                Originally posted by neptyr View Post
                Liker spesielt sånn Alpine/Pioneer/Kicker osv i ruta "ROB MY CAR" kunne man likegodt hatt
                Jepp, derfor skal man velge en noe mere elegant løsning Time will show :-D
                Mvh
                Lars Engen

                Comment


                • #23
                  Epifant: Tusen tusen takk for hjelpen.. Jeg tror jeg vet nå hvordan jeg skal få på frontdekoret mitt
                  Iselin Luciene
                  VW Polo self made color consept
                  VW Golf 4 1,6sr highline sports
                  www.iselinluciene.com

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Engen Audio View Post
                    Jepp, derfor skal man velge en noe mere elegant løsning Time will show :-D
                    En elegant frontrutestreamer?

                    Originally posted by Wikipedia
                    An oxymoron (plural oxymorons or, more rarely, oxymora) is a figure of speech that combines two normally contradictory terms. Oxymoron is a loanword from Greek oxy ("sharp") and moros ("dull"). Thus the word oxymoron is itself an oxymoron.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by epifant View Post
                      En elegant frontrutestreamer?



                      hahaha, jeg lo xD
                      Mvh
                      Rolf Try Nygård

                      Comment


                      • #26
                        Skal si det lønner seg å være jente når man spør om noe på dette forumet. 3 sider med svar på noe off topic, på relativt kort tid
                        Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                        Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by InstallBay View Post
                          Skal si det lønner seg å være jente når man spør om noe på dette forumet. 3 sider med svar på noe off topic, på relativt kort tid
                          Det lønner seg og være jente når det gjelder bil.... dere gutta er så hjelpsomme.
                          Mvh
                          Evy Anita Kristiansen
                          Frøya, Sør-Trøndelag

                          Comment


                          • #28
                            Merner og ha hørt et sted at du har lov og dekke 10 cm eller noe? eller var det 10% av ruta? noen som kan arristere meg på dette om dette ikke stemmer?
                            Vw Golf 3.
                            Kenwood hovedenhet.Alpine MRD - M1005. Alpine V12 Firekanaler, Mb quart 4" comp. Kenwood - KFCWPS1D x2
                            Stor takk til Rune på Spaceworld Hønefoss

                            Comment


                            • #29
                              man har ikke lov til å klistre noe på rutene foran b stolpene,verken skrift eller film.

                              blir man stoppet med det,så enten så får du beskjed om å rive det av på stedet,ellers så må du til biltilsynet og vise bilen.

                              men det kommer selvsagt an på han som stopper deg,har selv blitt stoppet av politiet med film på siderutene foran,uten at han nevnte det,men har ikke så veldig mørk film da.
                              volvo s60
                              vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                              Member of VW Audi Club Norwegen

                              Comment


                              • #30
                                fant dette på et annet forum:

                                § 31-1. Generelt om vindu

                                3. Vindu skal være tilstrekkelig solid og godt gjennomsiktig fra begge sider. Det må være slik utført at gjenstander som sees gjennom det ikke blir forvrengt. Det samme gjelder for vindskjerm som fører skal se gjennom.

                                Som solfilter godtas svakt farget glass som ikke gir større reduksjon av lysgjennomslipp enn angitt i den amerikanske standarden ASA Z-26.1 - 1966, July 15 1966. Andre former for solfilter som f.eks. påsprøytet eller påklebet film tillates ikke på noen del av vinduene som fører skal ha sikt gjennom (frontvindu og sidevinduer foran). Utrykningskjøretøys blå lys skal i alle tilfelle kunne ses gjennom bakvindu i motorvogn hvor innvendig speil kreves.
                                volvo s60
                                vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                                Member of VW Audi Club Norwegen

                                Comment

                                Working...
                                X