Ellers, så har jeg aldri opplevd å få noe ut av å bruke kondensator, på både eldre og nyere forsterkere.

den tiden bruker jeg heller til å høre på musikk gitt
men har er info med fakta for de som vil forstå "hvofor" fungerer eller ikke fungerer -enkelte av oss er tross alt interesert i teorien bak det praktiske da det er stor sammenheng faktisk.
og Emma var akk det aller siste jeg tenkte på, da Emma ikke har noe med teman å gjøre...
-selv om jeg har sagt også det samme i mange andre annledninger og forum.
... men ikke la oss bli personlige EA 
og Emma var akk det aller siste jeg tenkte på, da Emma ikke har noe med teman å gjøre...
-selv om jeg har sagt også det samme i mange andre annledninger og forum.
... men ikke la oss bli personlige EA
men her har du en klar indikasjon om hva folk som virkelig kan dette bedre enn deg og meg mener om saken...
ellers jeg tror at de karene har både skrud og drivet lengre med bilstereo/lyd enn deg EA... og hvis du mente meg så har jeg drivet med det mye lengre enn deg med bilstereo og elektronikk -og det er ikke bare lyd i bil som er min hobby men også hjemme...
men koselig at du er blitt sånn ekspert på disse siste årene

men her har du en klar indikasjon om hva folk som virkelig kan dette bedre enn deg og meg mener om saken...
ellers jeg tror at de karene har både skrud og drivet lengre med bilstereo/lyd enn deg EA... og hvis du mente meg så har jeg drivet med det mye lengre enn deg med bilstereo og elektronikk -og det er ikke bare lyd i bil som er min hobby men også hjemme...
men koselig at du er blitt sånn ekspert på disse siste årene

Leave a comment: