Jeg prøver bare å utfordre fram ett poeng, og håper ingen henger seg opp i "bagateller"

Man blir aldri for ung/gammel til å lære, det viktigste er å respektere andres synspunkt og være åpne for andre folks meninger.
sant det, tros alt ikke første gang vi ikke er enig. Jeg har heller ikke som mål noe som helst men -igjen- legger frem linker til teorier som bekrefter det samme som jeg opplever og mener
og det aller viktigste ved dette er at "vi" (meg, deg, og alle andre) kanskje drar våre egne konklusjoner og lærert litt mer om kondensatorer eller lignende
da er liksom ikke bortkastet tid allikevel.
så derfor har jeg hverken sagt eller antyddet at du lyver EA men hører det du sier angående din opplevelse av forbedring -og respekterer den og...
da kan vel ikke misforstås dette punktet nå.
men "oss imellom" kan vi vel bare forsette med det -skulle jeg ikke skjønne hva du mener så pleier jeg å spørre
bare 38?
jeg har sluttet å telle gitt... 
den tiden bruker jeg heller til å høre på musikk gitt
men har er info med fakta for de som vil forstå "hvofor" fungerer eller ikke fungerer -enkelte av oss er tross alt interesert i teorien bak det praktiske da det er stor sammenheng faktisk.
-jeg er blitt så pass gamelt at det har jeg fått med meg at det er "vanlig å gjøre det"....
ellers kan jeg ikke huske a ha fått med meg fra før at du brukte spesiele skruer -om det skulle ha noe å si... 
da jeg har nada å gjøre med det...det er dine penger, men nå vet du iverfall hva andre berømheter innen SQ bilstereo mener om det.
Leave a comment: