Announcement

Collapse
No announcement yet.

VW Passat TDK -95 Avis-bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Måtte kjøpe minnepenn. Sette install-CD´en i Mac Minien og kopiere over på minnepenna.

    Kaffe skal du få vettu.... Vann må e hente i bekken enda.... 6 mnd uten vann begynner å gå meg på Nærvene....
    No Windows-crap,just Mac Power

    Comment


    • Nye felger

      Det regner fortsatt endel,så det er såvidt e gidder ut av senga. MEN idag fikk jeg tak i noen billige felger som passet på Passat´en. Er ikke sikker på hvor bred de er men framme er det 205/45 16 og bak 225/45 16
      Bilen ble endel Bredere og fikk strax en bedre Look
      Attached Files
      Last edited by Bassoflove; 20-06-2010, 19:07.
      No Windows-crap,just Mac Power

      Comment


      • Gjør seg alltid med felger med litt kant på
        Ikke verst Avis bil Glenn
        ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
        Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

        Comment


        • Originally posted by GENEXXA
          Nå mangler bare solfilm. Så er den tralla ganske bra!
          Må isåfall bli en litt lys solfilm. Husk at jeg er litt avhengig av å se litt ut av ruten(e) bak. Rygger mye inn og ut av avkjørsler og inntil postkasser vettu. Da må jeg kunne SE litt greit ut av rutene.
          Hadde egentlig tenkt på en liten senk,men jeg tror ikke det blir anna enn litt stivere fjærer og bitte-bitte litt lavere. Justerbart sånn at jeg kan heise den opp til vinter´n når snøen kommer.
          Og så må jeg vel legge et lite lag "skygge" på baklyktene. og litt extra over blinkelys-delen av de ytterste lampene da de må ha vært bytta en gang. For de som er i luka har svart felt på det orange,mens de ytterste ikke har det
          No Windows-crap,just Mac Power

          Comment


          • Originally posted by Bassoflove View Post
            Må isåfall bli en litt lys solfilm. Husk at jeg er litt avhengig av å se litt ut av ruten(e) bak. Rygger mye inn og ut av avkjørsler og inntil postkasser vettu. Da må jeg kunne SE litt greit ut av rutene.
            Hadde egentlig tenkt på en liten senk,men jeg tror ikke det blir anna enn litt stivere fjærer og bitte-bitte litt lavere. Justerbart sånn at jeg kan heise den opp til vinter´n når snøen kommer.
            Og så må jeg vel legge et lite lag "skygge" på baklyktene. og litt extra over blinkelys-delen av de ytterste lampene da de må ha vært bytta en gang. For de som er i luka har svart felt på det orange,mens de ytterste ikke har det
            Trenger vel ikke senk bak du, hvis du lemper innpå et par bunker med aviser så veier jo de en del
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • Det stemmer bra Har vel en mlass mellom 150 og 250 kg med avis hver dag med meg på ruta mi. Men jeg bruker dørk&baksetet til avis og baguetter i bagasjen....

              På ruta mi inatt fant jeg ut at det er ugunstig med brede&lavprofilerte dekk/felger så jeg blir vel å sette på noe mindre. Skal ta ferie om 3 uker så da kan jeg ha bred-luggene på... Må bare få lagt om noen andre dekk på "orginal-felgene" da de er ganske slitt pr.idag.
              No Windows-crap,just Mac Power

              Comment


              • Originally posted by Bassoflove View Post
                Må isåfall bli en litt lys solfilm. Husk at jeg er litt avhengig av å se litt ut av ruten(e) bak. Rygger mye inn og ut av avkjørsler og inntil postkasser vettu. Da må jeg kunne SE litt greit ut av rutene.
                Om du bruker kvalitetsfilm, så kan du ha bra mørkt når du ser inn, uten at det blir så mørkt når du ser ut Men er mye smak og behag selvsakt.

                OT. Har ennå ikke montert den ipod tingen, tok døren i merca i stede
                [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                Comment


                • En bitteliten info til prosjektet mitt:

                  Har bestilt noe peerless V-line diskanter til å ha i A-stolpene sammen med de Hertz ML 1600 men de er ikke kommet enda(tomt på lageret til dynabel vissnok.) så den støypinga er ikke begynt enda.

                  Var en tur i Alta i helga på Bilstereo-treff.Hadde både Volvoen(kjørt av Genexxa) og Passaten med. All respekt for arrangsjørene,men det tracket som ble spilt funka ikke i Volvoen(likt for alle seff) mens passaten TROR jeg ble disket da jeg ikke har CD-spiller og de ikke hadde iPod/minnepenn med det aktuelle lydsporet.
                  MEN jeg satte ny personlig rekord når jeg spilte en av "mine" spor... 145.1 db ble målt Ble fornøyd da....
                  No Windows-crap,just Mac Power

                  Comment


                  • Originally posted by Bassoflove View Post
                    Har bestilt noe peerless V-line diskanter til å ha i A-stolpene...
                    Digge diskanter!!
                    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                    Comment


                    • Så var det på tide med en update her....

                      Har som sagt fått V-line diskantene og da ble det dags for litt støyping.
                      Jeg har ALDRI støpt A-stolpedeksel før,og har mao ikke snøring på hvordan,men jeg har jo sett litt på "dere" her på forumet.

                      Skar ut et par ringer i litt tynn kryssfinér og satte meg i bilen sammen med lynlim og noen ispinner. Så prøvde jeg meg frem til en vinkel jeg synes så bra ut.
                      Så var det inn og brukte lim-pistol(smeltelim?) samt flere trepinner for mere støtte.
                      Så brukte jeg et Fleech-laken som jeg limte fra ene siden og dro dette stramt over til andre siden.

                      Og så bar det ut for å dynke dette i Polyester. Var ikke sikker om en kunne påføre Glassfiber oppå med en gang,men shit la gå.

                      takknemlig for ris&ros
                      Attached Files
                      No Windows-crap,just Mac Power

                      Comment


                      • Se her ja. Lettere å støpe enn man tror. Skal du prøve deg på trekking av alcantara samtidig eller skal du bruke vanlig kassetrekk?

                        Fikk du melding fra meg i går? :P
                        Last edited by TheCharger; 28-08-2010, 19:05. Reason: ...
                        sigpic

                        Comment


                        • Blir vel Vinyl tenker jeg,men må bestille....
                          tenkte å handle fra Installbay og det limet de anbefaler. Ikke vits i å gå i noen feller her.

                          Han har fått inn MDF,men om han har for vidre salg vet jeg ikke....
                          No Windows-crap,just Mac Power

                          Comment


                          • Originally posted by Bassoflove View Post
                            Blir vel Vinyl tenker jeg,men må bestille....
                            tenkte å handle fra Installbay og det limet de anbefaler. Ikke vits i å gå i noen feller her.

                            Han har fått inn MDF,men om han har for vidre salg vet jeg ikke....
                            Okei. Nei det er like greit å gjøre det skikkelig med en gang. Har bestilt en Es12 og trenger ny kasse. :P Vet du om han tar mye for å skjøre ferdig platene?
                            sigpic

                            Comment


                            • Tjah det her ser jo meget bra ut
                              Stå på Glenn
                              ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                              Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                              Comment


                              • Har vært inne på tanken, men er usikker på om 15 mm er stivt nok i forhold til 22mm mdf. Skal bygge dobbel kasse mens jeg er igang. Blir et element til om en mnd.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X