Announcement

Collapse
No announcement yet.

VW Passat TDK -95 Avis-bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by R-SportRF View Post
    mange gamle biler rundt der, alle avskilta?
    Så ut til att det "dunka greit", blir så crap uansett når man filmer.
    Det må oppleves :P
    En heil haug med gamle biler rundt på gården her jah. Den Beige -85 Jetta ska t hugger´n. Må bare få tatt ut motoren.
    Datsun 280C e tilsalgs.(skilt er på,men må ha PKK. 3000,- så ryker den). Subaru L-serie er Skogs/ved-bilen med grove kjettinger.Fin å bruke når en ikke kommer opp bakken til gården. Og opp på jordet har en kompis "lagret" en -94 Volvo 460 SE som mest sannsynlig også blir spiker om ingen ser nytta i den.
    No Windows-crap,just Mac Power

    Comment


    • #62
      hehehe såppass, står litt her også :P
      Faen skulle gjerne hatt noe sånt av lyd fleksing på taket osv :P


      Kommer med tia, TTT som sagt :P
      ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
      Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

      Comment


      • #63
        Originally posted by R-SportRF View Post
        mange gamle biler rundt der, alle avskilta?
        Så ut til att det "dunka greit", blir så crap uansett når man filmer.
        Det må oppleves :P
        Absolutt! blir ikke det samme når man ser det på film, noe av flexinge blir borte og man kjenner jo ikke bassen i kroppen
        Ser ut til at det spiller veldig bra BOL, gromt utstyr har du også
        Mvh Werner Harstad

        Comment


        • #64
          Takk for tilbakemld.

          Lurer nå på om jeg faller mere og mere over på SQ enn SPL.... Etter å ha lytta et par netter på HX´ene,er jeg blitt mere "glad" i de. Nå ser jeg faktisk for meg diskant&3-4 toms støypt inn i A-stolpen. Og sånn dærre Aktiv deling. Hmmmm,Lyd i Bil er "farlig" når en begynner å erfare at det går an å få fin lyd i bilen. Har drevet å sett på diverse sett,men er ikke helt siker hva det blir. Kan jo si det slik at jeg er vel blitt mere positiv til å prøve andre merker en kun Rockford og Pioneer.
          For å lette "litt" på sløret og komme med noe konkret har jeg sett på ML1600&ML280. Men så var det jo å finne noe 3-4 toms som kan spille greit sammen med disse....
          Vel,jeg hadde ikke tenkt å investere noe så "dyrt" utstyr sånn med en gang. Batteri vil være neste store utgiftspost....
          No Windows-crap,just Mac Power

          Comment


          • #65
            Originally posted by Bassoflove View Post
            Takk for tilbakemld.

            Lurer nå på om jeg faller mere og mere over på SQ enn SPL.... Etter å ha lytta et par netter på HX´ene,er jeg blitt mere "glad" i de. Nå ser jeg faktisk for meg diskant&3-4 toms støypt inn i A-stolpen. Og sånn dærre Aktiv deling. Hmmmm,Lyd i Bil er "farlig" når en begynner å erfare at det går an å få fin lyd i bilen. Har drevet å sett på diverse sett,men er ikke helt siker hva det blir. Kan jo si det slik at jeg er vel blitt mere positiv til å prøve andre merker en kun Rockford og Pioneer.
            For å lette "litt" på sløret og komme med noe konkret har jeg sett på ML1600&ML280. Men så var det jo å finne noe 3-4 toms som kan spille greit sammen med disse....
            Vel,jeg hadde ikke tenkt å investere noe så "dyrt" utstyr sånn med en gang. Batteri vil være neste store utgiftspost....
            Jeg også har blitt mer og mer SQ, nå er det nesten så jeg ikke vil "høre" subben lenger (altså at den er delt så lavt, og stilt inn riktig mtp frontsett).
            Men allikevel er det gøy å kunne spille litt høyt innimellom, hvis man vil det. Å ha muligheten, og da trøkker det jo fra alle komponenter.

            Anbefaler deg noe fra Focal eller Polk hvis du vil ha SQ.
            (kobla forresten nettopp opp aktivt jeg også...)
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment


            • #66
              Så bra bol, det er jo ikke dumt med fin lyd når man guffer opp, for man kan da spille høyt med mille frontsett.

              Vil bare påpeke en ting, det er ikke bare utstyret som skiller mellom sq og spl. Da må begynne og tenke plasering av komponenter, og kasser til midbass og mellomtoner.

              Blir plutseligt litt vaskeligt og sette inn frontsett da

              Stå på Glenn, æ har trua!

              Comment


              • #67
                Hva er galt med Focal..
                ser jo ut som han har Fusion i dørene nå, hehe!
                Old school fool

                Comment


                • #68
                  Fusion e bæst!

                  Comment


                  • #69
                    Hvorfor ikke begge deler. Du har jo to biler. Kjør Sq i arbeidsbilen og db i volvoen?
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      Idag dumpa det et brev i postkassa mi. Fra UPS. Så nå førsta fikk jeg krav om å betale noe moms-greier(eller toll. What ever)
                      Men uansett Kr 631,- er ikke mye for å få en relativt dyr forsterker inn til Norge. Så da har altså den Rockford T2500-1bd kosta meg 5300,- i innkjøp og 632,- i avgifter. Altså godt under 6000,- levert på døra. Veil pris i Norge er 13990,- for den. Joda,noen har de på tilbud til knappe 11 lapper.
                      Verdien hadde selger satt til $99,99
                      No Windows-crap,just Mac Power

                      Comment


                      • #71
                        Er godt å ha sånne selgere Fikk noe tilsendt fra statene nå nylig, fikk det skrevet som gave og null moms. Var en veldig grei pris på forsterkeren da i forhold til prisene her omkring
                        Mvh Werner Harstad

                        Comment


                        • #72
                          Hvem er det du har kjøpt forsterkeren hos?
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            Gratulerer med 1.plassen i Tromsø!!!
                            1998 Volvo V70
                            Pioneer, Alpine, Soundstream, Rockford Fosgate, 2x 12"

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by VolvoMarius View Post
                              Gratulerer med 1.plassen i Tromsø!!!
                              Takk jah
                              VELDIG FORNØYD!!!!!!
                              No Windows-crap,just Mac Power

                              Comment


                              • #75
                                Grattis Hva ble scoren da?

                                Comment

                                Working...
                                X