Announcement

Collapse
No announcement yet.

VW Passat TDK -95 Avis-bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    De går vell dypere å hardere samt lengre i slagene mtpstrømtrekket.
    Merka forskjell fra JBL 2X12" i bandpass og overgangen til MTX7500.
    Med mtx'n forsvant strømmen fortere kan du si :P

    Uansett er slik jeg tror det der

    Å lekker sammenheng,de spiller råere enn Hertz'ene sier du?
    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

    Comment


    • #92
      De spiller HARDERE... Men Hertz´ene spilte penere jah... Men nå må jeg tenke litt på strøm... Må ha noen som vet å jeg må gjøre/trenger for å bygge om sånn at jeg kan bruke dynamo med "externt" strammehjul på Passaten.
      Og et par Odyssey-batteri. Men jeg må ikke bli for tung heller. Kansje 2xPC925.... Får se det litt an.
      Og DEMPING...
      No Windows-crap,just Mac Power

      Comment


      • #93
        Var planen å handle ny jah.... Men den må fixes litt på,men håper at den kan brukes til vintern. Så vurderes salg av den jeg har nå... Har ikke bestemt meg helt. Kan jo være at jeg skrur av skiltene til 745´en og setter den bort i vinter. Og bruker ny-passaten i stedet....
        No Windows-crap,just Mac Power

        Comment


        • #94
          er vel 90-110amp dynamo i passat'n siden dette er diesel.
          correct me if im wrong.

          regner med du har ordna feit strømkabel, the big three.
          Stort annet er det vel ikke å gjøre en noen ekstra batterier :P
          ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
          Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

          Comment


          • #95
            70 skarve Ampére i den nå. Har en 120 liggende,men den må bygges om da den er til modeller med externt strammehjul på multireima. Har forresten vært i kontakt med Iraggi....
            No Windows-crap,just Mac Power

            Comment


            • #96
              Ble det ikke levert til din modell 90-110?
              Sjekka biltema?
              ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
              Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

              Comment


              • #97
                Tdk ble vel levert med Max 90A. Jeg har kun 70A i min. Tdi fikk vel 90A og 120A. Biltema har ikke til min modell...
                No Windows-crap,just Mac Power

                Comment


                • #98
                  Da var det litt verre da, TDK står før btw?
                  Men du sier du skal kanskje bytte/selge den,kanskje like greit å vente litt da

                  Uansett morsomt å følge med her BOL
                  ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                  Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                  Comment


                  • #99
                    TDK har "mekanisk" innsprut. TDI har elektronisk styrt innsprut. TDI kan du tilføye litt "maarud"(chip)
                    No Windows-crap,just Mac Power

                    Comment


                    • Idag fikk jeg pakke Et sett med Ml1600 som jeg mest sansynlig blir å montere i dørene foran. Gleder meg til å høre lyden av de
                      Så dette er første "skritt" mot SQ for meg. Ser for meg at diskanter blir av typen Hertz Ml280s. Men har ikke bestemt meg helt. Jeg må jo tenke på å bygge om dørtrekkene,og få vinkla opp de Ml1600 først.
                      Attached Files
                      No Windows-crap,just Mac Power

                      Comment


                      • ouh nice følger med her
                        tøffe de ML`ene
                        Mvh Tony Andrè
                        Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
                        Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

                        Comment


                        • ahh, de bassene der er pene
                          Så nå blir det aktivdeling og tidskomp? hvilke forsterkere skal du bruke?

                          Ombygging av dørtrekk tror jeg blir lett match for en handyman som du, er bare litt knot med trekkinga hvis du bygger baffelen langt ut, men jo større delen som skal trekkes er jo lettere er det, syntes jeg da.
                          Har liksom mer vinyl å strekke i.

                          btw, venter på bilder av ny opptrekt subkasse

                          Comment


                          • Steike... Trudde ikje du va nåkka SQ mann glenn... hehe. Er ikke så vanskelig å bygge om dørtrekk. Har ikke prøvd meg på trekking enda men ikke lenge før jeg hiver meg til. Må bare få pussa og støpt litt mer på dørtrekka først.
                            sigpic

                            Comment


                            • Fått meg Verktøy.

                              Ikke mye som skjer her om dagen. Ser ut til at Sommeren ikke kommer hit til Troms iår Setter en hinder i å utvikle anlegget mitt.
                              Men jeg har fått meg Måleutstyr så nå kan jeg jo teste litt og sånn
                              Først en liten filmsnutt http://s775.photobucket.com/albums/y...3.mp4&newest=1

                              Så tok jeg et bilde etterpå...
                              Er ikke helt inne på åssen dette med kalibrering gjøres,eller om det var kun Plug-and-play. Knota noe PERVERST på den Windows-baserte datamaskinen(og det gjorde vel VolvoMarius også) før dette var oppe å gikk.
                              Attached Files
                              No Windows-crap,just Mac Power

                              Comment


                              • Kalibreringen er rimilig rett fram, ved siden av sensoren står k-faktoren. den skal du legge inn i en av instillingene på TL programmet. Har du brukt subbene mye? de trenger en god stund med spillng før de løsner og spiller skikkelig høyt. Men er en god score det der er ikke mye sommer her heller, flomvarsel og 6-7grader ute
                                Mvh Werner Harstad

                                Comment

                                Working...
                                X