Announcement

Collapse
No announcement yet.

Toyota Hilux 2002 Arctic Trucks

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• GENEXXA
    replied
    Og det er alfa omega og vaske ruta SKIKKELIG.

Leave a comment:

• Stian A
    replied
    Originally posted by Dibbern View Post
    Ser ut som du bør bruke mer såpevann når du drar over. Jeg brukte ikke nok såpevann når jeg tok mine, og de er fulle av riper, fordi jeg var litt for gnien på vannet.
    og ha en tynn klut på "skraperen"

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Ser ut som du bør bruke mer såpevann når du drar over. Jeg brukte ikke nok såpevann når jeg tok mine, og de er fulle av riper, fordi jeg var litt for gnien på vannet.

Leave a comment:

• GENEXXA
    replied
    Som nevnt tidligere, Sunguard sin film. Har selv denne på min bil, og er meget fornøyd.

Om du får det bra til, må du kutt svært nøye rundt ruta. Ca 2-3mm innfor ruta's kant. Og et lite juksetriks for og forsegle filmen på ruta, bruk blank negelakk rundt for og lime den.

Leave a comment:

• vemiz
    replied
    Vet ikke hva den jeg kjøpte heter, kjøpte den på biltema... sikkert ikke noe bra... men uansett så prøvde jeg idag. Men fikk det ikke fint... Skal be en kompis om hjelp, han har gjort det noen ganger...

Fikk ikke ut alle stripene. Men nå vet jeg jo egentlig ikke hvordan man skal gjøre det da...

Leave a comment:

• NeDD
    replied
    Sunguard sin er veldig bra.
    Filmen til f.eks. Bilxtra går greit om du ikke skal bruke vinduene..

Leave a comment:

• Stian A
    replied
    et tips er å bruke solfilm som de proffe har. mye lettere å få boblene ut og blir ikke så lett "kant" om du sku være uheldig.

Leave a comment:

• vemiz
    replied
    Det var da voldsomt! Fikk forventnigspress på meg nå... hehe

Har fått bilen på plass nå... Fikk ut baksiderutene i kveld... skal prøve meg på å sote de i morgon (har aldri gjort det før)

Ble litt trangt med så stor bil...

Har ca 10-20cm klaring... (flaks)

Måtte brenne noe material for å få plass til bilen...

Leave a comment:

• moeN
    replied
    Og venter.... :P

Leave a comment:

• Stian A
    replied
    vi venter..

Leave a comment:

• vemiz
    replied
    kommer med noen senere i kveld!

Leave a comment:

• SStrand
    replied
    Meget bra prosjekt! gleder meg til mere bilder

Leave a comment:

• vemiz
    replied
    Originally posted by KimVolle View Post
    noke fram gong her?
    Nei dessverre. Har vert sjuk siste tida. Men i går og i dag har jeg ryddet naustet slik at jeg kan sette inn bilen. Blir vell gjort litt mer nå når jeg får holde på inne i varmen... Er jo ikke så veldig mye som gjennstår før jeg har lyd i bilen... Skal oppdatere med bilder etterhvert som noe skjer....

Leave a comment:

• KimVolle
    replied
    noke fram gong her?

Leave a comment:

• vemiz
    replied
    Har ikke vert så mye fremgang i projektet i det siste. Har gått med endel til til lek og moro i snøen. Men nå er det et nytt år og det er vell på tilde å starte opp igjen.

Har i dag bestilt meg nye dekk til bilen 33-12,5-15 BFgoodrich ALL tarrain, og de får jeg i morgen.

Skal fortsette på kassa, der jeg skal lage pynte deksel rundt. Kommer vell i gang iløpet av uka.

Leave a comment:

Working...
X