Announcement

Collapse
No announcement yet.

Toyota Hilux 2002 Arctic Trucks

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Custom
    replied
    Skikkelig kult prosjekt, som ser ut til å ha blitt kommet godt i gang med! Følger med

Leave a comment:

• vemiz
    replied
    Originally posted by dBcompaniet View Post
    Jeg har 2 stk BMW E46 delskinn sportsstoler med god sidestøtte på, vet ikke om det kan brukes?
    Har du bilde?

Hvor mye er de slitt?

Eletrisk?

Leave a comment:

• dBcompaniet
    replied
    Jeg har 2 stk BMW E46 delskinn sportsstoler med god sidestøtte på, vet ikke om det kan brukes?

Leave a comment:

• vemiz
    replied
    Har nå fått inn litt deksler og slikt på bakveggen og sidene bak. Men det går i litt "rykk og napp" med meg.

I dag har jeg skiftet olje på bilen og sitter nå å vurderer om jeg skal gjøre noe i kveld... Blir ev. å kappe til ny bakplate som skal trekkes... Skal ta bilder etterhvert.

Leave a comment:

• vemiz
    replied
    Originally posted by Ola View Post
    Har du prøvd bøtteseter i terrenget?

Jeg liker det ikke, da det blir for lite bevegelighet (når det begynner å bli uoversiktlig), og det slår fælt pga lite polstring osv..

Fett prosjekt! Har en kompis med lik bil.. Full AT bygd med luftsperrer, kort kasse osv.. Morro sak
    Jeg tenkte ikke på bøtteseter, men noen seter som har god sidestøtte og selføleglig polstret. Det er ikke slike seter med fast rygg jeg tenker på, men som har bevegelig rygg.

Noe lignende dette her er det jeg tenker på: http://www.recaro.com/index.php?id=3021&region=3&L=2

Trenger ikke vere recaro seter.

Leave a comment:

• Ola
    replied
    Har du prøvd bøtteseter i terrenget?

Jeg liker det ikke, da det blir for lite bevegelighet (når det begynner å bli uoversiktlig), og det slår fælt pga lite polstring osv..

Fett prosjekt! Har en kompis med lik bil.. Full AT bygd med luftsperrer, kort kasse osv.. Morro sak

Leave a comment:

• vemiz
    replied
    Noen som har noen Racing stoler å selge meg? ev. stoler med god sidestøtte.

Trenger noe annet en det som står i nå, for der er null sidestøtte. Og det fungerer dårlig når jeg skal ut i ulentterreng.

Leave a comment:

• vemiz
    replied
    Takker for det. Kom gjerne med tilbakemeldinger for forbedring.

Trenger litt tips og slikt, siden dette er mit første bygg (sett bort i fra en BMW 520, som jeg bytta orginal høytalerene, og hadde en ferdig sub i)

Jeg tar i mot både positive og negative tips til forbedring.

Leave a comment:

• GENEXXA
    replied
    Good work!!

Leave a comment:

• vemiz
    replied
    Da har Frode startet på dørpanela mine. Han tar litt etter hvert. Han har frest ut ramme til de to 6.5" elementene som skal inn:

I går og i dag har jeg jobbe med å få inn vinkelen som utgjør baksetet. Måtte selfølgelig dempe de og.

I dag har jeg fått inn ekstra batteriet, laget til litt kabler og slikt.

Godt festet med stålbånd

Kabling

Sikring

Jordingspunkt før sliping

Jordingspunkt etter sliping

Koblet opp delefiter til 165KRX2

De blir skjut av dekselene i sideveggene bak

Andre siden

Last edited by vemiz; 20-11-2009, 20:26.

Leave a comment:

• vemiz
    replied
    Tenkte jeg skulle poste oppdatert komponent liste:

Spiller/sjerm: Kenwood DDX-5024 + ryggekamera

Høytalere: FOCAL 165 KRX2 + basselementet fra 165 KRX3

Sub: Ground Zero GZNW12 2000W RMS 2+2 ohm

Forsterkere: FOCAL FP4.75 4x75W RMS (til å drive 165 KRX2 i 2ohm)
    FOCAL FP2.150 2x150W RMS (til å drive basselementet fra 165 KRX3)
    HELIX SPXL1000 Competition 1x1750W RMS (til sub)

Batteri: Stinger SP1000 (44Ah - Startstrøm 1200A)
    + 2 orginale batteri (som sitter i bilen fra før)

Musikk enhet (USB): Skal kansje kjøpe meg en Ipod Video 60gb. Ev. så har jeg en USB stik på 32gb

Leave a comment:

• vemiz
    replied
    Da er basselementet kommet i hus. Var og hentet det tidligere i dag. Så nå er det prøvemontert på kassa, og det ser helt ekstremt ut i mine øyner. gler meg til å bli ferdig. Her er noen bilder:

Vakket!

Synst det ble kult jeg

Dempe stoff til paneler ol. Slik at det ikke blir riste lyder av panelene/dekselene i bilen

Leave a comment:

• vemiz
    replied
    Originally posted by GENEXXA View Post
    Ser bra ut den kassen.
    Det du bruker for og frese ut bassreflex hullet, er det standard når man kjøper fres? Svigermor har en fres liggende som jeg skal gå løs med. Men den er litt mongo syns jeg. Man må stå og holde inne "på knappen" som er er plassert helt mongo...
    Nå er jo jeg ikke en ekspert på freser, men jeg vil tro at et slikt standar kitt følger med de fleste freser. Dvs. vinkelplate slik at du får en jevn utfresing i f.h til en kant på plata. I tillegg følger der med anordnig for å frese hull. Men jeg er ikke sikker på om dette bare er på den fresen jeg har tilgjengelig eller om de fleste har det.

Ang. "på knappen" vet jeg ikke helt hva du mener, men på den fresen jeg brukte er der to håndtak på hver side, der det ene fungere som på knapp. Den må du skru rundt for å få den på, og holde den slik for å ha fresen i gang. Den er fjør belastet slik at den stopper om du slipper opp. Så her må jeg stå å "holde inne" som du sier.

Leave a comment:

• GENEXXA
    replied
    Ser bra ut den kassen.
    Det du bruker for og frese ut bassreflex hullet, er det standard når man kjøper fres? Svigermor har en fres liggende som jeg skal gå løs med. Men den er litt mongo syns jeg. Man må stå og holde inne "på knappen" som er er plassert helt mongo...

Leave a comment:

• vemiz
    replied
    I dag har jeg freset ut hull til port og til bass element. Her er noen bilder:

I morgen skal jeg høvle ned kantene på kassa slik at topplata ligger helt jevnt, før jeg skal montere den. Blir jeg ferdig med det skal jeg montere elementet, og da blir det seff testing...

Leave a comment:

Working...
X