Announcement

Collapse
No announcement yet.

InstallBay Tønsberg Verkstedtråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Christian View Post
    Jeg gikk rett inn døra, og fikk akkurat det jeg trengte, kunne igrunn ikke vært enklere.
    Dog, Lars Ove skrev navnet mitt med K! Ikke at jeg sa ifra om det, da.
    Da har vel jeg vært skikkelig uheldig de to gangene jeg har vært der da...

    Men, men... Bra at det ordna seg for deg da...

    Comment


    • Originally posted by InstallBay Tønsberg View Post
      Når var dette? Vi er jo her hele dagene vi

      Når det er lite aktivitet i butikken så er vi i verkstedet (som er heeelt rett ved siden av) og jobber istedet for å sitte i butikken å ikke gjøre noe. Det henger også lapp på døren om at vi er i verkstedet i disse tilfellene.
      For det aller meste er vi en i butikken og en på verkstedet

      Så jeg skjønner ikke helt hvordan du ikke klarte å se noen av oss der.
      Du får komme innom ved en senere anledning så vi får rettet opp inntrykket ditt

      Var der mellom 12-13 engang, så bare to som vaska båt på bilpleie1.
      La ikke merke til noen lapp på døra jeg... Hadde jeg sett den hadde jeg jo skjønt tegninga....

      Men stikker gjerne nedom en tur igjen ved en senere anledning for å slå av en prat...

      Comment


      • Originally posted by Jonny.B View Post
        jeg kjenner både Pål og Lars ove,så jeg skjønte fort att dette innlegget var humbugg!
        Uansett så er det bedre å vente i 1minutt på en selger som KAN faget sitt enn å bli nedrent av 10 selgere strakst du kommer innom døra å som ikke kan en DRITT.
        Er helt enig med du skriver der, men må bare si at jeg venta litt lengre enn 1 minutt, ble vel fort 10 min.
        Og når det ikke var en eneste selger å se, så ble jeg litt oppgitt.

        Comment


        • Originally posted by Dag Johansen View Post
          Det skal vel ta lang tid å finne ut at du er gammel kjenning når vi får se IP-adressen din.
          Dust!
          Det her holder jeg meg for god til å svare på!

          Comment


          • uansett.. er bare å ta deg en tur innom Alfert.. Du er hjertelig velkommen
            www.eirikaspaas.com

            Comment


            • Originally posted by Alfert View Post
              Det her holder jeg meg for god til å svare på!
              Du burde holde deg for god til å komme med sånne bemerkninger i utgangspunktet, det er så utrolig lite konstruktivt.

              Mvh
              Dag Johansen
              "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

              Comment


              • Originally posted by Eirik Aspaas View Post
                uansett.. er bare å ta deg en tur innom Alfert.. Du er hjertelig velkommen
                Takker for det! kommer gjerne innom en dag igjen jeg!

                Comment


                • Originally posted by Dag Johansen View Post
                  Du burde holde deg for god til å komme med sånne bemerkninger i utgangspunktet, det er så utrolig lite konstruktivt.

                  Mvh
                  Dag Johansen
                  Takk det samme....

                  Comment


                  • Dere kan droppe det nå, or the MOD-HAMMER GETS WILD!

                    Alfert: innlegget ditt var overdrevent surt, og Dag kunne heller sendt en PM og bedt en MOD se på det.
                    Men jeg skjønner godt han/flere reagerer på den måten, for innlegget ditt skulle du tenkt igjennom 4-5ganger før det ble trykket på "legg inn svar".

                    Ellers så var det ikke flere på samma IP, han har brukt to IP-adresser og de er ikke delt med noen andre. (ikke at dette er så veldig vanskelig å omgå)

                    Og til slutt, dette er ett uavhengig forum så folk må få lov til å si hva dem mener uten at alt negativt skal slettes(med mindre det handler om meg seff! ) Men måten det sies på Alfert må endres på, ellers sender vi deg til en av installbaybutikkene med boybutter for full overhaling!
                    Mvh
                    Rolf Try Nygård

                    Comment


                    • Her er bilde av hvordan bakdørene og bagasjerommet ble på Corsa'n


                      Var veldig ulik form på bakdørene og fordørene, så det var litt tricky å få dekselet i lik form som foran.
                      Men det gikk da


                      Bagasjerommet

                      Comment


                      • Hvordan dere får det til.. Ble utrolig stilig Gratulerer med enda et flott bygg!
                        VW Touran 2006 1,9TDI HL <-- Fremtidig bygg : )

                        Comment


                        • Opel.......
                          Fred Hugo Høgseth
                          2003 BMW 530dat
                          Pioneer - Hertz - Audison - Connection
                          www.InstallBay.no

                          Comment


                          • Originally posted by Skallesei View Post
                            Opel.......
                            Bedre med en opel i eie, enn 10 kebabtraller på torget! eller noe
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

                            Comment


                            • Driver nå å lager en list/hattehylle til Corsa'n







                              Blir trekt i sort vinyl. Det "elipse" feltet skal ha en brodert logo og bli trekt i samme gule alcantara som resten
                              Beklager for dårlige mobilbilder. Man tager det man haver
                              Last edited by InstallBay Tønsberg; 10-09-2008, 20:00.

                              Comment


                              • Aii ! Det der kunne man fint fått servert ja ! Pent
                                VW Corrado - Prosjekt bil
                                Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                                It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                                I´m BANKRUPT - A G60 owner

                                Comment

                                Working...
                                X