Announcement

Collapse
No announcement yet.

InstallBay Tønsberg Verkstedtråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by InstallBay Tønsberg View Post
    Har dessverre ikke vært borti de bilene. Men det er jo for oftest bare å kutte i vei det, og dra fram arbeidslysten
    hehe, ditt ord er lov. hehe.. har plukket ned hele midtkonsollen og satt GOP'n til lading. Spennende å se hvordan det går ja.. hehe

    Comment


    • Originally posted by ThKarlsen View Post
      Jeg så corsaen på gatebil idag.. Jævlig fint bygget altså, det skal dere ha!
      Takk for det

      Comment


      • Originally posted by golfnos View Post
        hehe, ditt ord er lov. hehe.. har plukket ned hele midtkonsollen og satt GOP'n til lading. Spennende å se hvordan det går ja.. hehe
        Hehe, kult. Lykke til

        Comment


        • Har skjedd litt mer med Passat'n i dag


          Støpeplast'n ferdig nedslipt, lagt profiltape rundt elementet så det er klart for en runde med sparkel


          Ferdig sparklet på ene siden


          Så og si ferdig tilpasset og slipt




          Høyre side



          Begynner å nærme seg noe hvertfall

          Comment


          • Hm.. Synes dette likner på noe jeg har sett før..

            Bra arbeid. - Som alltid.
            Var nok smart å flate ut gropa på midten av dashbordet og spesielt opp mot høytaleren på førersiden, slik at du slipper komplikasjoner med hefting av vinylen slik vi har sett kan forekomme...
            [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

            Comment


            • Originally posted by thomasekeli View Post
              Hm.. Synes dette likner på noe jeg har sett før..

              Bra arbeid. - Som alltid.
              Var nok smart å flate ut gropa på midten av dashbordet og spesielt opp mot høytaleren på førersiden, slik at du slipper komplikasjoner med hefting av vinylen slik vi har sett kan forekomme...
              Ja det ligner vel litt på noe jeg har gjort før ja

              Har ikke flata ut noe grop jeg? Eller er det jeg som misforstår hva du mener?

              Comment


              • Tenkte ikke på noe du hadde gjort før, da..

                Det er kanskje bare meg, men det så ut som at du hadde lagt ekstra godt med støpeplast og sparkel i områdene hvor jeg fikk problemer med dashbordet mitt. Man kan si mye rart om verdens beste lim (...) men det ser ut til å kunne ha tendenser til å slippe ved en viss kombo av negative og positive profiler... Forståelig nok, i og for seg..
                Men slik du har stelt i stand på dashbordet til den passaten ser det ut til at du skal gå klar av det problemet
                [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                Comment


                • Originally posted by thomasekeli View Post
                  Tenkte ikke på noe du hadde gjort før, da..

                  Det er kanskje bare meg, men det så ut som at du hadde lagt ekstra godt med støpeplast og sparkel i områdene hvor jeg fikk problemer med dashbordet mitt. Man kan si mye rart om verdens beste lim (...) men det ser ut til å kunne ha tendenser til å slippe ved en viss kombo av negative og positive profiler... Forståelig nok, i og for seg..
                  Men slik du har stelt i stand på dashbordet til den passaten ser det ut til at du skal gå klar av det problemet
                  Sånn du mente ja var nok mest ment for å få det til å se skapelig ut Ville nok ikke fått noe problemer med heft uansett tenker jeg, skal nok litt kraftigere negative vinkler til for at det skal bli problemer, noe jeg ikke har opplevd enda

                  Comment


                  • Originally posted by thomasekeli View Post
                    Tenkte ikke på noe du hadde gjort før, da..

                    Det er kanskje bare meg, men det så ut som at du hadde lagt ekstra godt med støpeplast og sparkel i områdene hvor jeg fikk problemer med dashbordet mitt. Man kan si mye rart om verdens beste lim (...) men det ser ut til å kunne ha tendenser til å slippe ved en viss kombo av negative og positive profiler... Forståelig nok, i og for seg..
                    Men slik du har stelt i stand på dashbordet til den passaten ser det ut til at du skal gå klar av det problemet
                    Problemet kan nok ligge i underlaget også. Hvis dasjen er dynket med plastfornyer en eller annen gang, så ligger det igjen i polstringen, og kan påvirke limet, slik at det slipper.
                    Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
                    Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
                    post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

                    Comment


                    • Originally posted by Audio-art View Post
                      Problemet kan nok ligge i underlaget også. Hvis dasjen er dynket med plastfornyer en eller annen gang, så ligger det igjen i polstringen, og kan påvirke limet, slik at det slipper.
                      Ei heller gunstig å trekke en dash i minusgrader
                      Mvh Tony
                      - The only road to take is perfection itself

                      Comment


                      • Har også laget noen dørsider til Passat'n






                        Ferdig trekt






                        Har også måttet lage et deksel ved speedo'n så dashen var mulig å trekke


                        Ferdig tapet og klar til støping. Har lagt på 1mm profiltape innerst ved speedometeret.


                        Noenlunde ferdig utskjært og slipt




                        Ferdig innfelt. Noe småpirk igjen bare
                        Trekte den kjapt med noe vinylrester for å forenkle tilpasningen.
                        Den skal av igjen, skal enten trekkes i sort vinyl eller sort/koksgrå alcantara.

                        Venter på noe broderi på vinylen som skal på dashen, så det får bli uti neste uke

                        Comment


                        • ser jo orginalt ut dei dørtrekka dine kjempeflott arbeid må eg si
                          øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                          Comment


                          • Måtte du kutte mye for ta vekk den tøy biten i midten av døra? vurderer på og gjøre dette selv.

                            Comment


                            • Originally posted by Sir10n View Post
                              Måtte du kutte mye for ta vekk den tøy biten i midten av døra? vurderer på og gjøre dette selv.
                              Var smelta fast på veldig mange punkt. Slip eller smelt de av

                              Comment

                              Working...
                              X