Announcement

Collapse
No announcement yet.

InstallBay Tønsberg Verkstedtråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Det der så skikkelig pent ut! Flink til å trekke du
    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

    Comment


    • Ser veldig bra ut, flink med å trekke
      VW Touran 2006 1,9TDI HL <-- Fremtidig bygg : )

      Comment


      • Originally posted by InstallBay Tønsberg View Post
        Takk for det Håvard

        Du må rope ut om du er i traktene så vi kan prate litt sjit. Traff på Alex på rudskogen, men du var visst i temmelig dårlig lag etter en fuktig kveld
        Haha Ja det stemmer nok det. Ble faktisk flere fuktige kvelder den helga.
        Har planer om ny tur i September, da forhåpentligvis med bil for å stille i Emma konluransen.
        Håvard S
        Daglig Leder
        PlanetHifi
        Trondheim

        www.planetHIFI.no

        Hertz, Fusion, Pioneer, Kenwood, MTX, Connection, Audison, dynaBel, Seas Lotus,
        Alpine, AudioPulse, Genesis, Peerless, Installbay, Meguiar's, Defa


        BMW 750 Prosjekt tråd

        Comment


        • Originally posted by thomasekeli View Post
          Det der så skikkelig pent ut! Flink til å trekke du
          Originally posted by ovinn View Post
          Ser veldig bra ut, flink med å trekke
          Takk for det er jo ikke akkurat så vanskelig å ha med å gjøre den vinylen der, så dette hadde vel de fleste klart

          Comment


          • Originally posted by PlanetHifi View Post
            Haha Ja det stemmer nok det. Ble faktisk flere fuktige kvelder den helga.
            Har planer om ny tur i September, da forhåpentligvis med bil for å stille i Emma konluransen.
            Kult da snakkes vi kanskje da

            Comment


            • Hvor i tønsberg ligger sjappa?
              Oppe ved EMS der?
              Volvo

              Comment


              • nei, det er lageret..

                sjappa ligger mellom bilpleie1 og flügger på industriområde på kilen
                www.eirikaspaas.com

                Comment


                • Ah, da er jeg med.
                  Lurte på å ta en tur innom å sjekke litt.
                  Volvo

                  Comment


                  • Originally posted by Christian View Post
                    Ah, da er jeg med.
                    Lurte på å ta en tur innom å sjekke litt.

                    Er like greit og bare droppe det!!!

                    Har vært der to turer nå, men det er jo f##n ikke ett menneske å se der! Virker skikkelig useriøst hele opplegget der nede spør du meg.... Har hørt flere si akkurat det samme...

                    Men klart, har du ikke noe annet å gjøre en dag kan det sikkert være greit og stå der å henge, men hjelp må du lete lenge etter!

                    Comment


                    • Originally posted by Alfert View Post
                      Er like greit og bare droppe det!!!

                      Har vært der to turer nå, men det er jo f##n ikke ett menneske å se der! Virker skikkelig useriøst hele opplegget der nede spør du meg.... Har hørt flere si akkurat det samme...

                      Men klart, har du ikke noe annet å gjøre en dag kan det sikkert være greit og stå der å henge, men hjelp må du lete lenge etter!
                      Når var dette? Vi er jo her hele dagene vi

                      Når det er lite aktivitet i butikken så er vi i verkstedet (som er heeelt rett ved siden av) og jobber istedet for å sitte i butikken å ikke gjøre noe. Det henger også lapp på døren om at vi er i verkstedet i disse tilfellene.
                      For det aller meste er vi en i butikken og en på verkstedet

                      Så jeg skjønner ikke helt hvordan du ikke klarte å se noen av oss der.
                      Du får komme innom ved en senere anledning så vi får rettet opp inntrykket ditt

                      Comment


                      • Originally posted by Alfert View Post
                        Er like greit og bare droppe det!!!

                        Har vært der to turer nå, men det er jo f##n ikke ett menneske å se der! Virker skikkelig useriøst hele opplegget der nede spør du meg.... Har hørt flere si akkurat det samme...

                        Men klart, har du ikke noe annet å gjøre en dag kan det sikkert være greit og stå der å henge, men hjelp må du lete lenge etter!
                        skjønner jeg ikke noe av.. vært innom og forbi et par ganger og alltid folk, kjenner også fler som har vært innom, ingen har måtte lete etter folk, bare å evt lese lappen på døra. hehe

                        Comment


                        • Originally posted by Alfert View Post
                          Er like greit og bare droppe det!!!

                          Har vært der to turer nå, men det er jo f##n ikke ett menneske å se der! Virker skikkelig useriøst hele opplegget der nede spør du meg.... Har hørt flere si akkurat det samme...

                          Men klart, har du ikke noe annet å gjøre en dag kan det sikkert være greit og stå der å henge, men hjelp må du lete lenge etter!
                          Det skal vel ta lang tid å finne ut at du er gammel kjenning når vi får se IP-adressen din.
                          Dust!
                          "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                          Comment


                          • håper neptyr kan se på saken, og slette innleggene etterpå

                            Comment


                            • jeg kjenner både Pål og Lars ove,så jeg skjønte fort att dette innlegget var humbugg!
                              Uansett så er det bedre å vente i 1minutt på en selger som KAN faget sitt enn å bli nedrent av 10 selgere strakst du kommer innom døra å som ikke kan en DRITT.
                              "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                              Comment


                              • Jeg gikk rett inn døra, og fikk akkurat det jeg trengte, kunne igrunn ikke vært enklere.
                                Dog, Lars Ove skrev navnet mitt med K! Ikke at jeg sa ifra om det, da.
                                Volvo

                                Comment

                                Working...
                                X