Announcement

Collapse
No announcement yet.

Johanns B2 pickup | 05 Navara | SQL | Team xmax

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva har du laget porten av?

    Comment


    • Har en port i kryssfinér stivet av med gjengestenger og en annen av MDF med en god del glassfibersparkel.








      FUCK IT...



      never enough!

      Comment


      • Se der ja, bedre seint enn aldri

        Comment


        • Bygge om alt ?

          Comment


          • Trodde han tok ut kassen for å dempe jeg? Sånne jeg oppfattet det fra bildene hvertfall. Hvis ikke så var vel min forrige kommentar litt feil..

            Comment


            • neida, ligger plenty dem demping i HELE kupeen. Men jeg ville prøve noe annet. En eller annen gang må jeg jo lære meg å sveise.









              never enough!

              Comment


              • Oioi, bra jobba! Skal du bygge vegg nå?

                Comment


                • Originally posted by bass-freek View Post
                  neida, ligger plenty dem demping i HELE kupeen. Men jeg ville prøve noe annet. En eller annen gang må jeg jo lære meg å sveise.
                  Da er da bare og lære seg ordet varmegang først som sist.. :P
                  Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                  Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                  Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                  -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                  Comment


                  • Detta så jo meeeeget lovende ut, moro med metall Gleder meg til å se fortsettelse


                    mvh kim

                    Comment


                    • Ja metall er skikkelig gøy.
                      Varmegang ja... Du tenker på de utilsiktede geometriske fenomenene som oppstår hver gang jeg blir litt ivrig hehe...
                      Neida, går fint dette - er jo ikke hjernekirurgi. Krever bare masse øving for å bli god mener jeg. Per nå er 1/3 av sveisene mine ok, mens 1/3 er ubrukelige(!).
                      never enough!

                      Comment


                      • Håper du er bedre til å sveise enn du er i matte
                        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                        Comment


                        • Spar meg for dine oppstøt du bitre mann. Jeg er fult klar over at det manglet 1/3 i den brøken. Jeg valgte å ikke omtale den anndelen som ikke utmerket seg i noen retning. Gå og bygg noe bilstereo sjøl mann!
                          never enough!

                          Comment


                          • Ferdig om en uke?

                            Comment


                            • Originally posted by bass-freek View Post
                              Spar meg for dine oppstøt du bitre mann. Jeg er fult klar over at det manglet 1/3 i den brøken. Jeg valgte å ikke omtale den anndelen som ikke utmerket seg i noen retning. Gå og bygg noe bilstereo sjøl mann!
                              Hihi, så så! Du er sikkert flink til å sveise..

                              Teller dette?:

                              Protype på diskantholder til dashen, for å teste litt vinklinger (cnc er moro!)
                              Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                              [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                              Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                              Comment


                              • Originally posted by ugn View Post
                                Hihi, så så! Du er sikkert flink til å sveise..

                                Teller dette?:

                                Protype på diskantholder til dashen, for å teste litt vinklinger (cnc er moro!)
                                Vedlegget mitt sier: Nope
                                Attached Files
                                Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                                Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                                Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                                -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                                Comment

                                Working...
                                X