Announcement

Collapse
No announcement yet.

Usivilisert: 4 x 15" vegg i Pajero

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Defus
    replied
    Hva med slik høyttaler deksel tøy som en eller annet bruke på frontsettet sitt en Toyota Verso ? *Husker ikke navn eller tråd akkurat i farten*

Sikkert den ekstra dempingen som ga deg gangster lean! *Ubrukelig setning bare slik at jeg fikk sagt gangster lean to ganger*

Leave a comment:

• kimafro
    replied
    Hva med å spraye på svart bed liner? Eller å lakke de svart blank? Svart skai? Syntes de dørene ser bra ut jeg. Men ville ikke trekt de med filt. Vil se ut som en ullsokk. Så fremt det er noe meget tynt trekk
    Det er så symmetrisk at det føles som å kjøre i en oppover bakke hele tiden

Mvh Kim

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Demping av disse dørtrekkene ga en knapt merkbar forbedring i støynivå. Her må det mer eksperimentering til for å finne vibrasjonssyndere. En ting som er merkbart er vekta. Som synlig på bilden under henger jeg ganske tungt med ræva for tiden...

Løsningen blir å bytte dempere, det skjer nok ikke før til våren. Men siden jeg skal kjøre helt sør i landet til sommeren er det ikke noe annet valg. Har sett meg ut et hevesett fra Norsk Offroadteknikk som skal kjøpes.

Slik ser fremdørene ut i dag, er igrunnen passelig fornøyd med dem til å være første gangen.

Tenkte jeg skulle få trekt dørene en av de nærmeste dagene. Sort filt? Eller anbefales noe annet mer eksotisk?

Leave a comment:

• Defus
    replied
    Takker Da tror jeg at jeg trenger to slike pakker til bakdører og bakluke

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Originally posted by Defus View Post
    Var dette 4m2 med demping, og ville det holdt til to lag på to bakdører av samme størrelse?
    Neda, dette var knapt to plater utav ti stk i pakka. Skulle tro at 4m2 holder plenty til fulldemping av to dører inkludert dørtrekk.

Leave a comment:

• svane91
    replied
    ja jeg tror det holder til bege bak døren dine

Leave a comment:

• Defus
    replied
    Var dette 4m2 med demping, og ville det holdt til to lag på to bakdører av samme størrelse?

Leave a comment:

• bass-freek
    replied

Disse dempemattene er STORE.

Det viste seg at dørtrekkene i bakdørene allerede var dempet 1-2 lag. Derfor ble det nå lag nummer 2-3, i tillegg klistra jeg igjen de orginale høyttaleråpningene i dørtrekkene. Tanken var å prøve å forhindre at luftgjennomstrømning ut i disse dørene. Sannsynligvis kommer jeg til å prøve meg frem med mer demping i selve døra etterhvert.

Leave a comment:

• hberg
    replied
    det var utrolig rått å se den videoen.

Gratulerer så mye

mvh
    Harald

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Takker for det.
    Får prøve å ordne med en måling snart. Det flytter iallefall greit med luft selv på litt fornuftig volum, det var jo et viktig mål denne gang .

Leave a comment:

• MKLars1
    replied
    Å fyyy faen!
    Dette skulle man helst ha unngått å se på dataen, men fått oppleve i virkeligheten!
    Det så GROMT ut !

Leave a comment:

• kimafro
    replied
    ENDELIG det der så jo perverst ut, moro med storm i bilen tror jeg må låne den ideen din med plexi/akryl til decaler

mvh kim

Leave a comment:

• lyd
    replied
    Knalltøft

Blir spennende og se tall etterhvert

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    hberg: jeg prøver bare å kompensere for manglende skills med litt tålmodighet og ønsker jo at det skal bli sånn at jeg trives med det til slutt.

Originally posted by MKLars1 View Post
    Hvordan spiller det??
    Nei hva skal man svare til det? ...Jeg har et lass med latexhansker liggende til støyping, prøvde å ta en liten video for å se om det ble litt gøy. Så hadde jeg på meg ei tynn ytterjakke som funka fint til "shirt tricks".

http://s743.photobucket.com/user/kns...g3ipv.mp4.html

Av en eller annen grunn spilles den ikke av smooth hos meg. Noen som vet hvordan jeg legger til video slik at den kommer opp som thumbnail/kan spilles av på siden her?
    Last edited by bass-freek; 03-12-2014, 21:21.

Leave a comment:

• MKLars1
    replied
    Rått!!!!
    Hvordan spiller det??

Leave a comment:

Working...
X