Announcement
Collapse
No announcement yet.
Citroen Saxo VTS - Pioneer PRS
Collapse
X
-
Ang dempere, du kunne jo prøvd spax krypton justerbare,vist dei skaffer det til din bil da,,(men nå har du jo kjøpt koni så).. dei gjør vertfall bilen min knallstiv ,,men anbefales fjæring i setet da det humper godt inni bilen på ujevnt vei
kul bil
Leave a comment:
-
Nei de er egentlig ikke stive nok desverreOriginally posted by Tony View PostHvordan funker de gule koniene på denna bilen? Er de stive nok? Vurderer de selv nemlig
Subber mye i hjulbuen. Men det er heller fordi bilen er for mye senket på torsjonsstaget. Men de funker MYE bedre enn de gamle og er mye mer behagelig å kjøre med. Hadde ikke vært redd for å kjøpe de iallefall
Leave a comment:
-
Hvordan funker de gule koniene på denna bilen? Er de stive nok? Vurderer de selv nemlig
Leave a comment:
-
Går forferdelig tregt her da byggelysten er lik null. Har fått gjort litt men er lite å legge ut bilder av.
Fikk på streamer i bakruten idag iallefall og tatt noen bilder uten vingen for de som vil se det!
Og fikk hentelapp fra posten idag på sort Lamin-X lyktefilm!
Her er noen bilder (se vekk ifra sotingen på bakruten, den ble slengt på bare for å hindre innsyn):

Leave a comment:
-
Bare for å holde strekken og formen jaOriginally posted by GENEXXA View PostHvorfor har du lagt duken/fleece pleddet under pakningen?
Følger med jeg. Liker og følge med på glassfiber prosjekter.
Takker for tilbakemeldinger! Ting går litt tregt men det skjer da litt!
Leave a comment:
-
Sikkert for å holde den i strekk når han legger på polyester, tror jeg.
Leave a comment:
-
Hvorfor har du lagt duken/fleece pleddet under pakningen?
Følger med jeg. Liker og følge med på glassfiber prosjekter.
Leave a comment:
-
TOMMEL OPP!!! trur eg har sagt det før at eg elsker stuket på bilen. og senk gjorde alt!. stilreint utvendig og blir nok det innvendig og etter bilda å bedømme
Leave a comment:
-
Pent
det var en meget ren og pen måte å gjøre det på, denne blir rå når den er ferdigstilt
Leave a comment:
-
Takk!
Litt mer har skjedd da. Koni dempere er på plass og anlegget er kommet litt lenger:

Leave a comment:
Leave a comment: