Announcement

Collapse
No announcement yet.

Citroen Saxo VTS - Pioneer PRS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oddove
    replied
    Originally posted by Bilstereosenteret.no View Post
    Syns du er flink jeg
    Takk for det Pål, gir ikke opp iallefall!

Må snart ha en ny bestilling med sparkel og div av deg!

Leave a comment:

• Bilstereosenteret.no
    replied
    Syns du er flink jeg

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Driver å tilpasser dekselet i trunken. Det har forandret form underveis så er mye mer arbeid enn det ser ut til!

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Originally posted by evensvee View Post
    Æsj... synn du har så strøken bil, å ikke rallebil... får da har det ikke hatt noe å si ..
    Bilen er ikke strøken, lakken er ikke av det beste slaget å må lakkeres på nytt for å bli strøken. Men kjedeli for det

Leave a comment:

• evensvee
    replied
    Æsj... synn du har så strøken bil, å ikke rallebil... får da har det ikke hatt noe å si ..

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Da er jeg igang med bilen igjen!

Har gjort "the big three" og oppgradert jordingen til motor og chassis, samt plussen til dynamo til 50mm2.

Til dynamoen:

Til chassis:

Til motorblokk:

Og så klarte jeg å kantkjøre den ene felgen litt i påska! :

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Angående soting av baklykter så har jeg vurdert det siden alt annet er sort og gult.

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Originally posted by RoBoX
    Råbra Skal du på treffet på evje til lørdag? Lysten på å få sett denne "live".. Har ikke tenkt å sote lyktene bak også vel?
    Ikke jeg men hvis broderen skal bort så sendes bilen med han

Originally posted by GENEXXA View Post
    Liker alt med denne bilen. Bortsett fra en ting, og det er fargevalget.
    hehehe kan ikke gjøre alle til lags! var VELDIG i tvil om fargevalget til å begynne med, holdt på å havne på hvit!

Originally posted by golfnos View Post
    hey hey ble du ferdig i bagasjen i vinter?
    Nei desverre, har egentlig ikke rørt bilen siden den ble parkert ved første snøfall Men planen er å begynne nå med en gang den nye Saxoen er EU-godkjent. Må bytte et par bremseskiver og sveise litt eksos på den så

Leave a comment:

• golfnos
    replied
    hey hey ble du ferdig i bagasjen i vinter?

Leave a comment:

• GENEXXA
    replied
    Liker alt med denne bilen. Bortsett fra en ting, og det er fargevalget.

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Her er noen bilder som ble tatt før snøen kom. Har ingenting annet å legge ut :

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Ingen ny oppdatering men har en ny tråd jeg trenger hjelp av dere i : http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=13675

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Fått på streamer i frontruta også nå.
    Og Xenonlys er bestilt! 35w til nærlys og 70w til fjernlys.
    Pusser som en helt på dekslene i trunken men har blitt mye sparkling... Lite å ta bilder av desverre.

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Originally posted by Gandulf View Post
    Sinnsykt gjennomført prosjekt dette! Det er slike som deg som gjør at jeg ikke ser vitsen i å bygge noe selv, blekner fullstendig i forhold.. Men bra å se at det er flere som kjører Citroën :-) mye hester er det i den? 120? MEGET bra bygge i alle fall, regner med det begynner å bli noen arbeidstimer til sammen.
    Hehehe du må bare begynne en plass å bare fortsette å prøve så gir det alltid resultater til slutt! Jeg har ingen erfaring med det tidligere og dette er mitt første prosjekt som er så omfattende men det har da tatt meg snart 3 år med periodevis bygging. Timene sluttet jeg å regne for lenge siden!
    Det er bare en 1,4i med 75hk men er på utkikk etter en 1,6 med 110 hk. Eller en liten turbo på den motoren jeg har! Men bilen er senket så mye at demping/fjæring er saga blott, det bare smeller i humpene så bilen er ikke til å bruke for å kjøre fort på dårlig vei med.
    Takker for kommentar, morro det!

Leave a comment:

• Gandulf
    replied
    Sinnsykt gjennomført prosjekt dette! Det er slike som deg som gjør at jeg ikke ser vitsen i å bygge noe selv, blekner fullstendig i forhold.. Men bra å se at det er flere som kjører Citroën :-) mye hester er det i den? 120? MEGET bra bygge i alle fall, regner med det begynner å bli noen arbeidstimer til sammen.

Leave a comment:

Working...
X