Announcement

Collapse
No announcement yet.

Citroen Saxo VTS - Pioneer PRS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• B&W
    replied
    Ble enormt rå

gleder meg til å se mer

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Originally posted by thomasekeli View Post
    Grisefett! Stilig! Gleder meg til å se med ferdig front også!
    Takker Må få tak i lengre hjulbolter idag å så prøve med 15mm spacere for å få på hjulene skikkeli før jeg gidder å sette på fronten. Og etter det er den foreløpig klar utvendig slik at jeg kan sette igang med interiøret igjen.

Leave a comment:

• thomasekeli
    replied
    Grisefett! Stilig! Gleder meg til å se med ferdig front også!

Leave a comment:

• Dibbern
    replied
    Fy steike å stilig den ble!!!

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Finner den midterste og største delen av prosjektet her :http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=2988

Leave a comment:

• oddove
    replied

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Helt greit, man må spør for å få svar så

Leave a comment:

• SeatR
    replied
    ok takker for raske svar;D å sorry OT i din tråd ;D

Leave a comment:

• epifant
    replied
    RAAM Audio selger RAAMmat og Ensolite. Send en mail til Rick og spør hvor mye du vil trenge (inkluder gjerne bilder av bilen det gjelder så han får et visst inntrykk) og hvor mye det vil koste inkl. frakt. Og ikke glem å regne med moms på hele summen

EDIT: og som Tony sier lønner det seg absolutt å dempe. Jeg vet mange anser det som dyrt og kanskje ikke helt ser poenget, men forskjellen er stor

Leave a comment:

• Tony
    replied
    Originally posted by SeatR View Post
    viss jeg ikke har lyst å bruke fullt så mye, men likevell har lyst å dempe bagasjerom å tak kanskje dører. fins d noe rimeligere enn vibroplast m1 elelr ka det heter
    Skal du ha høyttalere i dørene så MÅ du dempe (for å sette det på spissen). Du vil merke mye på lyden om du demper døra godt

Dørene mine foran har 2 lag med BrownBread, 1 lag STP Bomb og får snart et lag med SPLEN 4mm

Leave a comment:

• SeatR
    replied
    viss jeg ikke har lyst å bruke fullt så mye, men likevell har lyst å dempe bagasjerom å tak kanskje dører. fins d noe rimeligere enn vibroplast m1 elelr ka det heter

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Originally posted by SeatR View Post
    hvor dyrt er det ikke med all det dempematerialet? :S hehe. men blir vell ganske stille inni bilen ved kjøring i forhold til før?
    Har ikke regnet på det men blir noen lapper ja Håper den blir stille ja.

Leave a comment:

• SeatR
    replied
    hvor dyrt er det ikke med all det dempematerialet? :S hehe. men blir vell ganske stille inni bilen ved kjøring i forhold til før?

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Ikke mye update egentlig, men nå er større takvinge, øyelokk og DTM speil bestilt.

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Dempet andre døren idag men gikk tom for splen.
    Har også begynt å tilpasse stylingen.

Leave a comment:

Working...
X