Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 4B Avant Prosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Dette var skikkelig fint Audibygg, likte ekstra godt reservehjulsløsningen du har rigget til. Intressante komponenter. Dette må jo spille reint og fint uten tvil.
    Kjører Audi selv også ser du, kanskje stjele/låne noe ideer av deg om det er greit. Gøy med inspirasjon fra andre som kan dette her
    Pioneer DEX-P99RS - Gladen SQL 165 Dual - Mosconi Gladen Zero 3 - SPL Dynamics SPL-460D - SPL Dynamics D-10S

    Comment


    • #62
      Originally posted by Finnmarken View Post
      Dette var skikkelig fint Audibygg, likte ekstra godt reservehjulsløsningen du har rigget til. Intressante komponenter. Dette må jo spille reint og fint uten tvil.
      Kjører Audi selv også ser du, kanskje stjele/låne noe ideer av deg om det er greit. Gøy med inspirasjon fra andre som kan dette her
      Takk for det. Her er det bare og kopiere/låne/stjele så mange ideer du vil for min del Er likssom litt defor en lager en prosjekttråd med noen bilder som kan gi inspirasjon til andre som vil bygge også
      Mvh
      Ole Heen

      Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

      Comment


      • #63
        I morra blir det endelig og få hentet alle viftene og lysene på posten. Dette tok mange uker. Har lagt på tolllager i flere uker. Aldri sett på maken at det er mulig. Tok bare 3 dager og få det fra statene og 5-6 uker innad i norge, hipp hurra
        Mvh
        Ole Heen

        Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

        Comment


        • #64
          Forferdelig at ting kan ta så lang tid, men sånn er det jo desverre av og til
          Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

          Comment


          • #65
            Fått gjort noe mere i det siste Ole ?
            Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

            Comment


            • #66
              Nei, blir ikke nok ikke gjort ferdig før om noen uker det lille som gjenstår. Har ikke hatt så mye tid til overs i det siste desverre
              Mvh
              Ole Heen

              Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

              Comment


              • #67
                Trenger litt hjelp her Ole Skal ha et ekstra batteri likt til den løsningen du har rigget til, men skjønner ikke hvordan du har klart og få det inn der? Og finner heller ikke plass til kabler. Du har jo mange 53mm2 der, men dette skjønner jeg ikke
                Pioneer DEX-P99RS - Gladen SQL 165 Dual - Mosconi Gladen Zero 3 - SPL Dynamics SPL-460D - SPL Dynamics D-10S

                Comment


                • #68
                  Originally posted by Finnmarken View Post
                  Trenger litt hjelp her Ole Skal ha et ekstra batteri likt til den løsningen du har rigget til, men skjønner ikke hvordan du har klart og få det inn der? Og finner heller ikke plass til kabler. Du har jo mange 53mm2 der, men dette skjønner jeg ikke
                  Demontering er stikkordet her kan du si
                  Alt må ut skal du få dette til og bli bra. Husk og feste batteriet godt. Jeg har formstøpt og fylt en bunnplate og brukt en vannfast finerplate oppå dette som er limt og skrudd fast i bunnplaten igjen. Har så skrudd batteriet fast med 6 skruer i finerplaten. Dette er 100% stabilt og sitter godt fast!!

                  Når det kommer til kabling har jeg laget egne kabelganger og lagt disse inn i den orginale tykke skum/isopor platen som ligger mellom karosseriet og den trekte topp platen. Dette er et møysommelig arbeid, men blir veldig bra når du er ferdig. Alt må jo være skjult

                  Så enkelt forklart er det bare og demontere alt sammen så er det veldig rett frem.
                  Lykke til
                  Mvh
                  Ole Heen

                  Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Heen Audio View Post
                    Demontering er stikkordet her kan du si
                    Alt må ut skal du få dette til og bli bra. Husk og feste batteriet godt. Jeg har formstøpt og fylt en bunnplate og brukt en vannfast finerplate oppå dette som er limt og skrudd fast i bunnplaten igjen. Har så skrudd batteriet fast med 6 skruer i finerplaten. Dette er 100% stabilt og sitter godt fast!!

                    Når det kommer til kabling har jeg laget egne kabelganger og lagt disse inn i den orginale tykke skum/isopor platen som ligger mellom karosseriet og den trekte topp platen. Dette er et møysommelig arbeid, men blir veldig bra når du er ferdig. Alt må jo være skjult

                    Så enkelt forklart er det bare og demontere alt sammen så er det veldig rett frem.
                    Lykke til
                    Okay, takker
                    Pioneer DEX-P99RS - Gladen SQL 165 Dual - Mosconi Gladen Zero 3 - SPL Dynamics SPL-460D - SPL Dynamics D-10S

                    Comment


                    • #70
                      Steike og nice det spiller i denne vogna
                      Takker så mye for lyttetesten i helga Ole, vanvittig rått. Tror jeg skal selge kicker kjerra gitt

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Thunder & Lightning View Post
                        Steike og nice det spiller i denne vogna
                        Takker så mye for lyttetesten i helga Ole, vanvittig rått. Tror jeg skal selge kicker kjerra gitt
                        Du likte godt det ja
                        Kicker bilen din er rå den, men litt annerledes er det jo
                        Mvh
                        Ole Heen

                        Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

                        Comment


                        • #72
                          Nydelig prosjekt dette her Heen Audio. Skal bygge i en identisk bil selv også.
                          Håper det går greit og hente ut inspirasjon fra tråden din
                          Blir nok noe mere moderat jeg skal bygge enn det du har gjort, men lyd skal det bli
                          Åssen går en frem før en legger lyddemmpningsmatter?
                          En bil uten lyd blir jo like kjedelig som en dame uten pupper

                          Mvh
                          Hans

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Autounion View Post
                            Nydelig prosjekt dette her Heen Audio. Skal bygge i en identisk bil selv også.
                            Håper det går greit og hente ut inspirasjon fra tråden din
                            Blir nok noe mere moderat jeg skal bygge enn det du har gjort, men lyd skal det bli
                            Åssen går en frem før en legger lyddemmpningsmatter?
                            Takk for det
                            Klart du kan ta inspirasjon fra mitt prosjekt og bruke til ditt eget, er derfor jeg har laget denne prosjekt tråden. Lykke til med byggingen du også, husk og lage en prosjekt tråd

                            Lyd demping:
                            1. Stripp ned bilen totalt.
                            2. Vask med såpevann.
                            3. Vask med rødsprit.
                            4. Vask med silikonfjerner.
                            5. Tilpass dempematter der det behøves.
                            6. Legg på og rull med en gummirulle.

                            Demp tak, gulv, dører, bakluke, torpedovegg, hjulbuer og ikke glem skiltet
                            Kan anbefale for eksempel stp vibroplast silver eller gold. Disse legger du uten bruk av varmepistol, bare og rulle de som de er og de henger for bestandig. Bare husk at det 100% rent for du legger de på. Når du har lagt ferdig dempemattene kan du legge på for eksempel stp spl 04 splen for et fullkomment resultat

                            Lykke til med prosjektet
                            Mvh
                            Ole Heen

                            Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

                            Comment


                            • #74
                              Gladen mattene og silent coat er også fine og legge


                              mvh kim

                              Comment


                              • #75
                                Tusen takk mister
                                Da har jeg en del og gjøre de neste dagene skjønner jeg, og da er det altså STP, Gladen og Silent Coat matter som gjelder.

                                Mvh Hans
                                En bil uten lyd blir jo like kjedelig som en dame uten pupper

                                Mvh
                                Hans

                                Comment

                                Working...
                                X