Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 4B Avant Prosjekt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Var innom Ole i går og er rett og slett imponert over hvordan han har klart og få Boss til og låte så nydelig og trøkke så godt

    Takk for lyttetesten
    Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
    Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

    Comment


    • Originally posted by Sound Quality View Post
      Var innom Ole i går og er rett og slett imponert over hvordan han har klart og få Boss til og låte så nydelig og trøkke så godt

      Takk for lyttetesten
      Takk for det, bare hyggelig vettu
      Mvh
      Ole Heen

      Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

      Comment


      • Har fjernet Lexanglasset over forsterkerene nå, da det blir for varmt når en spiller over tid. Når jeg spiller sammenhengende i ca en time viser den digitale tempmåleren over 70 grader i hjulbrønnen. Lysene generer jo en del varme de også.

        Må lage et par gjennomgående kanaler med vifter i. En som trekker inn luft og en som trekker ut luften. Trenger virkelig litt sirkulasjon oppi den brønnen

        Det holder ikke med slik jeg hadde det med og sette viftene rett under glasset, blir for nærme hverandre de 2 viftene og forstyrret luftstrømmen sånn at det ikke kommer ut og inn luft som det skulle. Stod og stanget ved glasset og da blir det jo varmt etter stund

        Kommer bilder etter hvert som arbeidet strider frem.
        Mvh
        Ole Heen

        Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

        Comment


        • Takk for lytten idag.
          Må si jeg ble imponert over lyden i boss kassa.
          Utrolig hva man kan med billigelementer, hehe.

          Mest imponert over frontsettet...

          Btw, du må høre lyden i bmw'n igjen.
          Justerte litt etter jeg dro. Hjalp det.
          Begrenset hva som går i bmw sedan, og fortsatt ikke fornøyd men :P

          Comment


          • Originally posted by Mrtical View Post
            Takk for lytten idag.
            Må si jeg ble imponert over lyden i boss kassa.
            Utrolig hva man kan med billigelementer, hehe.

            Mest imponert over frontsettet...

            Btw, du må høre lyden i bmw'n igjen.
            Justerte litt etter jeg dro. Hjalp det.
            Begrenset hva som går i bmw sedan, og fortsatt ikke fornøyd men :P
            Bare moro vettu. Til og være Boss er jeg fornøyd med resultatet (men de har jo sine begrensninger kan du sei). Men ikke lenge til det kommer noe annet moro da. Blir nok et par DD9921 som blir neste i stedet for de andre jeg nevnte til deg i natt

            Frontsettet er helt rått på alle områder, kjempefornøyd med det

            Takk for lyttingen i beemer'en også.
            Trøkker rimelig greit i den bilen til og være E39 sedan altså, men en blir jo litt ødelagt i haue med åra og ønsker stort sett alltid mere da.
            Gleder meg til og høre igjen nå som du har fått finjustert da

            Mi snakkes
            Mvh
            Ole Heen

            Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

            Comment


            • Originally posted by Heen Audio View Post
              Men ikke lenge til det kommer noe annet moro da.
              Si ifra når den tiden kommer, jeg likte den så godt at det er aktuelt og handle den kassa der
              Jeg elsker rein og fin lyd så den er midt i blinken til Vella
              Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
              Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

              Comment


              • Hehe, ja, enig der, til boss å være. Mektig imponert.
                9921 ja... For det koster vel ikke skjorta å litt til :P hehe.

                Ja, det er jo det der "vil ha mer" syndromet, men er igrunn fornøyd mtp det er bmw sedan :P
                Yess må få til litt demo igjen

                Comment


                • hvor trakk du strømmen gjennom torpedoveggen? sliter litt med det på min

                  Comment

                  Working...
                  X