Bra jobba 
Ble kjempefint !

Ble kjempefint !
Har endelig fått somlet meg til å lage en video. Må forske litt mere på can trick
Har ikke eksperimentert veldig da jeg ikke tør å presse elementene til maks enda. Men flere videoer vil komme. Lade spenningen ligger på 14,4-14,8 så det er meget gull. Noe som er posetivt med vinteren. hehe

ligger på 14,4-14,5 ved fullt pådrag. Men merker det på bilen når dynamoen går på max. og etter at jeg fikk et batteri til så har spenningen blitt jevnere.
dc_young_hot med sugga cooka er helt pervers. Får dotter i ørene meden gang.Men kan ikke spille lenge da det lukter svidd etter ca 2 min
Trodde nesten dørene skulle dette av første gang jeg satt den på. usikker på hvilke hz den er i. Men burde være i 20 hz området.

Men jeg lar meg ikke stoppe. Er en liten farts humpel i planene bare.
Bare hyggelig. Håper ikke det jeg heller. Har fått åpnet litt og kikket. Har også begynt å tenkt på modifisering av midt konsollen. Trodde den 5,25 pc bayen skulle passe, Men neida. Så da får en tenkr på å lage fra bunn av. Pluss at jeg har litt vel overdimisjonerte på ledninger til viftene. Pluss at jeg må ha en del mere ledninger.
.
Får håpe dette hjelper på problemene jeg har hatt.

Yes er 4 stk sensorer. Så tenkte å putte en på mosconien en på focalen og en til gz forsterkeren, Den siste er jeg usikker på enda. Å ha Inviduell kontroll på alle forsterkerene. Men blir vel å ha en fin kontrollert luft strøm runt hele tiden. Trenger ikke å høres ut som et jetfly baki trunken
En får disse displayene i touch screen også
koster 300kr
så mulig det blir det senere hehe
Comment