Announcement
Collapse
No announcement yet.
D-Vision: PRS Prosjekt
Collapse
X
-
ARGH!!!! her kommer det ikke til å skje noe på en uke eller noe. har ikke strøm på verkstedet.. hovedkabelen inn til verkstedet har kortsluttet. og det er ikke liten kabel det er snakk om.. bilen har akkurat passert 90000 og skal inn på service. men jeg setter inn bilen nå og lar den stå over vinteren slik at jeg blir ferdig og tar service da.. er vel lite vits å ta service før den skal inn på verkstedet mener jeg..
-
-
Stilig.
Om jeg klarer halvparten av dette skal jeg bynde å bli fornøyd.
Leave a comment:
-
Det er ingen krav til å sende datablad med produktene, men vi sender det med om noen kunder ber om det. De fleste kan også lastes ned fra vår siden, slik du linket til
Leave a comment:
-
vil ikke si at det er noe lukt fra sparkel og støpeplast som er mest helseskadelig.. men polyester derimot er noe som folk må passe seg for.. sterke greier.. jobber man offshore lærer man først at man kan aldri bruke for lite verneutstyr... Write that downOriginally posted by thomasekeli View PostNei... Men jeg vet nå ikke jeg.. De sier nå at det ikke er det du kan lukte som ødelegger deg.. Og de "glassballongene" fester seg godt i nesa gitt!
Men back 2 topic:
Spennende utseendet på det dashbordet! Hadde vært morro å se i virkeligheten, for jeg tror ikke bildet rettferdiggjør det. Stå på! Vi vil ha flere bilder selv om det ikke alltid blir så mye kommentarer!
by the way skulle gjengen i installbay sendt med datablad på kjemikalier osv.. Kjemikalier burde ikke sendes uten..
og de som ikke har fått det eller sett det på installbay sine sider så anbefaler jeg at dere tar en titt
http://installbay.no/datablad.php
Last edited by D-vision; 31-07-2007, 22:30.
Leave a comment:
-
Nei... Men jeg vet nå ikke jeg.. De sier nå at det ikke er det du kan lukte som ødelegger deg.. Og de "glassballongene" fester seg godt i nesa gitt!
Men back 2 topic:
Spennende utseendet på det dashbordet! Hadde vært morro å se i virkeligheten, for jeg tror ikke bildet rettferdiggjør det. Stå på! Vi vil ha flere bilder selv om det ikke alltid blir så mye kommentarer!
Leave a comment:
-
Tar lenger tid en vanlig sparkel for å herde
Men helt genialt materiale! Lettere, sterkere og veldig drøyt i bruk. Lukter heller ingenting
Leave a comment:
-
støpeplast har eg aldri hørt om er det fort tørkende eller sslik som sparkel kor får man kjøpt slikt
Leave a comment:
-
det som er grått er støpeplast, grønt er glassfibersparkel og det som er lysgult er finsparkel
Leave a comment:

Leave a comment: