Announcement

Collapse
No announcement yet.

D-Vision: PRS Prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• D-vision
    replied
    ARGH!!!! her kommer det ikke til å skje noe på en uke eller noe. har ikke strøm på verkstedet.. hovedkabelen inn til verkstedet har kortsluttet. og det er ikke liten kabel det er snakk om.. bilen har akkurat passert 90000 og skal inn på service. men jeg setter inn bilen nå og lar den stå over vinteren slik at jeg blir ferdig og tar service da.. er vel lite vits å ta service før den skal inn på verkstedet mener jeg..

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    Originally posted by Pipen View Post
    Helt sant. Er det som gir meg inspirasjon, se på hva og hvordan andre gjør.
    ja for all del spør og se hva andre gjør jeg har ikke kommet så lang hadde det ikke vært for forum sidene på nett
    Last edited by D-vision; 12-08-2007, 13:09.

Leave a comment:

• Pipen
    replied
    Originally posted by D-vision View Post
    hehe alle kan gjøre dette bare de har fantasien i orden og ser på prosjektene til folk på forumet
    Helt sant. Er det som gir meg inspirasjon, se på hva og hvordan andre gjør.

Leave a comment:

• Mobile-Tux
    replied
    Skal iallefall prøve.

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    Originally posted by Mobile-Tux View Post
    Stilig. Om jeg klarer halvparten av dette skal jeg bynde å bli fornøyd.
    hehe alle kan gjøre dette bare de har fantasien i orden og ser på prosjektene til folk på forumet

Leave a comment:

• Mobile-Tux
    replied
    Stilig. Om jeg klarer halvparten av dette skal jeg bynde å bli fornøyd.

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    Originally posted by Pipen View Post
    Skjedd noe mer? VIL HA BILDER!
    bilen blir satt inn på verkstedet igjen over helga ribber ned bilen igjen og begynner å trekke kablene fint.. skal også montere senkesettet før mere skjer.. så begynner jeg å bygge meg bakover

Leave a comment:

• Pipen
    replied
    Skjedd noe mer? VIL HA BILDER!

Leave a comment:

• Bilstereosenteret.no
    replied
    Det er ingen krav til å sende datablad med produktene, men vi sender det med om noen kunder ber om det. De fleste kan også lastes ned fra vår siden, slik du linket til

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    Originally posted by thomasekeli View Post
    Nei... Men jeg vet nå ikke jeg.. De sier nå at det ikke er det du kan lukte som ødelegger deg.. Og de "glassballongene" fester seg godt i nesa gitt!

Men back 2 topic:

Spennende utseendet på det dashbordet! Hadde vært morro å se i virkeligheten, for jeg tror ikke bildet rettferdiggjør det. Stå på! Vi vil ha flere bilder selv om det ikke alltid blir så mye kommentarer!
    vil ikke si at det er noe lukt fra sparkel og støpeplast som er mest helseskadelig.. men polyester derimot er noe som folk må passe seg for.. sterke greier.. jobber man offshore lærer man først at man kan aldri bruke for lite verneutstyr... Write that down by the way skulle gjengen i installbay sendt med datablad på kjemikalier osv.. Kjemikalier burde ikke sendes uten..

og de som ikke har fått det eller sett det på installbay sine sider så anbefaler jeg at dere tar en titt http://installbay.no/datablad.php
    Last edited by D-vision; 31-07-2007, 22:30.

Leave a comment:

• thomasekeli
    replied
    Nei... Men jeg vet nå ikke jeg.. De sier nå at det ikke er det du kan lukte som ødelegger deg.. Og de "glassballongene" fester seg godt i nesa gitt!

Men back 2 topic:

Spennende utseendet på det dashbordet! Hadde vært morro å se i virkeligheten, for jeg tror ikke bildet rettferdiggjør det. Stå på! Vi vil ha flere bilder selv om det ikke alltid blir så mye kommentarer!

Leave a comment:

• Tony
    replied
    Tar lenger tid en vanlig sparkel for å herde Men helt genialt materiale! Lettere, sterkere og veldig drøyt i bruk. Lukter heller ingenting

Leave a comment:

• tofter
    replied
    installbay.. tørker relativt fort!

Leave a comment:

• vwperformance
    replied
    støpeplast har eg aldri hørt om er det fort tørkende eller sslik som sparkel kor får man kjøpt slikt

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    det som er grått er støpeplast, grønt er glassfibersparkel og det som er lysgult er finsparkel

Leave a comment:

Working...
X