Announcement
Collapse
No announcement yet.
D-Vision: PRS Prosjekt
Collapse
X
-
huff da, ikke morsomt git.. du får ha god bedring da, du kommer vel sterkere tilbake tenker jeg
-
jajaja.. her ble det ihvertfall brå stopp i byggingen. har fått skuldra ut av ledd.. jippi.. ikke å anbefale.. er litt over en måned siden jeg opererte kneet så begynner å føle meg gammel..
har gjort noe småtteri i det siste men ingenting å ta bilde av..
Leave a comment:
-
Hvilken klasse skal du i?Originally posted by D-vision View PostStilles my krav før man kan stille i EMMA. Mye arbeid for å få best resultat
Jeg må dempe enda mere i bilen og trekke kabler osv skikkelig..
Har gjort noe mere med bilen i går men ikke noe å legge ut bilder for..
Blir vel over helga..
Noen kommentarer?
Leave a comment:
-
Stilles my krav før man kan stille i EMMA. Mye arbeid for å få best resultatOriginally posted by oddove View PostÅ jeg gleder meg
Planen var å rigge den til Emma men nå ser det kanskje ut som at det blir en ren reklamebil. Ingenting er egentlig avgjort enda
Som sagt: rå bil du bygger
Jeg må dempe enda mere i bilen og trekke kabler osv skikkelig..
Har gjort noe mere med bilen i går men ikke noe å legge ut bilder for..
Blir vel over helga..
Noen kommentarer?
Leave a comment:
-
Å jeg gleder megOriginally posted by D-vision View PostTakk Takk
lyden er upåklagelig
har kun grov stilt lyden..
Skal vel nedover til Anders på Installbay når jeg begynner å bli ferdig.. Justere resten med instrument.. tenkt deg å konkurrere i Emma?
Planen var å rigge den til Emma men nå ser det kanskje ut som at det blir en ren reklamebil. Ingenting er egentlig avgjort enda
Som sagt: rå bil du bygger
Leave a comment:
-
Etiketten kommer nok fra etikettprodusenten som lager etiketter for Glen´s Vodka
Leave a comment:

Leave a comment: