Announcement

Collapse
No announcement yet.

D-Vision: PRS Prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• D-vision
    replied
    Originally posted by oddove View Post
    Hei!
    RÅ bil du bygger!! Er du fornøyd med lyden i PRSene?? Jeg har selv dette på bestilling nå!
    Takk Takk lyden er upåklagelig har kun grov stilt lyden..

Skal vel nedover til Anders på Installbay når jeg begynner å bli ferdig.. Justere resten med instrument.. tenkt deg å konkurrere i Emma?

Leave a comment:

• oddove
    replied
    Hei!
    RÅ bil du bygger!! Er du fornøyd med lyden i PRSene?? Jeg har selv dette på bestilling nå!

Leave a comment:

• D-vision
    replied

mere kommer i morgen
    Last edited by D-vision; 03-12-2008, 02:50.

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    Originally posted by r3mark View Post
    I'm on it! Har innkjøpslista klar
    Vært å handlet selv går med prosjektet ditt da? må lage deg en tråd du også

Leave a comment:

• r3mark
    replied
    Originally posted by D-vision View Post
    Biltema åpner onsdag
    I'm on it! Har innkjøpslista klar

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    Kommer hjem i kveld en gang, er på Deep Shit Trym på trollfeltet pr skrivende stund.. Biltema åpner denne uka, right? Har ei vertøyvogn som må innredes
    Biltema åpner onsdag

Leave a comment:

• r3mark
    replied
    Kommer hjem i kveld en gang, er på Deep Shit Trym på trollfeltet pr skrivende stund.. Biltema åpner denne uka, right? Har ei vertøyvogn som må innredes

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    Tror jeg kommer til å holde ut der jeg er foreløpig, jeg lovde nemlig Håkon å ikke være en av de som svikter med en gang og lager problemer med å skaffe nye "medlemmer" Egentlig er det helt greit inne hos oss, bare vi får fjerna de bilene som ikke skal være der og få rydda littegrann. Om det går i dass innerst der så er det jo mulig jeg kan bli støttemedlem hos dere
    Må få tilpassa og støpt om bagasjerommsveggene mine snart, så jeg kan begynne på den forbanna subben min *se fram til som et ork*
    ja det er bare å si fra.. vi flytter ikke inn før slutten av mars.. er du hjemme?

jeg har ihvertfall sveiset ferdig rammen til midtkonsollen legger vel ut bilder om noen dager..

Leave a comment:

• r3mark
    replied
    Originally posted by D-vision View Post
    Blir du med på ny verkstedet forresten? Det er lager over taket men de viste ikke om det kunne lagres så mye der da
    Tror jeg kommer til å holde ut der jeg er foreløpig, jeg lovde nemlig Håkon å ikke være en av de som svikter med en gang og lager problemer med å skaffe nye "medlemmer" Egentlig er det helt greit inne hos oss, bare vi får fjerna de bilene som ikke skal være der og få rydda littegrann. Om det går i dass innerst der så er det jo mulig jeg kan bli støttemedlem hos dere
    Må få tilpassa og støpt om bagasjerommsveggene mine snart, så jeg kan begynne på den forbanna subben min *se fram til som et ork*

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    Du har ikke hørt med Nils og Mikael da? Eller er det uaktuelt med Strand-logoer på whippen?
    har hintet frempå men blir kanskje enklere når bilen er ferdig.. holder på med den nå sveiser og banner

Blir du med på ny verkstedet forresten? Det er lager over taket men de viste ikke om det kunne lagres så mye der da
    Last edited by D-vision; 13-01-2008, 15:07.

Leave a comment:

• r3mark
    replied
    Du har ikke hørt med Nils og Mikael da? Eller er det uaktuelt med Strand-logoer på whippen?

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    Ingen her som vet om noen som kunne tenke seg å sponse lakkering til bilen??

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    Originally posted by lui View Post
    noe mer her
    jo nå skal du høre min gode mann.. her har det dessverre gått tregt. har operert i høyre kne så har vært lite aktivitet de siste månedene..
    Men nå har jeg kommet meg på beina igjen og holder på tegne litt hvordan jeg skal ha det baki..

dashbordet kommer jeg til å gjøre opp litt småtteri.. luftekanalen fremi vinduet f.eks og noen irriterende slurve feil som jeg såg først da jeg ble ferdig med å trekke det opp

Skal bestille opp et last med diverse fra Anders & Co om ikke lenge.. MYYYE som må dempes enda..

Er 2 måneder til jeg skal på jobb så jeg skal få gjort ganske mye, om ikke alt, til da

Leave a comment:

• vwperformance
    replied
    noe mer her

Leave a comment:

• thomasekeli
    replied
    Helt riktig det!
    Om du har muligheten til å avse bilen over en lengre periode er jo det helt klart det beste. Jeg kan jo skylde på at det er netop årsaken til at jeg aldri blir ferdig.. Må jo ha bil, kan ikke avse den, lissom.
    Men gjør det, også gleder jeg meg til å se hva som skjer i løpet av vinteren!

Leave a comment:

Working...
X