Announcement

Collapse
No announcement yet.

D-Vision: PRS Prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oddove
    replied
    Dette blir dødskult!!

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    Originally posted by r3mark View Post
    Sannhet i hvert ord
    Heheheh trur jeg tar helg jeg gitt. fortsetter på mandag

Leave a comment:

• r3mark
    replied
    Originally posted by D-vision View Post
    Synes om Firmalogoen da forresten?
    Sannhet i hvert ord

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    Originally posted by r3mark View Post
    Shit!
    Det blir som jeg sa det her, Daniel: Du er ferdig med omtrent alt sammen til jeg kommer tilbake fra jobb!

Den MDFplata på enden av originalmidtkonsollen, skal den tas ut etter plasten begynner å sette seg, eller skal du la den stå og så kappe den i fasong?

Irma har vi ikke sett! :P
    Blir kult å se hvor langt du har kommet til over helga!
    I helga blir det ikke gjort så mye. Kjetil skal ut med bilene sine og jeg skal i barndåp på søndag..

Den plata skal stå der Skal trekke opp siste rest av kabler i dag. og begynne litt baki bagasjerommet..

Synes om Firmalogoen da forresten?
    Last edited by D-vision; 15-02-2008, 14:17.

Leave a comment:

• r3mark
    replied
    Shit!
    Det blir som jeg sa det her, Daniel: Du er ferdig med omtrent alt sammen til jeg kommer tilbake fra jobb!

Den MDFplata på enden av originalmidtkonsollen, skal den tas ut etter plasten begynner å sette seg, eller skal du la den stå og så kappe den i fasong?

Irma har vi ikke sett! :P
    Blir kult å se hvor langt du har kommet til over helga!

Leave a comment:

• D-vision
    replied

Leave a comment:

• Guest's Avatar
    Guest replied
    Må bare si at det du har fått gjort og tilpasset her er helt sykt! Bare det du har gjort med dashen er det klasse over

Gleder meg til å se hvordan det blir med setene bak....

Var det mye jobb med koblinger, fester og forlengning av ledninger osv når du flyttet instrumentpanelet til senter? Vet pussing og støping tok X antall timer (noe som man kanskje ikke tør tenke på), men har lyst til å prøve det samme på min egen bil

Dette blir som sagt et helt genialt bygg og gleder meg til å se mer!! Er selv ganske rookie, men du, som flere andre her, er en stor inspirasjonskilde for alle!!

Stå på!

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    Originally posted by NeDD View Post
    Ble jo knall stilig. Blir du ferdig til første Emma treff trur du da?
    Ferdig blir jeg vel men jeg er ute i hele Mai så jeg stiller først i Juni

Har 3 uker på meg før jeg drar ut på jobb i 4 uker så har jeg april på meg på å bli ferdig

skal i verkstedet nå

Leave a comment:

• NeDD
    replied
    Ble jo knall stilig. Blir du ferdig til første Emma treff trur du da?

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    Originally posted by Bøijnis View Post
    du som har laga sete formene? de va dritt stilli
    De laget jeg selv ja.. litt inspirasjon fra settene fremi.. men som i de fleste sportsbiler så er ikke tak høyden stor baki så dverger only

Leave a comment:

• Bøijnis
    replied
    du som har laga sete formene? de va dritt stilli

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    Originally posted by thomasekeli View Post
    De baksetene så gode ut.. De var i hvertfall stilige. Gleder meg til å se dem polstra og trukket
    Her har det jo plutselig skjedd masse bra saker! Det er gøy å se, keep up the good work!

hehheeh ja de blir vel bedre håper jeg settet som er nå er grunnfundamenten til det som kommer senere..

ting har heldigvis begynt å skje nå ja.. har operert kneet og fått skuldra ut av ledd, så jeg har vært veldig lite aktiv de siste månedene.. men nå er det full fres i morgen bygges videre på midtkonsollen

Leave a comment:

• thomasekeli
    replied
    De baksetene så gode ut.. De var i hvertfall stilige. Gleder meg til å se dem polstra og trukket
    Her har det jo plutselig skjedd masse bra saker! Det er gøy å se, keep up the good work!

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    Gjort en del små ting... begynt å trekke opp kabler og diverse i bagasjerommet..

Glippen i midten ingenting å si i det store å det hele..

Mere kommer vel i morgen
    Last edited by D-vision; 03-12-2008, 02:53.

Leave a comment:

• D-vision
    replied
    Originally posted by mrZipp0 View Post
    huff da, ikke morsomt git.. du får ha god bedring da, du kommer vel sterkere tilbake tenker jeg
    Takk andre gangen i samme skuldra.. mindre vondt denne gangen..
    skal prøve å få gjort mere med bilen til helga

Leave a comment:

Working...
X