Announcement
Collapse
No announcement yet.
D-Vision: PRS Prosjekt
Collapse
X
-
I helga blir det ikke gjort så mye. Kjetil skal ut med bilene sine og jeg skal i barndåp på søndag..Originally posted by r3mark View PostShit!
Det blir som jeg sa det her, Daniel: Du er ferdig med omtrent alt sammen til jeg kommer tilbake fra jobb!
Den MDFplata på enden av originalmidtkonsollen, skal den tas ut etter plasten begynner å sette seg, eller skal du la den stå og så kappe den i fasong?
Irma har vi ikke sett! :P
Blir kult å se hvor langt du har kommet til over helga!
Den plata skal stå der
Skal trekke opp siste rest av kabler i dag. og begynne litt baki bagasjerommet..
Synes om Firmalogoen da forresten?
Last edited by D-vision; 15-02-2008, 14:17.
Leave a comment:
-
Shit!
Det blir som jeg sa det her, Daniel: Du er ferdig med omtrent alt sammen til jeg kommer tilbake fra jobb!
Den MDFplata på enden av originalmidtkonsollen, skal den tas ut etter plasten begynner å sette seg, eller skal du la den stå og så kappe den i fasong?
Irma har vi ikke sett! :P
Blir kult å se hvor langt du har kommet til over helga!
Leave a comment:
-
Guest repliedMå bare si at det du har fått gjort og tilpasset her er helt sykt! Bare det du har gjort med dashen er det klasse over
Gleder meg til å se hvordan det blir med setene bak....
Var det mye jobb med koblinger, fester og forlengning av ledninger osv når du flyttet instrumentpanelet til senter? Vet pussing og støping tok X antall timer (noe som man kanskje ikke tør tenke på), men har lyst til å prøve det samme på min egen bil
Dette blir som sagt et helt genialt bygg og gleder meg til å se mer!! Er selv ganske rookie, men du, som flere andre her, er en stor inspirasjonskilde for alle!!
Stå på!
Leave a comment:
-
Ferdig blir jeg vel men jeg er ute i hele Mai så jeg stiller først i JuniOriginally posted by NeDD View PostBle jo knall stilig. Blir du ferdig til første Emma treff trur du da?
Har 3 uker på meg før jeg drar ut på jobb i 4 uker så har jeg april på meg på å bli ferdig
skal i verkstedet nå
Leave a comment:
-
Originally posted by thomasekeli View PostDe baksetene så gode ut.. De var i hvertfall stilige. Gleder meg til å se dem polstra og trukket
Her har det jo plutselig skjedd masse bra saker! Det er gøy å se, keep up the good work!
hehheeh ja de blir vel bedre håper jeg
settet som er nå er grunnfundamenten til det som kommer senere..
ting har heldigvis begynt å skje nå ja.. har operert kneet og fått skuldra ut av ledd, så jeg har vært veldig lite aktiv de siste månedene.. men nå er det full fres
i morgen bygges videre på midtkonsollen
Leave a comment:
-
De baksetene så gode ut.. De var i hvertfall stilige. Gleder meg til å se dem polstra og trukket
Her har det jo plutselig skjedd masse bra saker! Det er gøy å se, keep up the good work!
Leave a comment:

Leave a comment: