Announcement
Collapse
No announcement yet.
D-Vision: PRS Prosjekt
Collapse
X
-
ka er det stoffet dere bruker før plastring er det ein form for kitt eller er det glassfibersparkel
-
helt enig! for all del fortsett
har avnatur somregel ikke så mange kommentarer på lur,så blir mye seing på meg
Leave a comment:
-
Fortsett med tråden din du
Ser jo knall ut dette her da.
Kan ikke si at jeg blir nedlassa med tilbakemeldinger på mine tråder jeg eller, men artig lell.
Leave a comment:
-
Hva skal du gjøre opp?Originally posted by D-vision View Postvel jeg får se hva jeg gjør..
rudskogen var jeg på gitt. stilte ut med Big-wheels.. nå ble det ikke de felgene som jeg skulle da-men OZ chrono HT 18".
beklager at bildene er kornete osv. kjerringa stikker av med digitalkameraet.. skal se om jeg får tatt noen skikkelige bilder..
bra at dere liker det jeg har gjort til nå.. men jeg skal gjøre opp mye i høst..
Leave a comment:
-
vel jeg får se hva jeg gjør..
rudskogen var jeg på gitt. stilte ut med Big-wheels.. nå ble det ikke de felgene som jeg skulle da-men OZ chrono HT 18".
beklager at bildene er kornete osv. kjerringa stikker av med digitalkameraet.. skal se om jeg får tatt noen skikkelige bilder..
bra at dere liker det jeg har gjort til nå.. men jeg skal gjøre opp mye i høst..
Leave a comment:
-
Helt enig når du formulerer det på denne måten, men du/dere skjønte vel hva jeg mente, håper jegOriginally posted by MT LydCenter View PostKanskje du skulle endre seriøs til ambisiøs? Litt kjedelig for dem som bygger rimelig og enkelt å bli kalt mindre seriøs................ kanskje. Hvor seriøs man er bør ikke måles i størrelsen på lommebok, eller graden av ombygging........Enig?
Leave a comment:
-
Du MÅ da ikke slutte å legge inn oppdateringer av dette flotte prosjektet!
Jeg slutter meg til de andre her..
Jeg er for stum av beundring over jobben du gjør, til å kommentere..
Du ligger endel hestehoder foran meg, men jeg finner mye inspirasjon og idéer her! Og.. ikke minst.. lærer jeg masse underveis..!!
Gleder meg til å se det ferdige resultatet!
Leave a comment:
-
Med 2511 visninger tror jeg ikke du må si at det er lite interesse for prosjektet ditt!
Jeg, som mange andre, foretrekker at prosjekttråder viser bilder og komentarer på jobben som er gjort, og ikke alle mulige innlegg som er mer eller mindre off topic...
Skryt av arbeidet ditt skal du få, også av meg
Gleder meg stort til denne bilen er helt ferdig, slik at man kan se den live!
Kornete/mørke bilder rettferdiggjør ikke det finisharbeidet som er utført...
Leave a comment:
-
Bare se i tråden min; lite med svar, men egentlig ganske mange innom og bare titter. Synes DET er moro jeg
Jeg håper og på flere bilder av dette prosjektet! Kanskje en prøvelytt en gang i fremtiden og om det er mulig
Leave a comment:
-
Kanskje du skulle endre seriøs til ambisiøs? Litt kjedelig for dem som bygger rimelig og enkelt å bli kalt mindre seriøs................ kanskje. Hvor seriøs man er bør ikke måles i størrelsen på lommebok, eller graden av ombygging........Enig?Originally posted by RiZLa View Post
Om du legger merke til noe, så er det på de minst seriøse prosjektene det blir bablet mest, på seriøse prosjekter er det ikke alltid folk "tør" å svare på en måte.
Ellers syntes jeg det ser veldig spennede ut dette prosjektet. Håper virkelig det kommer flere bilder.
mvh
Glenn
Leave a comment:
-
Dette ser kjempebra ut!
Hvorfor tror du det er lite interesse for dette prosjektet her?
Om du legger merke til noe, så er det på de minst seriøse prosjektene det blir bablet mest, på seriøse prosjekter er det ikke alltid folk "tør" å svare på en måte. Jeg legger for min del sjelden inn kommmentarer på prosjekttråder. Liker best å myse og kikke, noe som andre også sikkert gjør
Leave a comment:
-
velvel.. ikke sikkert jeg orker å legge ut bilder av dette prosjektet i fremtiden. virker ikke som det er noe interesse for det her..
er ihvertfall lyd i bilen nå. var på rudskogen med den også. anders grov justerte litt.. spiller ganske greit nå. resetn av justeringen blir når den er ferdig...

Leave a comment:
Leave a comment: