Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Re - Loud John And Kim

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ThomasEK
    replied
    matt svart hadde vært tøft Eller har du noe lakk ideer?

du står på du, håper jeg får sett deg senere i sommer.. Sitter å venter på lappen bare nå så sperre fristen er godt ut igjen hehe

Leave a comment:

• re-load
    replied
    Hehe , orker er ikkeno problem , men det hadde vært greit med litt påskeferie.....Men den ble avlyst på grunn av at jeg "skal bare"......

Blir nok hellakkering sånn det ser ut nå .......
    Men det må gå fort , for allerede neste helg er det 2 stk dbdrag konkuranser på Flisa...
    1x konkuranse på Lørdag (som det er gratis å delta på)
    2x konkuranse på Søndag , noe som gir en sertifisert score....
    Attached Files

Leave a comment:

• HLS
    replied
    så lenge man årker ,, så hvorfor ikke? :P
    stå på å slå recorder!

Leave a comment:

• re-load
    replied
    Ja skulle bare da også

Bare så det er sagt så er dette fra Panda`n som ble bygd i 2006...
    Attached Files

Leave a comment:

• mojomann
    replied
    sist du sa skal bare byttet du taket...... så skal bare og skal bare hehe.....
    hva blir det neste.....

Leave a comment:

• re-load
    replied
    Ja det er sant...
    Det bør iallefall ikke bli dårligere...

Har også fått montert enda litt mere demping også...Så langt er det ca 180 kilo med asfaltmatter i kjærra...

Angående dørene så Skal sies at det var gjort en del humbug arbeid på di dørene og det resulterte i litt mere enn "skal bare"...
    Så får vi se hvor lenge det holder før svenskekrommen tar overhånd igjen...
    Attached Files

Leave a comment:

• Hifonic
    replied
    Men greit å få ting på stell når man først setter i gang Og er jo en fare for at de greiene under pakninga har påvirka scoren en del og

Leave a comment:

• re-load
    replied
    Ja du sier noe der !!!
    Å da jeg begynner med "skal bare" , så baller det seg ofte på med mere enn "skal bare"....
    Skulle bare ta litt rust på bakplata....Så skulle jeg bare ta litt rust nederst på den ene døra......Å så ble det den andre døra også........

Leave a comment:

• Hifonic
    replied
    Rust på en Fiat? Uhørt!

Leave a comment:

• re-load
    replied
    Var litt mere rust enn forventet...
    Attached Files

Leave a comment:

• re-load
    replied
    Jaja da er det påske og på tide å jobbe litt i kjærra igjen...
    Sånn ser det ut baki nå.
    Må ta litt rust på bakplata...
    Attached Files

Leave a comment:

• re-load
    replied
    Andreas Berntsson har eid og brukt det elementet tidligere i Renaulten...( 181+ db bil )
    Det ser ikke veldig pent ut , men det er "bare" noen lag med lakk på det for å skjule hva slags element det egentlig er... (Det var litt politikk inni bildet)

Så ja det ser godt brukt ut , men det er 100% friskt . ( nyreconet da vi hentet det )
    Å det som er fett er at det er all option som det er mulig å dytte på elementet + at han fant noen småting som han har forbedret for at elementet skulle tåle enda mere av trykket som det virkelig var i Renaulten...180+ db sliter hardt på utstyret...

Se under piratflagget...! Tja , vi får se om det dukker opp noe derfra en dag å da kanskje...
    Last edited by re-load; 09-03-2013, 09:25.

Leave a comment:

• Larsi
    replied
    Hva har skjedd med elementet? Det så ut til og være "godt brukt".
    Og jeg kunne tenkt meg og sett UNDER det piratflagget! :P

Leave a comment:

• re-load
    replied
    Var i Panda`n en bråtur i stad , så tok noen bilder for dem som ønsker å se...
    Attached Files

Leave a comment:

• re-load
    replied
    Det ligger noen bilder i tråden her , blant annet post nr 68 i tråden her...Sånn det ut forfra (eneste forskjellen er at det er med spl dynamics wooferen )
    Det ligger også bilde av hvordan det så ut baki tidligere... Husker ikke hvilket nr

Men kan ta noen nye bilder en dag og legge ut. :-)

Leave a comment:

Working...
X