Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Re - Loud John And Kim

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ThomasEK
    replied
    Originally posted by re-load View Post
    Ny Pers i Pandan !
    Det er bare å skru opp !!!!!
    Da en jager db og begynner å spille høyt er det ikke veldig enkelt å "finne" en hel db i slengen !
    Men jeg takker og bukker for hver 0,1 db jeg finner , for det blir høyt til slutt.

haha Utroli bra

Har du noen bilder av oppsettet i Panda'en?

Leave a comment:

• re-load
    replied
    Ny Pers i Pandan !
    Det er bare å skru opp !!!!!
    Da en jager db og begynner å spille høyt er det ikke veldig enkelt å "finne" en hel db i slengen !
    Men jeg takker og bukker for hver 0,1 db jeg finner , for det blir høyt til slutt.
    Attached Files

Leave a comment:

• xcetera
    replied
    Ja skikkelig lyd forran må inn snart.... blender mister litt av sjarmen sin uten...

Leave a comment:

• re-load
    replied
    Må bare legge ut at vi i teamet bygger flere ting enn bare Panda`r......
    I fjor sommer bygde vi Hiace`n til Tangen på dugnad på en helg. Vi var 7-8 stk fra teamet som klemte til og gjorde en innsats. Det skal sies at vi gjør noen små forandringer og justeringer innimellom , men vi sier oss rimelig fornøyde med hvordan den fungerer sålangt iallefall...

Det skal sies at bilen er i daglig bruk året rundt og at det er bakseter i bilen heletiden bortsett fra da han konkurerer med den..... Den fungerer også greit på musikk , men vi mangler å bygge et ordentlig frontsystem i den , men det blir gjort om ikke så altfor lenge til...
    Legger ut et bilde bare sånn at folk som ikke har sett eller opplevd kjærra får se... :-)

Legger også ut en liten filmsnutt fra dbdrag konkuransen som vi var på i helga.

http://www.youtube.com/watch?v=SaOePBdfp8k

Første burpen som ble gjort med bilen på konkuransen ble på 157.8 dB.
    Backet opp den scoren med 157.6 som videon viser...
    Med det så ble det Norgesrekord i klassen SS 5+
    Attached Files

Leave a comment:

• re-load
    replied
    Originally posted by bass-freek View Post
    Få se hairtrick video! Det er jo godteri for sjelen!
    Det kan Komme plutselig etter en konkuranse vil jeg tro...

Leave a comment:

• nav
    replied
    Helt sykt Rått

Leave a comment:

• bass-freek
    replied
    Originally posted by re-load View Post
    Kan hende det kommer video av hairtricks litt utpå her.
    Få se hairtrick video! Det er jo godteri for sjelen!

Leave a comment:

• re-load
    replied
    Originally posted by Jørgen View Post
    Effekttåligheten kommer vel ann på kassekonstruksjon, hvilke frekvenser du spiller (dype frekvenser kan fort gjør at det bunner), spolebredde og luftesystem.

De som kjøper slike subber har ofte god peiling på sånt, og ser sikkert hvor mye de tror det kan tåle. Nå driver vel Pandan mest med burping, og ikke slik som rånerne - som spiller musikk i kanskje timer om gangen.
    Det går mest i burp her ja , men har også showet litt tidligere med å dra hairtricks f.eks
    Mulig vi kommer til å teste bassrace med den i år , men må se ann på batteripakka vår med tanke på hva og hvor mye og hvor lenge den klarer å levere nok strøm...

Leave a comment:

• re-load
    replied
    Originally posted by xcetera View Post
    Regner med at den subben er som alle andre subber i denne "klassen" (konkurranse utstyr) den tåler ALT helt til den plutselig ikke tåler mer.

Eller hva John Anders "Hairtrick" Berg ?
    hahahaha....
    Ja det kan fort bli "bråstopp" da en lager litt show.

Leave a comment:

• re-load
    replied
    Originally posted by Larsi View Post
    Herrefred for et kraftlager!! måtte hatt minst 80% rabatt om jeg skulle hatt råd til alle de forsterkerene og den Zubben....
    De oppgir jo ikke info om RMS på subben, har du fått noe "hemmelig" info om tall når du kjøpte den?

Og... Du må slenge opp film av den Z`en i aksjon!

Tja skal ha effekt så det rekker en stund nå...
    Ja det er dyrt nok...Men men...
    Men må bare nevne det , vi har 2 stk Z 18...en i bilen og en i reserve.

Hva den tåler av effekt over tid / i gata vet jeg ikke , MEN jeg vet om folk som har gitt Z subben 35+ kw på burp , på 3 sekunder....

Kan hende det kommer video av hairtricks litt utpå her.

Leave a comment:

• Jørgen
    replied
    Herrefred for et kraftlager!! måtte hatt minst 80% rabatt om jeg skulle hatt råd til alle de forsterkerene og den Zubben....
    De oppgir jo ikke info om RMS på subben, har du fått noe "hemmelig" info om tall når du kjøpte den?

Effekttåligheten kommer vel ann på kassekonstruksjon, hvilke frekvenser du spiller (dype frekvenser kan fort gjør at det bunner), spolebredde og luftesystem.

De som kjøper slike subber har ofte god peiling på sånt, og ser sikkert hvor mye de tror det kan tåle. Nå driver vel Pandan mest med burping, og ikke slik som rånerne - som spiller musikk i kanskje timer om gangen.

Leave a comment:

• xcetera
    replied

Regner med at den subben er som alle andre subber i denne "klassen" (konkurranse utstyr) den tåler ALT helt til den plutselig ikke tåler mer.

Eller hva John Anders "Hairtrick" Berg ?

Leave a comment:

• Larsi
    replied

Leave a comment:

• re-load
    replied
    Originally posted by Question mark View Post
    Pene grønne tall
    Det kommer seg

Leave a comment:

• re-load
    replied
    Originally posted by HLS View Post
    alerede slått 2012 - SS NW = 162.6 dB

hehe, gratulerer!