Følger med. $pent på hvilken coloros du har valgt. Ble det rosa, hehe
Mvh kim
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Team Re - Loud John And Kim
Collapse
X
-
-
Da reiser jeg på jobb å sliper fyller....Vil tro det blir lakkering i dag...å montering av bil i kveld/natt....
Da blir det stereomontering i morgen å konkuranser til helga.....Hvis alt går på skinner...?
Ha en fin dag folkens.
Leave a comment:
-
Aha , du får ha lykke til med både teori og oppkjøring da.Originally posted by ThomasEK View PostSperrefristen gikk ut sist fredag :P Så skal ta teori nå etter påsken, så er det bare å stille seg i kø til oppkjøring
Mistet i 6mnd så måtte ta de 2 tinga opp igjen..
Hvis noen har tips til trafikk stasjoner med liten ventetid så gi beskjed! Vil heller ta buss noen timer til en trafikk stasjon enn å vente i 2.5mnd for å ta den her i Østfold....

Sjekk hvordan det er på Kongsvinger...
Blir kanskje litt i lengste laget å ake buss...?
Leave a comment:
-
Ja blir nok noe som synes...Originally posted by Slednekk View PostSkal du først bytte farge kan du vel ta noe som synes...
Mye fint i gult og grønt, signal farger...
tror ikke det blir gul eller grønn farge på den...?
Aventer fargevalget til den er klar til lakk , å da jeg nærmer meg mikseanlegget...
(impulsvalg av lakk)
Leave a comment:
-
Hvit bil er ikke dumt , kald farge med tanke på dempemattene...Originally posted by kimafro View PostHvit bil er fint
og rød inne i bilen 
Mvh kim
Men jeg syns hvit bil er litt kjedelig.
Blit orginal rød inne i bilen enn så lenge iallefall , rekker ikke å ta med alt innvendig nå...
Leave a comment:
-
Sperrefristen gikk ut sist fredag :P Så skal ta teori nå etter påsken, så er det bare å stille seg i kø til oppkjøringOriginally posted by re-load View PostMattsvart er kult...Men svart er en veldig varm farge å da blir dempemattene så myke...
Har noen ideer , men tiden er i ferd med å renne ut , så må bare gi gass å se hvor langt og hvor mye jeg får gjort....Skal som sagt på konkuranse neste helg.....Å Til uka er det minimalt jeg får gjort.... så....
Når får du igjen lappen da ???
Mistet i 6mnd så måtte ta de 2 tinga opp igjen..
Hvis noen har tips til trafikk stasjoner med liten ventetid så gi beskjed! Vil heller ta buss noen timer til en trafikk stasjon enn å vente i 2.5mnd for å ta den her i Østfold....
Leave a comment:
-
Skal du først bytte farge kan du vel ta noe som synes...
Mye fint i gult og grønt, signal farger...
Leave a comment:
-
Mattsvart er kult...Men svart er en veldig varm farge å da blir dempemattene så myke...
Har noen ideer , men tiden er i ferd med å renne ut , så må bare gi gass å se hvor langt og hvor mye jeg får gjort....Skal som sagt på konkuranse neste helg.....Å Til uka er det minimalt jeg får gjort.... så....
Når får du igjen lappen da ???
Leave a comment:

Leave a comment: