Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gooner87's Audi A3 1,8TQ 2000 modell

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nå er bilen levert til Dynabel Tønsberg for anleggsmontering.

    ESP'en er også fikset nå. Feilen var defekt rattvinkelsensor. Rattvinkelsensoren er nå byttet, 4-hjuls-kontroll er tatt og kalibrert sensoren.

    Tusen Takk til Saab9000

    Comment


    • Så digg da! Gleder meg til å konkurrere mot deg i EMMA. Men du må få Joakim til å knipse ett par bilder underveis.
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • 01.05.11 skal bilen være klar. Gleder meg

        Planene etter det:
        Nye felger og dekk (felger er sendt til pulverlakkering)
        Service
        Innvendig og utvendig shine
        Ny frontspoiler med tåkelys
        Lakkere bilen helt ned

        Comment


        • Wait, skal du først shine bilen utvendig OGSÅ lakkere bilen "helt ned"?

          Men uansett, blir spennende å se resultatene 01.05! Husk å ta bilder og poste her med en gang.
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • Originally posted by TakeTheTime View Post
            Wait, skal du først shine bilen utvendig OGSÅ lakkere bilen "helt ned"?

            Men uansett, blir spennende å se resultatene 01.05! Husk å ta bilder og poste her med en gang.
            Hvis du titter her: http://bilstereoforumet.no/showpost....0&postcount=20
            Så skjønner du sikkert hva han mener, hvis ikke, så er det nok kanalen på sidenen og nederste del av bakfangeren han skal lakkere.. der den er svart idag.
            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

            Comment


            • Skjønner skjønner.
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment


              • 1 dag igjen så skal den være klar.. Joakim: Legger du ut litt bilder???

                Comment


                • Originally posted by golfnos View Post
                  1 dag igjen så skal den være klar.. Joakim: Legger du ut litt bilder???
                  Nope....
                  Det skal han få legge ut selv, om han ønsker...
                  [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                  [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                  [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                  Comment


                  • Nå står bilen i garasjen min igjen er veldig fornøyd med resultatet. Noe småplukk igjen som skal tas om et par uker.

                    Trykker bra nå

                    Comment


                    • Kjem det bilder?

                      Comment


                      • Bilder! Bilder! Bilder! (Og enda mer bilder!)
                        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                        Comment


                        • Litt usikker på om jeg gidder å legge ut bilder. Er jo ikke jeg som har bygd dette. Hva er vitsen da?Har fått et par kommentarer på pm om at jeg bør vurdere å ikke stille opp siden jeg ikke har vært med å bygge kun betalt for resultatet. Bli stemplet som en annen person har gjort akkurat det samme, som har "kjøpt" seg til premier. Jeg hadde ingen planer om stille i starten. Et par her inne overtalte meg.Det forrige oppsettet jeg hadde syntes jeg ikke var bra nok. Derfor satte jeg bort bilen til en som kan faget sitt. Hvis folk ikke ønsker at jeg skal delta skal jeg holde meg langt unna. siden dette bygget var ment for min del, ikke for å konkurrere. Jeg har betalt alt av egen lomme, jobbet og spart.

                          Jeg kommer til å bruke denne tråden som logg videre hvis det er greit for moderator. blir også mindre aktivitet på meg her og mirc.

                          Comment


                          • hva er dette med at ikke du bør stille opp for du ikke har bygd det? Dummeste jeg har hørt på lenge
                            Bare kom på konkuranser du. Ikke alle som har bygd bilene sine selv....
                            Last edited by Judys Bilstereo; 04-05-2011, 16:24.
                            Ole Petter Holelien
                            Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
                            Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
                            Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

                            Comment


                            • Dette er da bare vissvass!

                              Jeg har ingen planer om å slutte å stille i konkurranser jeg heller, selvom jeg ikke har bygd anlegget mitt selv?
                              Jeg passer bare på at vedkommende som har bygd det, får creds for det
                              2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                              Comment


                              • Nei dette var dårllig nytt, men dette viser jo bare en ting.
                                De personene som har sendt PM til Gooner87, er nå redde for litt god gammel konkuranse


                                Gooner87 bry deg ikke, må ikke vise 'de' at du er "redd" om du skjønner.
                                Må ikke la deg bli bøllet med.
                                ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                                Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                                Comment

                                Working...
                                X