Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gooner87's Audi A3 1,8TQ 2000 modell

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bremselys bryter har jeg ikke fått byttet ennå, fikk feil bryter.

    Har kjøpt ny batterilader:


    Satt på grillen:


    Installert denne, ble litt knot men fikk den til å virke etterhvert:

    Comment


    • Fikk disse i postkassa idag:


      Må få kjøpt nye frontlykter nå

      Comment


      • Fortsatt fornøyd med go'subben?? Sitter grillen litt skjevt på eller?
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

        Comment


        • Originally posted by TakeTheTime View Post
          Fortsatt fornøyd med go'subben?? Sitter grillen litt skjevt på eller?
          jepp veldig fornøyd ja den sitter skjevt på, passet ikke helt. Måtte bruke noen av skruene fra spaceren og et par vanlige treskruer for at jeg skulle få det til å passe

          Må kanskje ha en større grill sånn at jeg slipper å bruke et par av skruene fra spaceren. Vil det hjelpe om jeg kjøper en større grill av samme type tror dere? Eller må jeg få noe spesiallaget?

          Comment


          • Hmm...

            Mitt forslag er enten som du sier kjøpe et større gitter/ring, eventuellt kan du jo selvfølgelig lage en custom spacer/baffel i mdf som fungere som adapter mellom elementet og gitteret
            Hugo
            WWW.HUGOH.NO
            Ford sierra (Rockford Fosgate,Polk audio,Pioneer)
            Toyota Camry (Audison, Hertz, Pioneer)

            Comment


            • Originally posted by hugoh View Post
              Hmm...

              Mitt forslag er enten som du sier kjøpe et større gitter/ring, eventuellt kan du jo selvfølgelig lage en custom spacer/baffel i mdf som fungere som adapter mellom elementet og gitteret
              Har sjekket hvor jeg jeg har kjøpt grillen, dem har kun 12" og 10". Ser ut som det blir en ny spacer i mdf.

              Takk for forslaget

              Comment


              • Nye frontlykter og baklykter er nå kjøpt inn. Bilder blir lagt ut etterhvert.

                Comment


                • Hvor er det du står og mekker på bilen om dagen Azhar?? Du hadde bare en sånn liten u-oppvarma garasje hjemme hos deg...?
                  ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                  Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                  Comment


                  • Hey, man. Jeg kom nettopp på... du har jo 5x100 boltsirkel, du. Jeg har jo fire strøkne 18" med fine dekk som går billig nå i disse juletider! De kler Golf 4 veldig bra, vil tro de passer fint på en A3 også?

                    Edit: Jeg tillot meg å sjekke hvordan felgene kler bilen din:



                    Edit2: Kan man ikke linke til salgsannonser på andre forum? Er ikke det bedre enn å lesse ned dette forumet da? :P Gay!

                    Uansett. Du kan sende PM om du likte dem, prisen er ca. 5000,-. Dekk og felger er i grunn som nytt. Noen veldig små riper i felgene etter at jeg vasket bort asfaltflekker... Dekka er kjørt 4-5000 km, tipper jeg.
                    Last edited by Miniboom; 15-12-2010, 21:48.

                    Comment


                    • Originally posted by TakeTheTime View Post
                      Hvor er det du står og mekker på bilen om dagen Azhar?? Du hadde bare en sånn liten u-oppvarma garasje hjemme hos deg...?
                      Står som regel hos en kompis på Fetsund når jeg skal skru, men han er litt opptatt om dagen, har derfor spurt saab9000 om hjelp angående lyktene. Er for kaldt å stå i garasjen min nå

                      Comment


                      • Originally posted by Miniboom View Post
                        Hey, man. Jeg kom nettopp på... du har jo 5x100 boltsirkel, du. Jeg har jo fire strøkne 18" med fine dekk som går billig nå i disse juletider! De kler Golf 4 veldig bra, vil tro de passer fint på en A3 også?

                        Edit: Jeg tillot meg å sjekke hvordan felgene kler bilen din:



                        Edit2: Kan man ikke linke til salgsannonser på andre forum? Er ikke det bedre enn å lesse ned dette forumet da? :P Gay!

                        Uansett. Du kan sende PM om du likte dem, prisen er ca. 5000,-. Dekk og felger er i grunn som nytt. Noen veldig små riper i felgene etter at jeg vasket bort asfaltflekker... Dekka er kjørt 4-5000 km, tipper jeg.
                        Hei.

                        Fine felger men ikke akkurat det jeg er ute etter. Har allerede snakket med Parts and retards om BLQ felger. Blir en gruppebestilling iløpet av Våren

                        Comment


                        • Er det ikke det du er ute etter om prisen er diskuterbar heller? :P

                          Comment


                          • Originally posted by Miniboom View Post
                            Er det ikke det du er ute etter om prisen er diskuterbar heller? :P
                            hehe, nei desverre, blir nok Rotiform BLQ på meg

                            Comment


                            • Da var alle lykter byttet etter mye banning i -20.













                              Har fremdeles ikke fått fikset esp'en ennå, har byttet bremselysbryter men har fremdeles feil. Feilkodene jeg får opp er: 00788 og 01044. Kan det være det at rattet ikke er helt 100% justert ennå etter at jeg byttet deler i forstillingen og at jeg må få tatt en 4.hjulskontroll for å få fikset dette?
                              Last edited by gooner87; 22-12-2010, 23:53.

                              Comment


                              • Nå er anlegget demontert:





                                Fått på nye diskantdeksler som ble kjøpt inn i sommer:
                                Last edited by gooner87; 08-01-2011, 21:13.

                                Comment

                                Working...
                                X