Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gooner87's Audi A3 1,8TQ 2000 modell

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gjør da ingenting og stille selv om andre har bygd. Alle kan jo sette bort jobben om de ønsker
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • Originally posted by Hifonic View Post
      Gjør da ingenting og stille selv om andre har bygd. Alle kan jo sette bort jobben om de ønsker
      Blir jo som å pusse opp huset ditt, og faglig folk har gjort jobben. Og da ikke kan vise venner og familie huset ettersom ikke du har gjort jobben :P
      Må bare Beklage skrivefeil her og der, men jeg har faktisk lese og skrivevansker[/SIZE]

      Comment


      • Kjenner jeg blir en smule oppgitt.. Nei ikke en smule...
        Dessverre så bor vi i ett land, der missunnelsen er større enn sexdriftene!

        Get a grip!

        Og Gooner: Ikke bry deg om sånt tull, for dette er bare vas å komme med. Kjør på og kos deg med bilen din!
        Joakim Skovlund
        dynaBel Tønsberg
        Mobil: 943 55 200 - Epost:joakim@skovlund.no
        www.dynabel.no -
        dynaBel Tønsberg på Facebook

        Comment


        • who cares? kjøpt og betalt.samma hvem som har satt i hva da.er jo mange ganger en får litt hjelp selv også med skruing og bygging.skjønner ikke problemet.ikke bry deg om hva andre sier,be di feie for sin egen dør!!!!!!!!

          mvh kim

          Comment


          • Dette er trist!
            Gratulerer til de som fikk ødelagt konkurranselysten, godt jobba!

            Mvh
            Dag Johansen
            "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

            Comment


            • Gooner87, ikke ta det slik a. Who cares? Jo flere som deltar, des bedre. Anlegget mitt hadde vært ganske elendig om jeg ikke hadde fått litt hjelp og innspill fra folk som kan det bedre enn meg selv. Håper på å se deg i EMMA. Skal vi møtes en dag igjen snart? Så kan vi høre litt på hverandre, fulltonene mine funker som de skal nå!
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment


              • Tusen takk for støtten folkens, det setter jeg veldig pris på

                Litt demotiverende å få slike PM's av folk jeg ikke kjenner engang som ikke vil at jeg skal delta.

                Idag har jeg vært på Bilkosmetikk som holder til i Oslo sentrum. Har litt problemer med lakk som har flasset av. Dem har spesialisert seg innen lakkering av små lakkskader slik at jeg slipper å lakkere hele bakluka og heller kun ta et lite felt. Imorgen skal bilen leveres for å få fikset opp i dette. Slik ser det ut idag:


                Igjen jeg vil jeg jeg si Tusen Takk til Joakim( Dynabel Tønsberg) som tok på seg jobben, all creds til Joakim: (Et lite diskre klistremerke)


                Jeg har også sett litt på løsninger for ipod i midtarmlene. Joakim har nevnt en løsning med dockingstasjon som skal støpes.

                Har sett litt på denne løsningen: http://www.iphonematters.com/article...ification_422/

                Comment


                • Å la noen andre gjøre ting man ikke selv kan, er i utgangspunktet en god ide, fordi å innse sine begrensninger er vel en positiv egenskap sist jeg sjekket...

                  Om noe skal være både synlig, rett OG tett, spør jeg Dag Johansen. Så enkelt er det. Jeg har verken tålmodighet, verktøy eller skills når det gjelder flott finish på treverk. Heldigvis er alle forskjellige, og hver enkelt må få gjøre som den vil. Fritt land osv.

                  Du bør stille om DU vil stille, mener jeg. Så kan folk mene hva de vil, det er jo ikke ditt problem uansett!

                  Når det er sagt, så kunne man kanskje i rettferdighetens navn delt opp EMMA-klassene slik at amatørbygde anlegg slapp å konkurrere mot profesjonelt installerte? Sytegrunnlaget hadde muligens blitt redusert da. Kanskje hadde flere turt å delta også.

                  Edit: Bilder kan man i alle fall legge ut uansett hvem som har bygget! E vil sjå!
                  Last edited by Miniboom; 07-05-2011, 12:38.

                  Comment


                  • Som de andre sier, ikke bry deg om slike pm's!
                    Om de ikke tør å stå frem i tråden og si det samme som på pm, er det som Joakim sier, av ren missunnelse! Håper det kommer litt bilder, og at du får igjen litt konkurranse ånd av de siste innleggene her

                    Comment


                    • Originally posted by golfnos View Post
                      Som de andre sier, ikke bry deg om slike pm's!
                      Om de ikke tør å stå frem i tråden og si det samme som på pm, er det som Joakim sier, av ren missunnelse! Håper det kommer litt bilder, og at du får igjen litt konkurranse ånd av de siste innleggene her
                      Ikke for å forsvare PM-senderne, for det er ganske døvt å gå frem slik den/de har gjort, men jeg må bare stille spørsmål ved hvorvidt misunnelse nødvendigvis er grunnen. :P

                      Det er vel ikke sånn at alle som driver med bilstereo skulle ønske stereoen deres bygget seg selv...? Jeg ville i alle fall aldri byttet bort timevis med leting, testing, bygging og justering, mot ferdigbygget stereo, EMMA-CD og et knippe fuktige kleenex-servietter.

                      Virker da som om de fleste her, særlig de som har prosjekttråder, driver med dette mye for DIY-delen av jobben, altså at reisen er vel så viktig som målet. Det gjelder i alle fall for mitt vedkommende.

                      Nå er jeg ikke særlig konkurranserettet som person, heldigvis kan man kanskje si, slik jeg liker lyden justert. Likevel må jeg innrømme at jeg hadde blitt skuffa om jeg hadde blitt rævkjørt av en fyr som ikke har gjort en dritt selv, og bare har svidd av cash på en ferdig bil.

                      Ikke fordi hans låter bedre, men fordi han ikke har gjort en dritt annet enn å bruke penger... For ærlig talt, hvem som helst kan bruke penger, veldig få kan bygge skikkelig lyd.

                      Derfor, som nevnt, kunne man kanskje vurdert å dele opp bedømmingen etter hvorvidt deltagerne har gjort mesteparten av installasjonen selv eller ikke?

                      I alle fall... jeg tror nok det er konkurranseinstinkt som spiller en større rolle enn sjalusi denne gangen. Noen er jo mye mer konkurranseinnstilte enn andre, kanskje på grensen - eller over grensen - til det sykelige.
                      Last edited by Miniboom; 07-05-2011, 13:08.

                      Comment


                      • såklart det

                        Comment


                        • Legger ut noen bilder, er et par som har vist interesse. Takker for det

                          Ryddet garasjen








                          Fått lakkert bakluka
















                          Last edited by gooner87; 10-05-2011, 20:33.

                          Comment


                          • Originally posted by gooner87 View Post
                            Legger ut noen bilder, er et par som har vist interesse. Takker for det
                            Når du får på glasset over forsterkeren blir det der nice!
                            Clean look!

                            Mvh
                            Dag Johansen
                            "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                            Comment


                            • Endelig bilder. Ser bra ut Azhar! Og ja, ville hatt glass over forsterkerne som mr. Johansen sier. Btw, bra sang du hørte på da du tok bilde!
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                              Comment


                              • Glasset er nå hentet fra glassmesteren, så det er nok snart på plass..
                                Begynner vel å få innspilt sakene nå, så det kan finjusteres litt?
                                [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
                                [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
                                [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

                                Comment

                                Working...
                                X